Αρχική ΑΘΛΗΤΙΚΑ Αθλητικά Νέα Δεν πτοήθηκαν από την καταιγίδα οι οδηγοί dragster και… πάτησαν γκάζι στη βροχή!

Δεν πτοήθηκαν από την καταιγίδα οι οδηγοί dragster και… πάτησαν γκάζι στη βροχή!

0
dragster-afetiria

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το βασικό “μενού” των αγώνων – ματαιώθηκε το τελευταίο σκέλος λόγω καιρού

«Κέρδος για την πόλη μας η διεξαγωγή τέτοιων αγώνων» δηλώνει στο «Ε» ο πρόεδρος της Α.ΛΕ. Ξάνθης κ. Ζερζελίδης

Αν και ο καιρός δεν ήταν με το… μέρος των διοργανωτών, οι αγώνες «Dragster 0-400 Ξάνθης» πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία το Σαββατοκύριακο 26-27 Μαρτίου στην πίστα του αεροδρομίου Ν. Ζυγού Ξάνθης.

Την πρώτη ημέρα των αγώνων (Σάββατο), πραγματοποιήθηκαν τα δοκιμαστικά περάσματα των 38 συμμετεχόντων (σε αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες), με τους οδηγούς να μένουν ικανοποιημένοι από την οργάνωση από πλευράς Αυτοκινητιστικής Λέσχης Ξάνθης αλλά και από τις εγκαταστάσεις και την πίστα όπως διαμορφώθηκε ειδικά για τους αγώνες.

Τη δεύτερη ημέρα (Κυριακή), όταν και ήταν προγραμματισμένες οι «κόντρες», το θέαμα ξεκίνησε από νωρίς με ιδιαίτερα ενδιαφέροντες και θεαματικούς αγώνες, όμως λίγο πριν το τέλος μία δεκάλεπτη καταιγίδα διέκοψε τη σειρά των αναμετρήσεων και ματαίωσε τους ημιτελικούς και τελικούς τόσο στις μοτοσυκλέτες όσο και στα αυτοκίνητα. Η απρόσμενη διακοπή πάντως δεν πτόησε τη διάθεση των αγωνιζομένων που λίγη ώρα μετά, στο σύνολό τους με τις ομάδες υποστήριξής τους, χειροκρότησαν τους νικητές του αγώνα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι εκατοντάδες θεατές παρακολούθησαν τη διοργάνωση στο διήμερο, ενώ μεταξύ άλλων στους αγώνες παρευρέθηκαν ο Δήμαρχος Ξάνθης κ. Χαράλαμπος Δημαρχόπουλος και ο Πρόεδρος του ΕΒΕ Ξάνθης κ. Στέλιος Μωραΐτης.

«Πολλαπλά οφέλη στην τοπική κοινωνία και οικονομία από τη φιλοξενία τέτοιων αγώνων»

Από πλευράς διοργανωτών, παρά την ξαφνική καταιγίδα και τη ματαίωση των τελικών, ικανοποιημένος σε γενικές γραμμές ήταν ο πρόεδρος της Α.ΛΕ. Ξάνθης, κ. Γιάννης Ζερζελίδης ο οποίος σε δηλώσεις του στο «Ε» μεταξύ άλλων ανέφερε:

Γ. Ζ.: «Μετά από πολύ κόπο και προσπάθειες καταφέραμε να διοργανώσουμε τον αγώνα dragster 0-400 Xanthi που είναι και ο 1ος της χρονιάς κι ενώ ως Αυτοκινητιστική Λέσχη Ξάνθης προετοιμαζόμαστε για μερικά ακόμη σημαντικά events το επόμενο διάστημα. Είναι σημαντικό το ότι έχουμε θέσει τις βάσεις για την άρτια διοργάνωση αγώνων και προσελκύουμε εκτός από πολλούς οδηγούς και εκατοντάδες θεατές στην πόλη, γεγονός που έχει πολλαπλά οφέλη στην τοπική κοινωνία και αγορά. Και αυτή τη φορά αγγίξαμε τις 40 συμμετοχές, γεγονός σημαντικό αν αναλογιστούμε ότι πολλοί οδηγοί προέρχονται από Καβάλα μέχρι την Ορεστιάδα και θεωρώ ότι θα μπορούσαν να είναι πολύ περισσότερες οι συμμετοχές αν μπορούσαμε να έχουμε καταλληλότερες υποδομές για τη διοργάνωση αγώνων. Βέβαια και εδώ, στην πίστα του αεροδρομίου οι αγώνες διεξάγονται με επιτυχία αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε κάποιες επιπλέον τροποποιήσεις καθώς πρόκειται για αεροδιάδρομο».

Ο κ. Ζερζελίδης ευχαρίστησε ιδιαιτέρως τους χορηγούς της διοργάνωσης, χάρη στους οποίους γίνεται πραγματικότητα αυτή η προσπάθεια, καθώς και το δήμο για τη διάθεση χώρου στην πλατεία, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η έκθεση, αλλά και η ενημέρωση των πολιτών.

Στο «Ε» μίλησαν και δύο οδηγοί αυτοκινήτων που πήραν μέρος στον αγώνα.

Ο Χάρης Ιωαννίδης ο οποίος καθώς είναι μηχανικός αυτοκινήτων γνωρίζει πολύ καλά πως εκτός από ταλέντο στην οδήγηση χρειάζεται και το κατάλληλο «φτιάξιμο» του αυτοκινήτου, δήλωσε: «Συμμετέχω εδώ και τέσσερα χρόνια σε ανάλογους αγώνες και μπορώ να πω ότι η διοργάνωση της Ξάνθης αγγίζει το επίπεδο επαγγελματικών αγώνων. Συμμετέχω στην κατηγορία 13 με αυτοκίνητο Seat Ibiza 300 ίππων, ειδικά τροποποιημένο σε φρένα, αναρτήσεις για να τρέξει σε ένα τέτοιο απαιτητικό αγώνα».

Ο συναθλητής του, Θόδωρος Καζαντζόπουλος, ηλεκτρονικός βιομηχανικών εφαρμογών στο επάγγελμα, πήρε μέρος για πρώτη φορά σε αγώνες dragster με ένα fiat uno, παλιό αλλά από τα λίγα που έχουν μείνει σε αυτή την κατηγορία, 1.400 κυβικών, 250 ίππων. «Κάναμε ομάδα με το Χάρη και τρέχουμε μαζί. Η προετοιμασία για ένα αυτοκίνητο γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα, σχεδόν όλο το χρόνο και τις τελευταίες δύο εβδομάδες γίνεται πιο εντατικά ώστε να προγραμματιστούν οι κατάλληλες ρυθμίσεις. Όλο το χρόνο κάνουμε αναβαθμίσεις που επειδή στοιχίζουν δεν μπορούν να γίνουν σε μια στιγμή. Καθώς συμμετέχω πρώτη φορά αγωνίζομαι στην κατηγορία 15. Αυτό που με γοητεύει στους αγώνες είναι φυσικά η ταχύτητα που ανεβάζει την αδρεναλίνη στα ύψη» σημειώνει χαρακτηριστικά.

Drag-day Xanthi 2016

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΑΣΗΣ Index 8-9-10-11

1ος: Πατσίλας Αναστάσιος – Α.ΛΕ Ξάνθης (Citroen Saxo turbo)

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΑΣΗΣ Index 12

1ος: Δερμεντζόπουλος Τριαντάφυλλος – Α.ΛΕ Ξάνθης (Audi A4, 1.,8 20VT)

2ος: Σταϊκίδης Ευστάθιος – Α.ΛΕ Ξάνθης (Alfa Romeo 156 turbo)

3ος: Τζιβάνης Στυλιανός – Α.ΛΕ Ξάνθης (Audi A3 turbo)

4ος: Κολιός Γεώργιος – Α.ΛΕ Ξάνθης (Fiat Uno turbo)

5ος: Σισμανίδης Κων/νος – Α.ΛΕ Ξάνθης (Seat Ibiza FR 20VT)

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΑΣΗΣ Index 13

1ος: Μπάτζιος Γεώργιος – ΟΦ Δράμας (Opel Ascona turbo)

2ος: Ραπακιέττα Νικόλαος – ΛΕΝΟΕ (Fiat Punto GT)

3ος: Τσιγάρας Ιωάννης – Α.ΛΕ Ξάνθης (Seat Ibiza)

4ος: Ιωαννίδης Χάρης – Α.ΛΕ Ξάνθης (Seat Ibiza FR 20VT)

5ος: Χονδρόπουλος Φώτιος – Α.ΛΕ. Ξάνθης (Peugeot 106 turbo)

6ος: Χατζημάρκος Γαβριήλ – Α.ΛΕ. Ξάνθης (Ford Sierra Cosworth)

7ος: Ευθυμίου Ηλίας – Α.ΛΕ. Ξάνθης (Fiat Uno turbo)

8ος: Ζάχαρης Γεώργιος – ΛΕΝΟΕ (Seat Leon 20VT)

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΑΣΗΣ Index 14

1ος: Γκαϊντατζής Θεόφιλος – Α.ΛΕ Ξάνθης (Honda CRX)

2ος: Μερετάκης Δημήτριος – Α.ΛΕ Ξάνθης (Nissan GTiR)

3ος: Αποστολίδης Κων/νος – Α.ΛΕ. Ξάνθης VW Golf 5 TSI)

4ος: Ιωαννίδης Χάρης – Α.ΛΕ. Ξάνθης (Fiat Uno turbo)

5ος: Μουχατζήρ Οζάν – Α.ΛΕ. Ξάνθης (VW Golf 5)

6ος: Δομνίδης Δημήτριος – Α.ΛΕ. Ξάνθης (Suzuki Swift Gti)

7ος: Παπουτσόγλου Γεώργιος – Α.ΛΕ. Ξάνθης (VW Golf 5)

8ος: Σωτηριάδης Νικόλαος – Α.ΛΕ. Ξάνθης (Peugeot 106 rallye)

9ος: Κατσαρός Αλέξανδρος – Α.ΛΕ. Ξάνθης (Citroen Saxo 1.6)

10ος: Ραμαδάν Σαλή Μπεϊχάν – Α.ΛΕ. Ξάνθης (Fiat Bravo 1.4 tjet)

11ος: Μιχαήλωφ Αλέξανδρος – Α.ΛΕ. Ξάνθης (Skoda Octavia 20VT)

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΑΣΗΣ Index 15

1ος: Καζαντζόπουλος Θεόδωρος – Α.ΛΕ. Ξάνθης (Fiat Uno turbo)

2ος: Κάντζουρας Γεώργιος – ΛΕΝΟΕ (Toyota Starlet 1.3 turbo)

3ος: Τσιριγγάνος Θεόδωρος – Α.ΛΕ. Ξάνθης (Ford Sierra)

4ος: Φαρατζανίδης Μανώλης – Α.ΛΕ. Ξάνθης (Peugeot 106)

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΑΣΗΣ SUPER BIKE

1ος: Γαλανόπουλος Σπύρος – ΜΟ Κομοτηνής (HONDA CBR 1000)

2ος: Μαρίνος Ιωάννης – ΜΟ Κομοτηνής (SUZUKI GSXR K7)

3ος: Βαφειάδης Κωνσταντίνος – Μ.Ο.Χ. (HAYABUSA 1300)

4ος: Καφετζής Κωνσταντίνος – Πολυμήχανοι Ξάνθης (SUZUKI GSXR 1000)

5ος: Ραμαδάν Ογλού Γιουσούφ – Πολυμήχανοι Ξάνθης (SUZUKI GSXR 1000)

6ος: Καραπαπάς Θεοφάνης – ΛΕΝΟΕ (SUZUKI GSXR 1300)

7ος: Παυλακάκης Ευθύμιος – Πολυμήχανοι Ξάνθης (HONDA CBR 1000)

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΑΣΗΣ 125cc

1ος: Βίντος Σταύρος – ΜΟ Κομοτηνής (YAMAHA Z 125)

2ος: Μολλά Χασάν Μουσταφά – ΜΟ Κομοτηνής (YAMAHA Z 125)

Δημήτρης Καλτέκης

dkaltekis@empros.gr

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Αθλητικά Νέα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αντίστροφη μέτρηση για τον 10ο Δημοκρίτειο Ημιμαραθώνιο της Κυριακής

Το πρόγραμμα και οι διαδρομές Λιγότερα από δύο εικοσιτετράωρα απομένουν έως την Κυριακή 24…