Δυνατότητα έκδοσης ψηφιακών πιστοποιητικών και υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων με κωδικούς taxisnet
Τέθηκε σε εφαρμογή η νέα ιστοσελίδα του Δήμου Αβδήρων https://avdera.gov.gr και δίνεται πλέον η δυνατότητα προς τους πολίτες και επιχειρήσεις, με την υπηρεσία e – Εξυπηρέτηση, να υποβάλουν ηλεκτρονικά αιτήσεις για την έκδοση πιστοποιητικών, να παρακολουθούν την εξέλιξη του αιτήματος και να ορίσουν τον τρόπο παραλαβής τους, με e mail ή άλλα μέσα. Πρόκειται για τη δυνατότητα εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης του πολίτη χωρίς να αναγκάζεται να μετακινηθεί από το σπίτι ή από το γραφείο του διευκολύνοντας την καθημερινότητα του.
Μέσω της νέας ιστοσελίδας οι πολίτες από την οθόνη του υπολογιστή ή του κινητού τους θα έχουν απλά, με ασφάλεια και ηλεκτρονικά διαθέσιμες τις παρακάτω υπηρεσίες:
- Έκδοση ψηφιακών πιστοποιητικών: οικογενειακής κατάστασης, γέννησης, μόνιμης κατοικίας, εγγυτέρων συγγενών, ληξιαρχικές πράξεις γέννησης-γάμου-θανάτου κλπ.
- Για τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος: άδεια κατάληψης κοινόχρηστου χώρου, παράτασης ωραρίου χρήσης μουσικής, βεβαίωση εγκατάστασης κλπ.
- Αίτηση για ένταξη στο πρόγραμμα ”Βοήθεια Στο Σπίτι”.
- Αίτηση υιοθεσίας αδέσποτου ζώου από ιδιώτη, φορέα ή επιχείρηση.
- Αίτηση αποκομιδής βαρέων αντικειμένων σκουπιδιών.
- Αίτημα – παράπονα που αφορά στις Δημοτικές υπηρεσίες.
- Αίτηση εγγραφής σε παιδικό σταθμό του Δήμου Αβδήρων.
- Αιτήσεις προς τη ΔΕΥΑΑ: για εκπτωτικά τιμολόγια, για αποστολή λογαριασμού σε ηλεκτρονική διεύθυνση και άλλα θέματα ύδρευσης.
Όπως ανέφερε στην ανακοίνωσή του ο δήμος: «ο Δήμος Αβδήρων σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ενεργοποίησε τη διαδικασία ταυτοποίησης των πολιτών μέσω των προσωπικών κωδικών taxisnet έτσι ώστε να είναι εύκολη και νόμιμη για την παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών προς τον πολίτη. Οι ψηφιακές υπηρεσίες του Δήμου θα επεκτείνονται σταδιακά ενσωματώνοντας νέες αιτήσεις που θα αφορούν όλες τις υπηρεσίες του και τη δυνατότητα ενημέρωσης οφειλών πολιτών προς το Δήμο και ηλεκτρονικής πληρωμής τους. Ο Δήμος Αβδήρων εισάγει την ηλεκτρονική διακυβέρνηση και προσαρμόζει τη λειτουργία του ώστε να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των πολιτών αναβαθμίζοντας συνολικά την εξυπηρέτηση του προς τους πολίτες».