Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Η μουσική ως αφήγηση στη διδακτική πράξη: Επιμόρφωση του 2ου Γυμνασίου Ξάνθης με τον Γιώργο Φραντζολά

Η μουσική ως αφήγηση στη διδακτική πράξη: Επιμόρφωση του 2ου Γυμνασίου Ξάνθης με τον Γιώργο Φραντζολά

0

Ο συνθέτης και φιλόλογος παρουσίασε στους μαθητές και εκπαιδευτικούς του 2ου Γυμνασίου Ξάνθης τον παραλληλισμό της μουσικής με τη γλώσσα και την αφήγηση στη μαθησιακή διαδικασία

Την Πέμπτη, πραγματοποιήθηκε στο 2ο Γυμνάσιο Ξάνθης ένα επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα «Η μουσική στη μαθησιακή διαδικασία», το οποίο παρουσίασε ο Γιώργος Φραντζολάς, συνταξιούχος φιλόλογος, συνθέτης και στιχουργός. Η επιμόρφωση αυτή, που οργανώθηκε από τη διευθύντρια του σχολείου, Έλενα Τάτσιου, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας, είχε στόχο να προσφέρει στους δασκάλους μια διαφορετική οπτική για τη χρήση της μουσικής στη διδακτική πράξη.

Ο κ. Φραντζολάς ανέδειξε τη μουσική ως μια αφηγηματική πράξη, ενσωματώνοντας τις έννοιες του ρυθμού, της σιωπής και της αρμονίας. Παρουσίασε τη μουσική όχι μόνο ως τέχνη, αλλά και ως έναν κώδικα επικοινωνίας, παρομοιάζοντας τη με τη γλώσσα και την αφήγηση, τονίζοντας την εκπαιδευτική της διάσταση. Μέσα από τη σύνδεση αυτών των εννοιών, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δουν τη μουσική ως εργαλείο που ενισχύει τη μαθησιακή διαδικασία, προάγοντας την κατανόηση και την έκφραση.

Η επιμόρφωση αυτή εντάσσεται σε μια σειρά δράσεων αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και αποσκοπεί στη συνεχιζόμενη εκπαίδευση των δασκάλων. Η πρωτοβουλία συνδυάζει τη θεωρητική και πρακτική διάσταση της μουσικής με τη διδακτική και επικοινωνιακή της λειτουργία στην τάξη.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Η ΕΛΜΕ Ξάνθης συμμετέχει στην ετήσια διεθνή κινητοποίηση κατά του ρατσισμού και του φασισμού

Θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση στην κεντρική πλατεία αύριο Σάββατο στις 12:00 Στην ετήσια …