Αρχική ΓΝΩΜΕΣ Ζούμε για να ποστάρουμε ή ζούμε για να ζούμε;

Ζούμε για να ποστάρουμε ή ζούμε για να ζούμε;

1

Γράφει η Μαρία Μουσοπούλου


Αλλάζει η εμπειρία της θέασης από την πλευρά του δέκτη και του πομπού μέσω των ΜΚΔ;

Ο καλλιτέχνης αγγίζει τη Μούσα για να κοινωνήσει την τέχνη του με το κοινό του στο παρόν ή με τους άπειρους αναμεταδότες που προκαλούν μια δευτερογενή εμπειρία μέσα από το φιλτράρισμα μιας μηχανής (από ΖΕΝΙΤ Α5 μέχρι iPad);

Τελείται ή συντελείται η τέχνη με σκοπό την κάθαρση ή την αυτοπροβολή;

Πριν ερωτηθεί, δεν μπορούν να συμβαδίσουν. Η κάθαρση προϋποθέτει κριτική ικανότητα και αυτογνωσία, κάτι που λείπει από την επιτέλεση για τα ΜΚΔ.

Όπως αλλάζει η κοινωνική επιτέλεση της τέχνης, έχει αλλάξει και η κοινωνική επιτέλεση της καθημερινότητας. Με τον ίδιο τρόπο δρούμε και αντιδρούμε στα ερεθίσματα βάσει των εντυπώσεων και των επιπτώσεων της αληθινής ζωής ή για να εισπράξουμε μερικά ακόμα «λάικ» που θα επιβεβαιώσουν τη ματαιοδοξία του παράλληλου σύμπαντος, του MATRIX, μέσα στο οποίο ζούμε;

Μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά;

ΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΣΤΑΡΟΥΜΕ Ή ΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΖΟΥΜΕ;

(Ακούγοντας το «Εικοσάλεπτο» του Bloody Hawk, Ξάνθη, 16/10/2024)

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
  • Περί Φιλελληνισμού νόθου και κίβδηλου

    Δύσκολα κάποιος θα μπορούσε να κατηγορήσει το φιλελληνισμό της εποχής της Ελληνικής επανάσ…
Περισσότερα άρθρα από Μαρία Μουσοπούλου
  • Τράπεζες

    Τράπεζες. Προσωπικά τις αντιπαθώ. Όχι το προσωπικό, την ουσία των τραπεζών. Την πολιτική τ…
  • Ιδεολογία ή εντιμότητα, 3

    Ζούμε σε μια κρίσιμη, μεταβατική εποχή, από πολλές απόψεις. Όλος ο πλανήτης  και κάθε ήπει…
  • Δημοσιογραφικές πληροφορίες

    Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια δυσπιστία για αυτά που διαβάζουμε. Συχνά γίνεται συζήτηση …
Περισσότερα άρθρα από ΓΝΩΜΕΣ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Τράπεζες

Τράπεζες. Προσωπικά τις αντιπαθώ. Όχι το προσωπικό, την ουσία των τραπεζών. Την πολιτική τ…