Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επίκαιρα Το 2ο ΓΕΛ Ξάνθης στο Middelburg της Ολλανδίας

Το 2ο ΓΕΛ Ξάνθης στο Middelburg της Ολλανδίας

0

Μαθητές και μαθήτριες συμμετείχαν και διακρίθηκαν για τις κοινωνικές τους δεξιότητες, το ήθος και την ενεργό συμμετοχή τους στις δράσεις


Το 2ΟΓΕΛ ΞΑΝΘΗΣ στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS+ACCREDITATION, πραγματοποίησε την 1η κινητικότητα του στην πόλη ΜIDDELBURG της Ολλανδίας, φιλοξενούμενο του ολλανδικού σχολείου CSW Toorop Talent College. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν αποστολές από σχολεία της Ιταλίας και της Ισπανίας.

Κύριες δράσεις που υλοποιήθηκαν για την κάλυψη των στόχων του προγράμματος ήταν:

1) Επίσκεψη στις Βρυξέλλες, ξενάγηση-δράσεις στο μουσείο Ευρωπαϊκής Ιστορίας, στην Κομισιόν, στην Ευρωπαϊκή επιτροπή των περιφερειών, Parlamentarium κ.λπ., με στόχο την ενίσχυση της ευρωπαϊκής ταυτότητας,  τη γνωριμία με τις αρχές, τις αξίες, τα θεσμικά όργανα της Ευρωπαϊκής ένωσης και την ενίσχυση της ιδιότητας του ενεργού πολίτη.

2) Αθλητικές δραστηριότητες, βιωματικές δράσεις με σύνθημα «ενωμένοι στη διαφορετικότητα», σε μικτές ομάδες, με τη συμμετοχή μαθητών-καθηγητών, κάποιες φορές και γονιών στο Middelburg, με στόχο την καλλιέργεια αξιών όπως η συμπερίληψη, ο σεβασμός, η ανεκτικότητα και η αποδοχή της διαφορετικότητας, ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, η δημοκρατική παιδεία.

3) Σεμινάρια, βιωματικές δράσεις σε μουσεία (μουσείο του νερού- κυματοθραύστες κλπ.), συμμετοχή σε εκπαιδευτικά παιχνίδια και παιχνίδια επιχειρηματικότητας (trade games) στο Rotterdam-floating farm, Zierikzee, Vlissingen, με στόχο την καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης, τη συνειδητοποίηση της αξίας της βιοποικιλότητας, της αειφόρου ανάπτυξης, των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, της σωστής διαχείρισης του νερού, της αναγκαιότητας αρμονικής συνύπαρξης ανθρώπου και περιβάλλοντος, αλλά και της επιχειρηματικότητας.

4) Επισκέψεις και ξεναγήσεις στο Amsterdam-Μουσείο Βαν Γκόγκ, Rotterdam-Cube Houses, Middelburg-Γενικά αρχεία της Zeeland με στόχο την επαφή με την τέχνη και τον πολιτισμό, τα διαφορετικά αρχιτεκτονικά στυλ, τη φύση, την τοπική ιστορία, τα ήθη και έθιμα.

5) Δράσεις μέσω εκπαιδευτικών διαδικτυακών πλατφορμών με στόχο τη βελτίωση της αγγλικής γλώσσας καθώς και των δεξιοτήτων των συμμετεχόντων στις ΤΠΕ.

6) Στη διάρκεια όλων των δράσεων ενισχύθηκε η κριτική ικανότητα, το ομαδοσυνεργατικό πνεύμα, η ανάληψη πρωτοβουλιών και η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων (Soft skills).




Η εμπειρία ήταν για όλους τους συμμετέχοντες ανεπανάληπτη!

Συμμετείχαν και διακρίθηκαν για τις κοινωνικές τους δεξιότητες, το ήθος και την ενεργό συμμετοχή τους στις δράσεις οι μαθητές/τριες: Γρηγοριάδης Αναστάσιος, Δαργανάκης Δημήτριος, Ευαγγελόπουλος Θεόδωρος, Καραλευθέρη Γλυκερία, Μαδεμλή Αθηνά, Μπαϊράμ Μουμίν Οζγκέ, Ντουρμπάκου Βίκι, Παντράκη Χρυσούλα, Πολυχρονίδης Δημήτρης, Πόπωβα Βαρβάρα, Σαντακίδης Βασίλης, Ζεκιά Αντμίρ.

Συντονίστρια της κινητικότητας: Παναγιώτα Στεφανίδου, Συνδιοργανώτριες και μέλη της παιδαγωγικής ομάδας Εrasmus: Aναστασία Βουλούτα και Παρασκευή Ευθυμίου.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επίκαιρα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

ΑΜΘ: 36.220.000 € η δημόσια δαπάνη από το ΥΠΑΑΤ για Νέους Γεωργούς

Η ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων θα ξεκινήσει την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2024 και θα διαρκέσ…