Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Το 5ο Γυμνάσιο Ξάνθης ταξιδεύει παρέα με τους Γλωσσοναύτες στο 1ο Φεστιβάλ Πολυγλωσσίας

Το 5ο Γυμνάσιο Ξάνθης ταξιδεύει παρέα με τους Γλωσσοναύτες στο 1ο Φεστιβάλ Πολυγλωσσίας

0

Τους μαθητές συνόδευσαν και προετοίμασαν για τη συμμετοχή τους οι εκπαιδευτικοί Σ. Μακρής και Σ. Ιμαμίδης

Ένα διαφορετικό ταξίδι στον κόσμο των γλωσσών είχαν την ευκαιρία να κάνουν οι μαθητές του 5ου Γυμνασίου οι οποίοι συμμετείχαν στις δράσεις του 1ου Φεστιβάλ Πολυγλωσσίας που πραγματοποιήθηκε στον πολυχώρο σκέψης και τέχνης «οικία Μ. Χατζιδάκι».

Σε αυτόν τον εμβληματικό χώρο, οι μαθητές μέσα από βιωματικά και διαδραστικά εργαστήρια αναζήτησαν συνεργατικά τη διασύνδεση των γλωσσών μεταξύ τους, εμπνεύστηκαν πολύγλωσσες ιστορίες και αξιοποίησαν δημιουργικά τις δικές τους γλωσσικές εμπειρίες. Άλλωστε, ζούμε σε έναν υπέροχο τόπο που οι διαφορετικές γλώσσες συνυπάρχουν σε μια αρμονική συμμετρία.

Επίσης, μέσα από ελεύθερη και χαλαρή συζήτηση τα παιδιά αντιλήφθηκαν το μέγεθος της επιρροής που δέχεται η γλώσσα μας από τη σύγχρονη τεχνολογία, αλλά και συνειδητοποίησαν τη δύναμη και την πολυλειτουργικότητά της στην καθημερινή ζωή.

Πρωτεργάτες αυτού του πρωτότυπου, υπέροχου και εποικοδομητικού ταξιδιού ήταν ο Κ. Βλάχος, ιδρυτής της ομάδας «Γλωσσοναύτες» που μαζί με τους συνεργάτες του, αλλά και την πολύτιμη συνεισφορά της συγγραφέως της πόλης μας Δ. Πυργελή καθοδήγησαν τα παιδιά στα μονοπάτια της πολυγλωσσίας. Τους μαθητές συνόδευσαν και προετοίμασαν για τη συμμετοχή τους οι εκπαιδευτικοί Σ. Μακρής και Σ. Ιμαμίδης.

«Η γλώσσα μας μπορεί να είναι τόξο που πετυχαίνει στόχους, χαλί που υποδέχεται καταστάσεις, αλλά και απόχη που πιάνει πεταλούδες φέρνοντας την Άνοιξη στις καρδιές μας», είναι, ίσως, η φράση που άκουσαν τα παιδιά και συμπυκνώνει το περιεχόμενο της δράσης.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Επιστροφή 1055 αρχαίων νομισμάτων στην Τουρκία

Μία συμβολική κίνηση μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας στο πλαίσιο της προστασίας της πολιτιστικ…