Αρχική ΠΟΛΙΤΙΚΗ Γ. Καραγιάννης: «Στο τελικό στάδιο το έργο του Δημαρίου, παραδίδεται τέλος του ’23»

Γ. Καραγιάννης: «Στο τελικό στάδιο το έργο του Δημαρίου, παραδίδεται τέλος του ’23»

0

Ο Υφυπουργός Υποδομών επισκέφθηκε εργοτάξια της Εγνατίας σε Θεσσαλονίκη και ΑΜΘ εστιάζοντας την προσοχή στην εξέλιξη των έργων

Το απόγευμα της Τετάρτης 10/05 βρέθηκε στο εκλογικό κέντρο της ΝΔ στην Ξάνθη, όπου μίλησε στα τοπικά ΜΜΕ

Εργοτάξια της Εγνατίας Οδού σε Θεσσαλονίκη, Καβάλα και Ξάνθη επισκέφθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης, στο πλαίσιο της στενής επίβλεψης των παρεμβάσεων που υλοποιούνται σε όλη την Ελλάδα. Συγκεκριμένα, πρώτος σταθμός ήταν το εργοτάξιο της οδικής σύνδεσης του 6ου προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τον ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό.

Ο κ. Καραγιάννης επισκέφθηκε, επίσης, το εργοτάξιο στις Κρηνίδες όπου ξεκινάει η κατασκευή του τμήματος «Α/Κ Κρηνίδων – Ι/Κ Σταυρού» του κάθετου άξονα «Σέρρες – Δράμα – Καβάλα» (Ε-61). Το έργο με προϋπολογισμό 60,76 εκατ. € και αφορά στην κατασκευή τμήματος μήκους περίπου 8,26 χλμ.. Περιλαμβάνει τους κόμβους Κρηνίδων και Σταυρού που επιτρέπουν τη σύνδεσή του με τις υφιστάμενες εθνικές οδούς «Δράμα–Καβάλα» και «Ελευθερούπολη–Καβάλα». Η σύμβαση προβλέπει την ολοκλήρωση του έργου το 2025.

Ο κ. Καραγιάννης επισκέφθηκε εργοτάξια της Εγνατίας Οδού σε Θεσσαλονίκη και περιοχές της ΑΜΘ

Στο εργοτάξιο κατασκευής του τμήματος Δημάριο – Ελληνοβουλγαρικά σύνορα

Το έργο «Δημάριο – Ελληνοβουλγαρικά σύνορα» με προϋπολογισμό 51,76 εκατ. € αποτελεί το βορειότερο τμήμα του κάθετου άξονα της Εγνατίας οδού «Ξάνθη–Εχίνος–Ελληνο-βουλγαρικά σύνορα», με μήκος περίπου 8 χλμ. Το έργο, όπως είπε ο υφυπουργός, θα παραδοθεί μέχρι το τέλος του 2023.

Σημειώνεται ότι για την αντιμετώπιση γεωλογικών ζητημάτων πρόκειται να υπογραφεί νέα σύμβαση προκειμένου οι παρεμβάσεις να ολοκληρωθούν μέσα στο 2023.

Παράλληλα, αναμένεται να υπογραφεί η σύμβαση για το τμήμα «Παράκαμψη Μελιβοίων– Δημάριο» με προϋπολογισμό 48,8 εκατ. ευρώ. Το τμήμα αυτό βρίσκεται νοτιότερα του υπό κατασκευή τμήματος Δημάριο –Ελληνοβουλγαρικά σύνορα, και έχει μήκος 10,5 χλμ.

Γ. Καραγιάννης: «Υψηλά στην αντζέντα της κυβέρνησης τα έργα της Θεσσαλονίκης και της ΑΜΘ»

Εν συνεχεία, ο Υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, δήλωσε: «Είχα την ευκαιρία να δω από κοντά τις εργασίες σε τρία οδικά έργα που υλοποιεί η Εγνατία Οδός, από τη Θεσσαλονίκη έως τα Ελληνοβουλγαρικά σύνορα. Άλλωστε, τα έργα της Θεσσαλονίκης, καθώς και της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης βρίσκονται υψηλά στην ατζέντα της κυβέρνησης. Στη Θεσσαλονίκη, με την οδική σύνδεση του 6ου προβλήτα δημιουργούμε ουσιαστικά έναν νέο πόλο ανάπτυξης για όλη την πόλη και τις εμπορευματικές μεταφορές. Αντίστοιχα, με το οδικό έργο στις Κρηνίδες θα συνδέσουμε την Δράμα με την Εγνατία Οδό, δίνοντας πρόσβαση και για τις βιομηχανίες της περιοχής. Η παρέμβασή μας είναι ιδιαίτερα σημαντική και για τον λόγο αυτό ζήτησα να ανεβάσουμε τους ρυθμούς μας και εκτιμώ ότι το έργο θα παραδοθεί νωρίτερα από τη συμβατική υποχρέωση. Στο Δημάριο, έχουμε την κατασκευή του βορειότερου τμήματος του κάθετου άξονα που συνδέει την Ξάνθη με τα Ελληνοβουλγαρικά σύνορα και βγάζει από την απομόνωση ολόκληρη την περιοχή».

Μήνυμα Καραγιάννη για μαζική συμμετοχή στην κάλπη

Καταληκτικά σε μία σύντομη επίσκεψή του στο εκλογικό κέντρο της Ξάνθης, ο Υφυπουργός, ανακεφαλαιώντας, τόνισε στα τοπικά ΜΜΕ:

«Σήμερα επισκέπτομαι το εκλογικό κέντρο της Νέας Δημοκρατίας, αφού επισκέφθηκα αρχικά ένα μεγάλο έργο υποδομής, το οποίο πραγματοποιείται εδώ, στον νομό Ξάνθης, στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα, το έργο του Δημαρίου, ουσιαστικά αφορά Δημάριo-ελληνοβουλγαρικά σύνορα. Πρόκειται για ένα πολύ μεγάλο έργο που είναι στο τελικό του στάδιο, μέχρι τα τέλη του χρόνου μου φαίνεται ότι θα έχει υλοποιηθεί» και σημείωσε ακόμη: «Σε λίγες ημέρες οι Έλληνες πολίτες το πρώτο που είναι να κάνουν, είναι να προσέλθουν μαζικά στην κάλπη να ψηφίσουν. Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη έχει κάνει μία δουλειά κι  ένα έργο, με το οποίο αυτό που ζητούμε από όλους είναι να το αποτιμήσουν. Αυτά που είπαμε το 2019, παίρνοντας τρεις ουσιαστικά πολύ μεγάλες κρίσεις, την υγειονομική, την ενεργειακή και την οικονομική, καταφέραμε τελικά να ξεπεράσουμε εμπόδια, φτάσαμε αυτή την στιγμή στο σημείο η χώρα μας να είναι πρωτοπόρα στην Ευρώπη, να γράφει πολύ υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης. Πλέον όλοι οι Έλληνες αισθανόμαστε υπερήφανοι .Για εμένα είναι πολύ σημαντικό που βρίσκομαι στην Ξάνθη, διότι θεωρώ πως εδώ πέρα, στην ακριτική γωνιά της χώρας μας, θα πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη σημασία και για εθνικούς, κοινωνικούς, οικονομικούς λόγους. Εδώ είναι το ενδιαφέρον της δικής μας κυβέρνησης, εδώ είναι το ενδιαφέρον όλων για να προχωρήσουν και τα μεγάλα έργα υποδομής, αλλά και ουσιαστικά να προχωρήσει η ανάπτυξη με γοργούς ρυθμούς».

Με γοργούς ρυθμούς οι εργασίες από εδώ και πέρα, σύμφωνα με τον υφυπουργό

«Τα μεγάλα δημόσια έργα έχουν μία συνθετότητα και πολυπλοκότητα, ωστόσο αυτή την στιγμή έχουμε ξεπεράσει τα προβλήματα, έχουμε ξεπεράσει τα δύσκολα στάδια, είμαστε στο τελικό στάδιο! Εκτιμούμε ότι ως τα τέλη του 2023 θα έχει τελειώσει αυτό το έργο. Ήδη δημοπρατήσαμε την επόμενη εργολαβία. Όλα αυτά έγιναν επί της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη. Εκτιμούμε πως από εδώ και πέρα θα τρέξουμε με πολύ γοργούς ρυθμούς!» σημείωσε συμπληρωματικά ο κ. Καραγιάννης.

Χρύσα Κιατίπη

chkiatipi@empros.gr

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από Χρύσα Κιατίπη
Περισσότερα άρθρα από ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Έπαινοι αλλά και …υπόνοιες για το ΣΒΑΑ

Ανακοινώσεις Φανουράκη με υπόνοιες για αναθέσεις μη σύννομες και εμπλοκή δημοτικού συμβούλ…