Ο πρόεδρος Ι. Καμαρίδης παραχώρησε συνέντευξη και έδωσε διευκρινήσεις για τις λάθος χρεώσεις και τις διορθωτικές κινήσεις
Πρωτοβουλίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη: Θέση τηλεφωνητή και ηλεκτρονικό «κυτίο παραπόνων»
Δημοπρατήθηκαν όλα πλην ενός τα έργα από το «Α. Τρίτσης» – Σε φάση κοστολόγησης το εκπτωτικό τιμολόγιο για ΑΜΕΑ
«Σε τεχνικό λάθος κατά την αναβάθμιση του προγράμματος έκδοσης των τιμολογίων της ΔΕΥΑΞ, οφείλεται η χρέωση τόκων υπερημερίας που είδαν κάποιοι καταναλωτές στο τιμολόγιο και συγκεκριμένα στον κωδικό «Τόκοι» και «Χαρτ. Τόκων 3,6%», διευκρίνισε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΞ κ. Ιπποκράτης Καμαρίδης που παραχώρησε συνέντευξη στον τοπικό Τύπο το πρωί της Τετάρτης στα γραφεία της ΔΕΥΑΞ. για να ενημερώσει τους δημότες γι αυτό, και τις περαιτέρω ενέργειες αποκατάστασης. Παράλληλα αναφέρθηκε και σε κάποιες άλλες πρωτοβουλίες που έχουν ληφθεί από την διοίκηση της επιχείρησης και στοχεύουν στην καλύτερη εξυπηρέτησή των καταναλωτών.
Σε 2.850 λογαριασμούς της ΔΕΥΑΞ μπήκαν κατά λάθος χρεώσεις(μικροποσά 1 – 1,5 ευρώ) – Θα πιστωθούν στον επόμενο λογαριασμό
Όπως εξήγησε ο κ. Καμαρίδης επί συνόλω 35.000 λογαριασμών σε 2.850 δεν λειτούργησε το φίλτρο και μπήκαν χρεώσεις που δεν ισχύουν. Αυτό έγινε κατά την αναβάθμιση του προγράμματος πριν 1,5 μήνα. Σύμφωνα με τον ίδιο η υπηρεσία εντόπισε το λάθος και άμεσα προέβη σε διορθωτικές κινήσεις. Απευθυνόμενος στους καταναλωτές που είδαν αυτές τις χρεώσεις στον λογαριασμό τους (πρόκειται για μικροποσά της τάξης του 1 – 1,5 ευρώ) που είτε τον πλήρωσαν είτε όχι, τόνισε, ότι δεν χρειάζεται να προβούν σε απολύτως καμία ενέργεια γιατί αν μεν τον έχουν πληρώσει θα πιστωθεί αυτόματα το ποσό στον άλλο λογαριασμό αν όχι θα αφαιρεθούν οι επιπλέον χρεώσεις αυτόματα. Επιπρόσθετα ο κ. Καμαρίδης σχολίασε την ανακοίνωση του μέλους Δ.Σ. Δ.Ε.Υ.Α. Ξάνθης κ. Θεοφάνη Παπαδάκη με την φράση «έκανε την τρίχα τριχιά» για να υποδηλώσει ότι χρησιμοποίησε ένα τεχνικό λάθος για να κάνει «επίθεση» για αντιπολιτευτικούς λόγους. Επίσης διέψευσε αυτό που αναφέρει ο κ. Παπαδάκης ότι «στους πολίτες που εντοπίζουν τη χρέωση στο ταμείο διορθώνεται χειρόγραφα πάνω στο λογαριασμό από τους υπαλλήλους της ΔΕΥΑΞ με την αιτιολογία πως πρόκειται για λάθος του συστήματος» επισημαίνοντας πως αυτό δεν ισχύει και ότι τίποτε δεν γίνεται χειρόγραφα.
Θέση τηλεφωνητή και ηλεκτρονικό «κυτίο παραπόνων»
Στην καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη επενδύει η ΔΕΥΑΞ λαμβάνοντας κάποιες πρωτοβουλίες. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται η απόφαση της ΔΕΥΑΞ να υπάρχει υπάλληλος τηλεφωνητής που θα συνδέει απευθείας τους δημότες με τις υπηρεσίες που επιθυμούν και δεν θα το κάνουν οι ίδιοι. Αυτό όπως είπε ο κ. Καμαρίδης γίνεται γιατί κάποιοι δεν είναι εξοικειωμένοι να ακολουθούν τις οδηγίες του τηλεφωνικού κέντρου. Η άλλη πρωτοβουλία αφορά την δημιουργία ενός ψηφιακού «κυτίου παραπόνων». Όπως εξήγησε ο κ. Καμαρίδης θα κοινοποιηθεί ένα email στους λογαριασμούς το οποίο θα λειτουργεί σαν κουτί παραπόνων. Μέσω αυτού κάθε καταναλωτής μπορεί να διαμαρτυρηθεί ή να κάνει υποδείξεις ή να ενημερώσει για βλάβες. Τα e-mails θα διαβιβάζονται και θα επιλαμβάνονται οι υπηρεσίες. Έτσι ο καταναλωτής θα έχει λόγο και άμεση επικοινωνία με την ΔΕΥΑΞ.
Δημοπρατήθηκαν όλα πλην ενός τα έργα από το «Α. Τρίτσης» – Σε φάση κοστολόγησης το εκπτωτικό τιμολόγιο για ΑΜΕΑ
Απαντώντας σε ερωτήσεις του «Ε» αναφορικά με το θέμα του εκπτωτικού τιμολογίου για άτομα με αναπηρία 80% και άνω χωρίς εισοδηματικά κριτήρια καθώς και για την πορεία των έργων της ΔΕΥΑΞ με χρηματοδότηση από το πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης», ο κ. Καμαρίδης υπενθύμισε ότι για το θέμα με το εκπτωτικό τιμολόγιο το Δημοτικό συμβούλιο έδωσε την δυνατότητα στο Δ.Σ. ΔΕΥΑΞ να τροποποιήσει την απόφασή του και πως τώρα είναι σε φάση κοστολόγησης πριν να τεθεί ως θέμα στο διοικητικό συμβούλιο. Αναφορικά με την πορεία των έργων ο κ. Καμαρίδης είπε που έχουν όλα δημοπρατηθεί εκτός από ένα. Υπενθυμίζουμε ότι τα έργα που έχει εντάξει η ΔΕΥΑΞ στο πρόγραμμα «Α. Τρίτσης» ανέρχονται σε 14,5 εκ. ευρώ.
Μαριάννα Ξανθοπούλου