Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ 130 λιγότεροι νέοι φοιτητές στην Ξάνθη

130 λιγότεροι νέοι φοιτητές στην Ξάνθη

0

Με 8 νεοεισακτέους  και …100 θέσεις κενές η Αρχιτεκτονική Ξάνθης – Απώλειες και στα Τμήματα Μηχανικών Περιβάλλοντος και Πολιτικών Μηχανικών της Πολυτεχνικής

 

839 λιγότεροι συνολικά στο ΔΠΘ . Αντιπρύτανης, Ζ. Γαβριηλίδου: «Μικρές απώλειες …δεν κινδυνεύουν τμήματα του ΔΠΘ»

 

 

«Βατερλό» προκάλεσε στην Αρχιτεκτονική Ξάνθης η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής καθώς έχει μηδέν επιτυχόντες από τα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ το 2021! Την «τιμή» της σώζουν οι 8 νεοεισακτέοι του 10%!  Ωστόσο μένουν κενές 100 θέσεις αφού συνολικά οι θέσεις πέρσι ανέρχονταν σε 108! Επίσης πιέζονται και τα Τμήματα Μηχανικών Περιβάλλοντος και Πολιτικών Μηχανικών στην Ξάνθη καθώς σύμφωνα με τα συγκριτικά αποτελέσματα που επεξεργάστηκε το «Ε» θα δεχτούν λιγότερους  κατά 45 νεοεισακτέους και 59 αντίστοιχα. Αντίθετα αύξηση κατά 43 νεοεισακτέους παρουσιάζει το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών &Μηχανικών Υπολογιστών σε σχέση με το 2020 και κατά 34 το Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης. Να σημειώσουμε οι νεοεισακτέοι που έχουν καταμετρηθεί αφορούν  ΓΕΛ – ΕΠΑΛ και με 10% των άλλων κατηγοριών.

Το τμήμα Δασολογίας (Ορεστιάδα από 140 το 2020 έχει 7 νεοεισακτέους το 2021!

Σύμφωνα με την καταμέτρηση φέτος οι νεοεισακτέοι και στα 5 τμήματα της Πολυτεχνικής Ξάνθης ανέρχονται σε 549 ενώ πέρσι ήταν 679. Τουτέστιν: 130 λιγότεροι νέοι φοιτητές θα έρθουν φέτος στην Ξάνθη. Σ’ ότι   αφορά συνολικά το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο φέτος εισάγονται 3.467 έναντι 4.306 το 2020. Τουτέστιν: 839 λιγότεροι νέοι φοιτητές σ’ όλες τις Σχολές του ΔΠΘ. Να σημειώσουμε εκτός από τα τμήματα της Ξάνθης μεγάλη πίεση δέχονται τα Τμήματα Αγροτικής Ανάπτυξης της Ορεστιάδας που από 197 νεοεισακτέους το 2020 φέτος έχει 17, επίσης το Τμήμα Δασολογίας από 140 το 2020 έχει φέτος 7!. Αντίθετα αύξηση νεοεισακτέων παρουσιάζουν η Νομική (67) και η Ιατρική(11) καθώς και η Παιδαγωγική Αλεξανδρούπολης (36).

Αντιπρύτανης ΔΠΘ, Ζ. Γαβριηλίδου: «Μικρές απώλειες …δεν κινδυνεύουν τμήματα του ΔΠΘ»

Για «μικρές απώλειες» κάνει λόγο η Αντιπρύτανης  Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Φοιτητικής Μέριμνας,  Καθηγήτρια του Τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας κα Ζωή Γαβριηλίδου επισημαίνοντας ότι δεν τίθεται ζήτημα διακινδύνευσης για κανένα τμήμα του ΔΠΘ ακόμη κι αυτά που πιέζονται αρκετά όπως της Ορεστιάδας: «Έχουμε 839 λιγότερους νεοεισακτέους από πέρσι. Είναι μικρή σχετικά απώλεια που δεν θα έχει επιπτώσεις και δεν δημιουργεί προβλήματα σε κανένα τμήμα. Αντίθετα υπάρχει και η θετική πλευρά όπως σε τμήματα που έχουν εργαστήρια θα γίνεται καλύτερη δουλειά με λιγότερους φοιτητές».

«Αστοχία» στην Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής έθεσε εκτός 100 νεοεισακτέους στην Αρχιτεκτονική Ξάνθης!

Αναφερόμενη στο θέμα της Αρχιτεκτονικής Ξάνθης και ερωτηθείσα γιατί συνέβη αυτό, η κα Γαβριηλίδου εξήγησε: «Καταρχάς η Αρχιτεκτονική δεν έχει μηδέν αλλά έχει 8 νεοεισακτέους από άλλες κατηγορίες. Σε κάθε περίπτωση αυτό οφείλεται σε αστοχία που έγινε σχετικά με την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής. Είναι η πρώτη φορά που εφαρμόζεται και εκτιμήθηκε κατά λάθος σε υψηλά επίπεδα στα γενικά και ειδικά μαθήματα (1,2 όπως του Μετσόβειου). Έγινε προσπάθεια διόρθωσης με απόφαση της Συγκλήτου αλλά δεν έγινε αποδεκτή από το υπουργείο γιατί είχε μπει στο σύστημα. Είναι όμως κάτι που διορθώνεται και αυτό θα γίνει την επόμενη χρονιά. Δεν τίθεται κανένα  ζήτημα κινδύνου του Τμήματος».

Ειδικότερα σ’ ότι  αφορά τα υπόλοιπα τμήματα η κα Γαβριηλίδου σημείωσε πως πήγανε πολύ καλά τα τμήματα Νομική,  Ιατρικής, Φιλολογίας Επιστημών Φυσικής Αγωγής και Κοινωνικής Εργασίας καθώς και το παιδαγωγικό, ενώ σ’ ότι αφορά τα τμήματα της Ορεστιάδας που δέχονται πίεση υπογράμμισε: «Πρέπει οι μαθητές της Περιφέρειας να αποδείξουν έμπρακτα ότι στηρίζουν τα τμήματα αυτά και να τα δηλώνουν. Γίνεται εξαιρετική δουλειά και χρειάζονται στήριξη».

 63.239  εισακτέοι – 40.229 εκτός τριτοβάθμιας εκπαίδευσης

Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Παιδείας, ο συνολικός αριθμός των υποψηφίων για επιλογή ανήλθε σε 103.468, εκ των οποίων 84.946 υποψήφιοι με τις διαδικασίες των ΓΕΛ και 18.522 υποψήφιοι με τις διαδικασίες των ΕΠΑΛ.   Συνολικά εισήχθησαν στα Πανεπιστήμια, στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, στην ΑΣΠΑΙΤΕ, στην ΑΣΤΕ, στις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές και στις Ακαδημίες της Πυροσβεστικής, του Εμπορικού Ναυτικού και του Λιμενικού Σώματος 63.239 υποψήφιοι ΓΕΛ και ΕΠΑΛ. Όπως προκύπτει από την επίσημη ανακοίνωση οι βάσεις για το 2021 έθεσαν εκτός πανεπιστημίων 40.229. Σε σχέση με το 2020, εισήχθησαν σε ΑΕΙ 13.780 λιγότεροι υποψήφιοι (35.148 – 21.368). Σύμφωνα με τα στοιχεία των αποτελεσμάτων 8.594 υποψήφιοι εισήχθησαν στα δημόσια ΙΕΚ μέσω του παράλληλου μηχανογραφικού.

Βάσεις εισαγωγής 2021: Άνοδος σε 429 σχολές, πτώση σε 112

Σε 429 σχολές κατέγραψαν άνοδο οι βάσεις εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ενώ 112 ήταν οι σχολές όπου σημειώθηκε πτώση. Η μεγαλύτερη ποσοστιαία άνοδος καταγράφεται στο Τμήμα Δασολογίας και Διαχείρισης Φυσικού Περιβάλλοντος του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών (1.725%, 11.406 μόρια από 625 το 2020). Παράλληλα, η μεγαλύτερη άνοδος ως προς τον αριθμό των μορίων καταγράφηκε στη Σχολή Οικονομικών Επιστημών του ΑΠΘ (από 2.450 μόρια πέρυσι σε 15.588 φέτος). Στον αντίποδα, η μεγαλύτερη πτώση καταγράφηκε στη σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του ΕΚΠΑ (-46%, από 19.550 μόρια πέρυσι, 10.549 μόρια φέτος). Από την άλλη, η μεγαλύτερη βάση εισαγωγής είναι αυτή στη σχολή των Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του ΕΜΠ (19.929, άνοδος 4% σε σχέση με πέρυσι) και η χαμηλότερη στη Σχολή Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας (7.141 μόρια). Ως προς τους υποψηφίους των ΕΠΑΛ, ανοδικά κινήθηκαν οι βάσεις σε 441 σχολές και πτωτικά σε 141. Η σχολή με τη μεγαλύτερη ποσοστιαία άνοδο είναι το τμήμα Γεωπονίας, Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος (Βόλος) του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας (429%). Η μεγαλύτερη άνοδος σε απόλυτο αριθμό μορίων καταγράφηκε στο τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας, στα Τρίκαλα (+9.501 μόρια), με τη βάση να διαμορφώνεται στα 15.986 μόρια από 6.485 πέρσι. Η μεγαλύτερη πτώση (-48,1% ή 7.080 μόρια) σημειώθηκε στο τμήμα Περιβάλλοντος του Πανεπιστήμιου Αιγαίου (Μυτιλήνη). Η υψηλότερη βάση εισαγωγής  διαμορφώθηκε στα 21.900 μόρια (σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, ΕΜΠ, Αθήνα).  Όπως προκύπτει από την επίσημη ανακοίνωση οι βάσεις για το 2021 έθεσαν εκτός πανεπιστημίων 40.229. Σε σχέση με το 2020, εισήχθησαν σε ΑΕΙ 13.780 λιγότεροι υποψήφιοι (35.148 – 21.368). Σύμφωνα με τα στοιχεία των αποτελεσμάτων 8.594 υποψήφιοι εισήχθησαν στα δημόσια ΙΕΚ μέσω του παράλληλου μηχανογραφικού.

Συγχαρητήριο μήνυμα του Περιφερειακού Διευθυντή Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Αν. Μακεδονίας – Θράκης Κωνσταντίνου Μπαντίκου

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης και ο Περιφερειακός Διευθυντής Κωνσταντίνος Μπαντίκος, με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των Πανελλαδικών Εξετάσεων,  εκφράζουμε θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές που συμμετείχατε και, ιδιαιτέρως, σε όσους πέτυχατε την εισαγωγή σας στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Μετά από ένα χρονικό διάστημα, από τον Μάρτιο του 2020 και όλο το σχολικό έτος 2020-2021, που η πανδημία του κορωνοϊού δυσχέρανε ουσιωδώς την εκπαιδευτική διαδικασία, οι δυσκολίες που αντιμετωπίσατε ήταν αυξημένες και χρειάστηκε όλοι – υποψήφιοι, εκπαιδευτικοί και γονείς – να συμβάλουμε στην ομαλή διεξαγωγή των εξετάσεων, ανταποκρινόμενοι με υπευθυνότητα και σύνεση.  Ωστόσο, όλοι βγήκατε νικητές, έχοντας αποκομίσει εμπειρίες που, σε κάθε περίπτωση, θα σας φανούν χρήσιμες στην πορεία της ζωής σας. Πολλοί έπαινοι αξίζουν σε όλες και όλους, ανεξαρτήτως αποτελέσματος, για την προσπάθεια που καταβάλατε και τον αγώνα που δώσατε».

Μαριάννα Ξανθοπούλου

mxanthopoulou@empros.gr

Οι ΒΑΣΕΙΣ 2021 του ΔΠΘ για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ

ΒΑΣΕΙΣ — ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΕΛ-ΗΜΕΡΗΣΙΑ — ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2021

 

ΟΝΟΜΑ ΣΧΟΛΗΣ ΕΙΔΟΣ ΘΕΣΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΒΑΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΑΡΧΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΘΕΣΕΙΣ (Κατόπιν Μεταφοράς) ΕΠΙΤ/ΤΕΣ ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ
ΜΟΡΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΙΣΟΒΑΘΜΙΑΣ ΜΟΡΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΙΣΟΒΑΘΜΙΑΣ
ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 9.58 2/3 280 293 17 13.788 17,5 13,9 21,30 9.490 08,5 07,5 23,30
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΞΑΝΘΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 14.45 2 99 108 0        
ΓΛΩΣΣΑΣ, ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΠΑΡΕΥΞΕΙΝΙΩΝ ΧΩΡΩΝ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 8.94 1 143 143 54 12.718 12,0 13,4 25,70 8.660 07,8 05,8 22,60
ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 9.58 2/3 187 220 7 13.011 13,0 10,3 29,70 9.492 07,6 09,2 22,50
ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 8.94 1 195 197 179 18.713 18,7 18,6 37,60 8.484 04,6 07,8 24,30
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 8.09 1/2/3/4 320 320 320 21.750 18,7 19,5 35,90 13.171 07,9 17,0 17,20
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 10.34 1/2/3/4 190 190 190 15.443 16,2 13,1 32,80 10.339 11,7 05,4 25,10
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΞΑΝΘΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 14.38 2 215 215 215 18.786 19,8 19,6 34,80 15.039 14,3 18,0 27,30
ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 14.54 3 114 114 114 18.953 19,7 19,6 35,80 18.159 20,0 17,7 33,90
ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΘΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 8.94 1 191 196 88 15.378 13,5 16,9 31,80 8.510 04,4 09,4 22,60
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 12.29 1 96 97 97 17.753 18,2 16,1 37,00 15.764 14,5 17,7 31,00
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 8.94 1 104 105 105 16.528 14,3 16,7 36,50 11.492 15,0 04,6 26,50
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΞΑΝΘΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 11.37 2/4 117 118 118 15.966 13,8 19,6 30,60 11.534 14,8 07,0 23,80
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΞΑΝΘΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 9.58 2 113 116 52 12.916 15,5 12,3 22,40 9.300 07,2 09,2 22,20
ΜΟΡΙΑΚΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 14.38 2/3 116 116 116 18.884 19,7 18,9 36,40 17.043 17,3 18,2 32,10
ΝΟΜΙΚΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 13.41 1 455 455 455 19.159 19,7 19,4 37,10 17.048 16,2 18,6 33,40
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 10.34 4 263 275 275 16.971 14,5 19,8 34,20 9.950 05,2 10,2 27,40
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 8.27 1/2/3/4 216 216 216 18.993 19,7 19,6 36,00 12.635 15,0 13,5 20,20
ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 8.94 1 144 146 146 17.510 18,2 17,2 34,30 11.021 16,0 06,3 20,20
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΞΑΝΘΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 13.18 2 190 192 94 14.880 15,0 15,0 29,40 12.772 11,6 09,2 32,30

 

 

ΒΑΣΕΙΣ — ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΑΛ- ΕΣΠΕΡΙΝΑ

 

ΟΝΟΜΑ ΣΧΟΛΗΣ ΕΙΔΟΣ ΘΕΣΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΒΑΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΑΡΧΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΘΕΣΕΙΣ (Κατόπιν Μεταφοράς) ΕΠΙΤ/ΤΕΣ ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ
ΜΟΡΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΙΣΟΒΑΘΜΙΑΣ ΜΟΡΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΙΣΟΒΑΘΜΙΑΣ
ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ) ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. 6.59 4 4 0
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΞΑΝΘΗ) ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. 11.16 1 1 0
ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ) ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. 6.59 2 2 0
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. 5.96 4 4 1 12.259 25,7 12.259 25,7
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ) ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. 8.66 2 2 2 13.185 29,1 12.880 31,1
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΞΑΝΘΗ) ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. 10.45 3 3 1 12.210 26,4 12.210 26,4
ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ) ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. 10.39 1 1 1 19.260 39,0 19.260 39,0
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. 9.83 1 1 1 16.515 37,2 16.515 37,2
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. 7.15 1 1 1 9.280 22,1 9.280 22,1
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΞΑΝΘΗ) ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. 8.02 1 1 1 17.465 34,9 17.465 34,9
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΞΑΝΘΗ) ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. 5.83 1 1 1 15.865 37,7 15.865 37,7
ΜΟΡΙΑΚΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ) ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. 10.39 1 1 1 18.715 39,8 18.715 39,8
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. 8.93 3 3 0
ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. 7.15 2 2 0
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΞΑΝΘΗ) ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. 11.24 2 2 0

 

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Προβληματισμός από εκπαιδευτικούς και γονείς για τις παρελάσεις

Αναρωτιούνται γιατί δημιουργούνται συνθήκες κινδύνου για διασπορά ενώ η Βόρεια Ελλάδα κυρί…