Ο μαγικός αριθμός 1.000
Η δήλωση έγινε από τον καθηγητή Πνευμονολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης κ. Νίκο Τζανάκη.
Είπε λοιπόν ο σοβαρός αυτός επιστήμονας πως γύρω στις 10 Ιουνίου η χώρα μας θα έχει 1.000 με 1.100 κρούσματα κορωνοϊού την ημέρα.
Ο αριθμός αυτός αποτελεί την βάση σταθεροποίησης και από κει, σταδιακά, θα’ χουμε την καθημερινή μείωση των κρουσμάτων
Τότε δε θα ταξινομηθεί η χώρα μας ως πράσινος χώρος, δηλαδή ασφαλής σε ικανοποιητικό επίπεδο.
Όμως, προειδοποίησε και τόνισε πως προϋπόθεση είναι να πάνε όλα καλά από μας τους πολίτες τόσο ως προς τους εμβολιασμούς όσο και την τήρηση των άλλων μέτρων π.χ. μάσκα κλπ.
Γ.Δ.
Πανικός
Πανικοβλήθηκαν οι Καβαλιώτες βουλευτές για το κλείσιμο της Νυμφαίας και τρέχουν να προλάβουν το φιάσκο.
Από κοντά βέβαια κι η κατακραυγή των άμεσα ενδιαφερόμενων ξενοδόχων κλπ παραγόντων του τουρισμού.
Έτσι, η κωμωδία έχει τίτλο. «Νυμφαία. Έκλεισε για να… ξανανοίξει!»
Ένας συνοριακός σταθμός που δεν είναι έτοιμος, τίναξε στον αέρα το καλό κλίμα που προσδοκούσαν πως θα είχαν οι άνθρωποι του τουρισμού μετά τη μεγάλη ζημιά του 2020.
Απρογραμμάτιστοι παντού και πάντα της τελευταίας ώρας.
Γ.Δ.
Η βουλγαρική πλευρά
Οφείλω να το πω δημόσια κι ας κάποιοι ξινιστούν. Πρόκειται για την αλήθεια και τίποτε άλλο.
Λοιπόν, σε όσες συμφωνίες συνεργασίας κάναμε με τους Βουλγάρους κυρίως στο διασυνοριακό επίπεδο, αυτοί από την πλευρά τους ήταν πάντα συνεπείς στις ημερομηνίες που τελείωναν την δική τους υποχρέωση πολύ νωρίτερα από μας.
Το ίδιο συνέβη και στη Νυμφαία για μια φορά ακόμη.
Μας «έβαλαν γυαλιά» και μεις, όπως πάντα αργοπορημένοι και ψάχνουμε ποιος φταίει…
-Μια ζωή τα ίδια.
Γ.Δ.
Πικρή αλήθεια
Την αλήθεια δεν την κρύβουμε γιατί δεν μας αρέσει.
Έτσι, μια αλήθεια είναι ότι η εγκληματικότητα στη χώρα μας, το οργανωμένο έγκλημα, οι ηγέτες του είναι Έλληνες. Στην συντριπτική πλειοψηφία.
Μειοψηφίες είναι οι Γεωργιανοί, οι Αλβανοί, οι Πακιστανοί και οι Αφγανοί.
Μας αρέσει δε μας αρέσει αυτή είναι η αλήθεια και δεν αλλάζει εάν κάποιοι υπερπατριώτες δεν θέλουν να το αποδεχτούν γιατί θίγεται η ελληνική τους καταγωγή και μεγαλείο.
Αλίμονο, είναι δυνατόν να νομίζουν πως όλοι οι Έλληνες είναι άγιοι άνθρωποι, νομοταγείς και παραδείγματα προς μίμηση;
Ήρεμα, καθάρματα υπάρχουν παντού.
Γ.Δ.
Εύδαιμον το ελεύθερον…
Άρση των δεσμεύσεων. Ελεύθερη μετακίνηση, δίχως μηνύματα, άνοιγμα του τουρισμού (και χαράς ευαγγέλια για τους “εκ του ασφαλούς”), ανάκαμψη της οικονομίας(;) κι ελπίδες για τους…μικρο μικρούς.
Και μέσα σ’ ένα τέτοιο κλίμα και έχοντας βιώσει έναν παγκόσμιο κλυδωνισμό, αναζητώντας ακόμα τη γκρεμισμένη μας ισορροπία, δύσκολα απαγκιστρωνόμαστε απ’ τις πεποιθήσεις μας, καρπό της αγωγής, της παιδείας, της καλλιέργειας του καθενός.
Και μέσα σε τούτο το δεκαπεντάμηνο πόλεμο (μάσκα-όχι μάσκα. Αποστάσεις-όχι αποστάσεις. Εμβόλιο-όχι εμβόλιο) δύο στρατιές παρατεταγμένες μπροστά στην απειλή του θανάτου και την αξία της ζωής. Εκείνη του σεβασμού, της αλληλοεκτίμησης και η άλλη της απαξίωσης. Καθημερινό το έργο, δεκάδες φορές όλους αυτούς τους δεκαπέντε μήνες-κι ακόμα. Από τη μια οι μάσκες κι από την άλλη ένα… “καπίστρι”-ανερμήνευτης σκοπιμότητας-να κρέμεται στο λαιμό ωρίμων κυρίως και νεοτέρων.
Σαφώς οι πολιτικές έχουν κάποιο ρόλο, όντας το 1/27 ενός πλαισίου.
Έναν κυρίαρχο και το σπουδαιότερο ρόλο έχει η επιστήμη. Αυτόν της έρευνας στα στρατηγεία και της αυταπάρνησης, της αληθινής θυσίας στο σκληρό αγώνα μέσα στα νοσοκομεία, εκεί στο πεδίο της μάχης..!
Όμως κι ένας μεγάλος ρόλος εναπόκειται στη λογική του καθενός μας.
Κουραστήκαμε όλοι. Κυρίως αναγνωρίζουμε την κούραση των νέων μας. Βεβαίως οι ανάγκες τους επιτακτικότερες επί δεκαπέντε μήνες. Όπως και κείνες των νέων μας μέσα στη δύνη της κατοχής για πέντε-σε κάποιες περιοχές-χρόνια.
Αόρατος αυτός ο εχθρός επί δεκαπέντε μήνες.
Ολοφάνερος εκείνος, απτός, στημένος μ ένα αυτόματο στο χέρι στις γωνιές του σπιτιού, της γειτονιάς, της επικράτειας. Για χρόνια ο εχθρός…
Και στους εχθρούς, σε κάθε σκλαβιά αντιτάσσονται οι αγώνες. Γιατί τότε και τώρα και πάντα, με όποια μορφή, όπου γης “εύδαιμον το ελεύθερον”…
Χρύσα Μπαΐρα
Μέρα μνήμης της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού
Μέρα Μνήμης και Ιερού Χρέους για Δικαίωση η 19η Μαΐου για τον Ποντιακό Ελληνισμό που ξεριζώθηκε από τα πατρογονικά του χώματα με τον πιο βίαιο τρόπο. Μέρα Μνήμης των θυμάτων της γενοκτονίας, αυτής της κτηνωδίας που διέπραξαν οι Νεότουρκοι. Μαζικές εκτελέσεις, φρικαλεότητες, βασανισμοί, βαρβαρότητα. 102 χρόνια μετά και ακόμα είναι νωπές οι μνήμες στην ψυχή κάθε πόντιου. Οι αφηγήσεις των παππούδων, το κλάμα της λύρας, φέρνουν δάκρυα στα μάτια. Τα χρόνια πέρασαν, οι εποχές άλλαξαν αλλά παραμένει το χρέος των νέων γενιών για δικαίωση. Για αναγνώριση της Γενοκτονίας από την Διεθνή κοινότητα, όπως των Αρμενίων που πρόσφατα αναγνώρισαν και οι ΗΠΑ. Έτσι πρέπει να γίνει και με την Γενοκτονία των Ποντίων.
Μ.Ξ.
Απαξιώνουν τα συλλογικά όργανα του δήμου αλλά και τον θεσμικό τους ρόλο
Άλλη μια συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής με μοναδική παρουσία από την αντιπολίτευση του κ. Παπαχρόνη. Απόντες τόσο οι Δημαρχόπουλος, Παπαδόπουλος της παράταξης Δήμος Πρότυπο, όσο και ο κ. Σταυρακάρας από την παράταξη «Ξάνθη για Όλους». Δεν είναι μια, δεν είναι δυο, δεν είναι τρεις …Τελευταία το έχουν κάνει σύστημα και ίσως θα’ πρεπε να εφαρμοστούν οι προβλεπόμενες κυρώσεις από τον κανονισμό που φτάνουν έως και έκπτωση του αξιώματος. Το πιο βασικό είναι ότι γίνεται συστηματική απαξίωση από την αντιπολίτευση ενός θεσμικού οργάνου που λαμβάνει αποφάσεις και εισηγείται θέματα στο δημοτικό συμβούλιο χωρίς καν αντίλογο και αυτό είναι μέγα σφάλμα. Κι όλα εδράζονται στο γεγονός ότι στην Οικονομική έχει την πλειοψηφία η δημοτική παράταξη και δεν μπορούν να μπλοκάρουν αποφάσεις όπως στο Δημοτικό Συμβούλιο που έχει γίνει ουκ ολίγες φορές. Αλλά και στις συνεδριάσεις του Δημοτικού συμβουλίου αυτό που παρατηρείται είναι ότι η αντιπολίτευση συμμετέχει σύσσωμη στην ώρα των ανακοινώσεων, ερωτήσεων και εκτός ημερησίας. Την ώρα που αναδεικνύουν τα θέματα που φέρνουν και κάνουν τις τοποθετήσεις τους και στα θέματα ημερήσιας διάταξης οι περισσότεροι αποχωρούν. Κάνουν δηλαδή το σώου τους και μετά δεν βρίσκουν ενδιαφέρον να παραμείνουν . Αυτό συνηθίζονταν όταν γινόταν δια ζώσης οι συνεδριάσεις αυτό γίνεται και τώρα με τις διαδικτυακές . Κάτι έχουν μπερδέψει μάλλον οι κύριοι της αντιπολίτευσης. Οι δημότες τους έδωσαν τον ρόλο να τους εκπροσωπούν σ’ όλα τα θεσμικά όργανα και στις επιτροπές, να εκφράζουν αντίλογο να ελέγχουν τη δημοτική αρχή και να θέτουν θέματα. Αυτή η στάση όμως είναι απαξιωτική για τους δημότες αλλά και υποβαθμίζει την λειτουργία των συλλογικών οργάνων που ασκούν την διοίκηση του δήμου.
Μ.Ξ.
Αναλαμβάνει την ευθύνη
Κάνεις μαγκιές, εξυπνάδες του κεφαλιού σου, αναλαμβάνεις στη συνέχεια τις ευθύνες σου.
Αγνοείς την εντολή του ανωτέρου σου, πράττεις ό,τι εσύ νομίζεις που είναι αντίθετο στην κείμενη αρχή, αυτό έχει συνέπειες.
Τις αναλαμβάνεις αγόγγυστα και αδιαμαρτύρητα και δεν κλαις και παρακαλάς μετά.
Αυτή είναι η ζωή, έτσι λειτουργεί το σύστημα, έχει κανόνες που απαιτούν σεβασμό. Διαφορετικά, εάν ο καθείς κάνει του κεφαλιού του, η κοινωνία διαλύεται.
Οι νόμοι από αρχαιοτάτων χρόνων υπάρχουν και ο σεβασμός ήταν όχι μόνον απαραίτητη προϋπόθεση, αλλά η μη τήρηση προέβλεπε αυστηρές ποινές, μέχρι θάνατο.
Τον ιερέα Πετροχωρίου δεν τον γνωρίζουμε. Αλλά τα ίδια θα του λέγαμε εάν τον γνωρίζαμε.
Σεβασμό στο νόμο, στις αποφάσεις της ηγεσίας.
Δεν συμφωνείς, παραιτείσαι.
Διαφορετικά αναλαμβάνεις την ευθύνη της απόφασής σου χωρίς διαμαρτυρίες και κυρίως δικαιολογίες. Η απόφασή του δε αφορούσε ό,τι αγνόησε τις εντολές και πραγματοποίησε την Ανάσταση στις 12.00 η ώρα.
Γ.Δ.
Ποιοι επιτίθενται στην Πρόεδρο;
Κάποιοι επιτέθηκαν στην Πρόεδρο της Δημοκρατίας, επειδή στάθηκε μπροστά στον φράχτη που προστατεύει τα ελληνικά και ευρωπαϊκά σύνορα στον Έβρο. Πριν λίγο καιρό, κάποιοι άλλοι την έψεγαν γιατί δεν ακούστηκε ο εθνικός ύμνος στην πρωτοχρονιάτικη δοξολογία στη Μητρόπολη Αθηνών ή γιατί δήθεν έφυγαν τα καριοφίλια από το Προεδρικό Μέγαρο…
Η Πρόεδρος φαίνεται πως απολαμβάνει ένα εξαιρετικό προνόμιο! Να της επιτίθενται ταυτόχρονα διάφοροι, και από τα δεξιά και από τα αριστερά. Και από τα δεξιά της δεξιάς και από τα αριστερά της αριστεράς. Το ζόρι όλων αυτών είναι, ότι η κ.Κατερίνα Σακελλαροπούλου προέρχεται από το κέντρο και κινείται με μετριοπάθεια, στο κέντρο. Όχι απλώς στο λεγόμενο πολιτικό κέντρο. Αλλά στο κέντρο της ζωής και των ουσιαστικών πραγμάτων που την συνθέτουν.
Η κυρία Πρόεδρος δεν δημιουργεί δίπολα. Συνθέτει έννοιες και αξίες που ενυπάρχουν στον πυρήνα της Ελλάδας. Μιλάει με πάθος για την πατρίδα και την ανάγκη προάσπισης της. Υπερασπίζεται εξίσου παθιασμένα την ανοικτή κοινωνία και τους απέλπιδες. Στον κώδικα αξιών της, αυτά δεν είναι αντικρουόμενα και εχθρικά μεταξύ τους. Αυτά είναι η Ελλάδα.
Αυτό που επίσης δεν αντέχουν οι ντουμπλ φας, επικριτές της Κατερίνας Σακελλαροπούλου είναι πως εκείνη κατανοεί την αξία και το βάθος της ανθρώπινης ύπαρξης και πως το ενδιαφέρον της είναι ανυπόκριτο και ειλικρινές…
Κ.Γ.