Αρχική ΠΟΛΙΤΙΚΗ Γιατί καθυστερεί η γνωμοδότηση της ΠΑΜΘ για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη – Αμφίπολη- Νέα Καρβάλη;

Γιατί καθυστερεί η γνωμοδότηση της ΠΑΜΘ για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη – Αμφίπολη- Νέα Καρβάλη;

0
rages trenou

Επερώτηση στο περιφερειακό συμβούλιο από μέλη της «Περιφερειακής Σύνθεσης»

Για τη ΜΠΕ η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και τα συναρμόδια Υπουργεία έχουν γνωμοδοτήσει θετικά

Για την καθυστέρηση της γνωμοδότησης επί της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για τη Νέα σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη – Αμφίπολη- Νέα Καρβάλη κατέθεσαν επερώτηση στον περιφερειακό συμβούλιο οι σύμβουλοι της «Περιφερειακής Σύνθεσης» από την Καβάλα και Θάσο Θεόδωρος Μαρκόπουλος, Χρήστος Γάκης, Αλέξανδρος Ιωσηφίδης, Μαρία Πολυμέρου, ρωτώντας τον περιφερειάρχη γιατί απέσυρε το θέμα δύο φορές από την ημερήσια διάταξη και τονίζοντας παράλληλα ότι η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και τα συναρμόδια Υπουργεία έχουν γνωμοδοτήσει θετικά.

Στη σχετική ανακοίνωσή τους επισημαίνουν, «για άλλη μία φορά ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης και οι συν αυτώ κωλυσιεργούν «φρενάροντας» την ανάπτυξη της Περιφέρειας μας. Δυστυχώς, αυτή τη φορά το «φρενάρισμα» είναι σχεδόν κυριολεκτικό καθώς εδώ και έναν χρόνο δεν έχει γίνει στο Περιφερειακό Συμβούλιο η συζήτηση για το κρίσιμο θέμα ‘Γνωμοδότηση για την έγκριση περιβαλλοντικών όρων επί της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (Μ.Π.Ε)  του έργου: Νέα σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη – Αμφίπολη- Νέα Καρβάλη’

Υπενθυμίζουμε ότι το θέμα έχει αποσυρθεί αναιτιολόγητα δυο φορές από την Ημερήσια Διάταξη του ΠΣ με πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη και δεν έχει επανεισαχθεί έκτοτε ενώ η Περιφέρεια  Κεντρικής Μακεδονίας και τα συναρμόδια Υπουργεία έχουν γνωμοδοτήσει θετικά.

Ωστόσο, πέραν του ότι ο σιδηρόδρομος βελτιώνει την προσβασιμότητα των απομακρυσμένων περιοχών της Περιφέρειας μας, δύναται να εξυπηρετήσει σημαντικά την τοπική επιχειρηματικότητα ως εναλλακτικό δίκτυο μεταφοράς προϊόντων από και προς τα αστικά κέντρα, μειώνοντας σημαντικά τα κόστη.

Επιπλέον, την ίδια ώρα ο κος Μέτιος επιλέγει να απέχει και από τη «μεγάλη εικόνα» της χώρας μας, αφού η αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου είναι ένας από τους στρατηγικούς στόχους της κυβέρνησης. Ο κος Μέτιος επιλέγει να θέτει την περιοχή μας σε απομόνωση χωρίς να υπολογίζει συνέπειες αλλά γι’ αυτό πρέπει να απολογηθεί ενώπιον όλων».

Με βάση δε την απόσυρση του θέματος από την ημερήσια διάταξη δύο φορές και την θετική γνωμοδότηση επί του ίδιου θέματος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και των συναρμόδιων Υπουργείων (Υποδομών, Πολιτισμού κλπ), οι σύμβουλοι ρωτούν:

«1.Για ποιο λόγο απεσύρθη και δεν επανήλθε το θέμα ώστε να ληφθεί σχετική απόφαση επ’ αυτού;

2.Συμφωνεί η διοίκησή σας με το συγκεκριμένο έργο, το οποίο προωθεί η Ελληνική Κυβέρνηση ή όχι;

3.Πως αιτιολογείτε την καθυστέρηση η οποία προκαλείται με υπαιτιότητά σας ;

4.Ποια είναι η συνολική επίπτωση στην τοπική οικονομία της Περιφέρειας λόγω της αποδεδειγμένης καθυστέρησης που προκαλείτε όσον αφορά το συγκεκριμένο, μείζονος σημασίας,  έργο υποδομής, με δεδομένο ότι η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας στερείται λειτουργούσας σιδηροδρομικής σύνδεσης κατά τα τελευταία χρόνια ;».

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Η κυβέρνηση υποχώρησε: Δεν θα επεκταθεί το ΚΥΤ Φυλακίου

Δήλωση από τη νέα κυβερνητική εκπρόσωπο   «Η απόφαση της κυβέρνησης είναι να μην αυξη…