Αρχική ΠΟΛΙΤΙΚΗ «Ο δήμος Ξάνθης λειτουργεί και εξυπηρετεί τους δημότες του»

«Ο δήμος Ξάνθης λειτουργεί και εξυπηρετεί τους δημότες του»

0
dimarxeio

Διευθύντρια του δήμου Ξάνθης. Κ. Τζανόγλου: «Δεν σταματήσαμε ούτε λεπτό να δουλεύουμε και ενώ θα μπορούσαμε δεν πήραμε άδειες ειδικού σκοπού»

 

Με αφορμή καταγγελία δημότη ότι δεν εξυπηρετήθηκε –  Ισχύει η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου 

 

Ανοιχτή σε οποιαδήποτε καταγγελία και διαμαρτυρία είναι διαχρονικά η εφημερίδα «ΕΜΠΡΟΣ» προκειμένου να αφουγκράζεται την τοπική κοινωνία και να γίνεται η φωνή της. Ωστόσο ως οφείλει εκ δημοσιογραφικής δεοντολογίας καμιά πληροφορία δεν δημοσιοποιείται χωρίς να προηγηθεί έρευνα και διασταύρωση ως προς την ευστάθειά της και την αντικειμενικότητά της. Αυτή η διαδικασία ενίοτε αποδεικνύει την λάθος εκτίμηση και ίσως την υπερβολή του καταγγέλλοντος. Αλλά σε κάθε περίπτωση φίλοι όλοι οι δημότες αλλά φιλτάτη όλων η αλήθεια. Μια τέτοια περίπτωση έχουμε να αφηγηθούμε και αυτή η σκοπιμότητα της εισαγωγής.

Καταγγελία για τους υπαλλήλους του δήμου Ξάνθης

Φίλος αναγνώστης μας κατήγγειλε πως πήγε στο Δημαρχείο της πόλης μας για να εξυπηρετηθεί για υπόθεσή του και βρήκε τις πόρτες κλειστές και τις υπηρεσίες να υπολειτουργούν με τους μισούς υπαλλήλους που δεν έδειξαν την πρόθεση να τον εξυπηρετήσουν παραπέμποντάς τον να μπει στην πλατφόρμα και να τελείωσε ηλεκτρονικά την δουλειά του ή να κλείσει ραντεβού. Ο ίδιος δήλωσε ότι δεν είναι εξοικειωμένος με την τεχνολογία και χαρακτήρισε απαράδεκτη μια τέτοια συμπεριφορά και πως ένιωσε απαξιωμένος ως δημότης ενώ υπονόησε εμμέσως πλην σαφώς ότι με το πρόσχημα του κορωνοϊού οι υπάλληλοι του δήμου βρήκαν ευκαιρία να μην δουλεύουν και ο δήμος να  υπολειτουργεί και να μην εξυπηρετεί τους δημότες. Πρόσθεσε δε ότι κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει στις άλλες υπηρεσίες όπως η ΔΕΗ και ο ΟΤΕ.

Διευθύντρια του δήμου Ξάνθης. Κ. Τζανόγλου: «Δεν σταματήσαμε ούτε λεπτό να δουλεύουμε και ενώ θα μπορούσαμε δεν πήραμε άδειες ειδικού σκοπού»

Το «Ε» απευθύνθηκε στην Διευθύντρια του δήμου κα Καλλιόπη Τζανόγλου μεταφέροντας την καταγγελία. Η κα Τζανόγλου με πολύ συγκαταβατικό τρόπο εξήγησε πως  οι υπάλληλοι του δήμου εφαρμόζουν την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που προβλέπει οι δημότες για όλες τις υποθέσεις του μπορούν να επισκέπτονται την ιστοσελίδα του δήμου και να εξυπηρετούνται μέσω της ειδικής πλατφόρμας ή κατόπιν ραντεβού. Η ΠΝΠ δεν έχει αρθεί. Σημείωσε ακόμη ότι πολλές ημερομηνίες  που έληγαν μέσα στον Απρίλιο ή Μάιο όπως γι παράδειγμα οι δηλώσεις των ηλεκτροδοτούμενων ακινήτων έχουν πάρει παράταση μέχρι τέλος Ιουνίου. Ωστόσο δεν παρέλειψε να εκφράσει και η ίδια και εκ μέρους των συναδέλφων της το παράπονό της σημειώνοντας ότι αυτή η καταγγελία αποτελεί προσβολή και ευθεία μομφή για όλους και πως δεν ευσταθεί: «Δεν στείλαμε ποτέ κάποιον πίσω, δεν σταματήσαμε ούτε λεπτό να δουλεύουμε και ενώ θα μπορούσαμε δεν πήραμε άδειες ειδικού σκοπού. Κάναμε τα πάντα και υπέρ του δέοντος για να κρατήσουμε σε εύρυθμη λειτουργία όλες τις υπηρεσίες. Τηρούμε όπως οφείλουμε όλα τα μέτρα προστασίας. Όποιος εισέρχεται στο δήμο του χορηγούνται τα απαραίτητα μέσα. Ειλικρινά νιώθω προσβεβλημένη και θιγμένη που απαξιώνεται έτσι η δουλειά μας και το καταθέτω», σημείωσε η κα Τζανόγλου.

Ισχύει η αναστολή της εξυπηρέτηση του κοινού με φυσική παρουσία στο Δημαρχείο Ξάνθης

Να σημειώσουμε πως Πέμπτη 19 Μαρτίου 2020 ο δήμος Ξάνθης ανακοίνωσε  πως Αναστέλλεται πλήρως η εξυπηρέτηση του κοινού με φυσική παρουσία στο Δημαρχείο Ξάνθης κι αυτή η απόφαση δεν έχει αρθεί. Η εξυπηρέτηση των δημοτών γίνεται αποκλειστικά με τηλεφωνική επικοινωνία για να λαμβάνουν οδηγίες και με τη χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την υποβολή αιτήσεων.

Η διακοπή της δια ζώσης λειτουργίας των υπηρεσιών δεν θα έχει καμία επίπτωση, στην εξέλιξη των υποθέσεων των ενδιαφερόμενων πολιτών.

Ειδικότερα για περιπτώσεις όπως:

νέες ηλεκτροδοτήσεις ή αλλαγή χρήσεως ακινήτων από ΔΕΔΔΗΕ, βεβαιώσεις μη οφειλής ΤΑΠ, παραβάσεις Κ.Ο.Κ. που το τμήμα Τροχαίας αφαίρεσε πινακίδες κυκλοφορίας αυτοκινήτων, πληρωμή ρυθμίσεων βεβαιωμένων οφειλών προς τον Δήμο (παρέχεται επιπλέον  η δυνατότητα, σε όσους το επιθυμούν, να συνεχίσουν να πληρώνουν όλες τις οφειλές προς το Δήμο μέσω e- banking με τις συνεργαζόμενες τράπεζες), αιτήσεις για έκδοση πιστοποιητικών από το ληξιαρχείο ή το δημοτολόγιο,

θα υπάρχει τηλεφωνική επικοινωνία με το αρμόδιο τμήμα του Δήμου Ξάνθης έτσι ώστε, να ενημερώνονται εξειδικευμένα οι πολίτες για τον τρόπο με τον οποίο θα εξυπηρετηθούν.

Στην ανακοίνωση αναφέρονταν πως οι δημότες/πολίτες, να προσέρχονται στο Δημαρχείο ΜΟΝΟ για έκτακτες και επείγουσες ανάγκες, ΜΟΝΟ κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας και αποκλειστικά με ραντεβού, με τους αρμόδιους υπαλλήλους.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Τα δημοτική τέλη του 2021 στη σημερινή Οικονομική επιτροπή

Καταρτίζονται οι όροι της διακήρυξης για την προμήθεια εξοπλισμού και αντικατάσταση κουφωμ…