Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ 163 θέματα καθημερινότητας κατέγραψε η Τηλεφωνική Γραμμή του Δημότη

163 θέματα καθημερινότητας κατέγραψε η Τηλεφωνική Γραμμή του Δημότη

0

Στον ένα μήνα λειτουργίας η γραμμή 15333 δέχεται καθημερινά κλήσεις για θέματα καθαριότητας, πρασίνου, ηλεκτροφωτισμού και όχι μόνο

Παράλληλα με την εφαρμογή «Βελτιώνω το Δήμο μου» δημιουργείται μία σχέση αμεσότητας με τον πολίτη για τη βελτίωση της καθημερινότητας

 Ένα μήνα λειτουργίας συμπλήρωσε η γραμμή του δημότη 15333 στο δήμο Ξάνθης, που τέθηκε σε λειτουργία, προκειμένου να καταγράφει και να προωθεί άμεσα τα αιτήματα των δημοτών για μια καλύτερη εικόνα στην πόλη, σε επίπεδο Καθαριότητας, Πρασίνου και Ηλεκτροφωτισμού.

Η κα Λαμπρινή Πισκουρά βρίσκεται καθημερινά από τις 8.30 έως τις 16.30 στην άλλη άκρη της γραμμής για να ακούσει και να καταγράψει τα προβλήματα στην καθημερινότητα των πολιτών, ώστε στη συνέχεια να τα προωθήσει στην αρμόδια υπηρεσία για διεκπεραίωση.

Στον ένα μήνα λειτουργίας της η τηλεφωνική γραμμή του δημότη έχει δεχθεί 163 κλήσεις για αντιμετώπιση προβλημάτων χωρίς να υπολογίζονται τα τηλέφωνα συμπολιτών για άλλα ερωτήματα και πληροφορίες.

 Αιτήματα για όλες τις πτυχές της βελτίωσης της καθημερινότητας

Τα αιτήματα των συμπολιτών αφορούν κυρίως καμένες λάμπες στα φωτιστικά του δρόμου, λακκούβες στο οδόστρωμα, κλάδεμα δέντρων στα πεζοδρόμια, χαλασμένους κάδους, αδέσποτα, κολωνάκια, διαγραμμίσεις, καπάκια φρεατίων και πινακίδες φθαρμένες που χρήζουν αντικατάσταση. Η κ. Πισκουρά ακούει το αίτημα του πολίτη και στη συνέχεια καλεί την αρμόδια υπηρεσία του δήμου ή της ΔΕΥΑΞ να επιληφθεί, ενώ όταν απαιτείται, επικοινωνεί εκ νέου με τον πολίτη για να τον ενημερώσει για το χρόνο επίλυσης του προβλήματος που έχει αναφέρει.

Παράλληλα, λειτουργεί και η εφαρμογή «Βελτιώνω το Δήμο μου», η οποία συνεχίζει να δέχεται παρατηρήσεις και αιτήματα συμπολιτών για θέματα καθημερινότητας, ενώ εκεί καταχωρούνται και τα τηλεφωνικά αιτήματα των πολιτών, ώστε η τοπική κοινωνία να πληροφορείται ποια προβλήματα έχουν γνωστοποιηθεί στο δήμο.

 Άμεση σχέση με τον πολίτη

Από τη Δευτέρα 21 Οκτωβρίου, στα πλαίσια της καλύτερης εξυπηρέτησης των δημοτών, ο Δήμος Ξάνθης ενεργοποίησε τον πενταψήφιο αριθμό τηλεφωνικής επικοινωνίας 15333, με σκοπό, παράλληλα με την εφαρμογή «Βελτιώνω το Δήμο μου» να δημιουργήσει μία πιο άμεση σχέση με τον πολίτη και να εξυπηρετήσει και εκείνους τους συμπολίτες που δεν έχουν ευχέρεια με την τεχνολογία.

Μέσα από τις κλήσεις προς την υπηρεσία αποτυπώνεται το ενδιαφέρον των πολιτών για τον καλλωπισμό, τη συντήρηση και τη βελτίωση της πόλης, όχι μόνο σε θέματα διαχείρισης της καθημερινότητας, αλλά και αναβάθμισης της ποιότητας ζωής.

Από τα αιτήματα που έχει δεχθεί ο δήμος, 85 είναι καταχωρισμένα συστημικά στην πλατφόρμα και 19 έχουν υποβληθεί ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής «Βελτιώνω το δήμο μου».

Σκοπός του δήμου είναι, θέτοντας σε προτεραιότητα τη συγκεκριμένη αποστολή να ενισχύσει την άμεση σχέση με τον πολίτη και να βελτιώσει τόσο τις υποδομές του, όσο και την αποτελεσματικότητα στην καταγραφή και την ανταπόκριση στα θέματα που θέτουν οι πολίτες.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Επανέρχονται τα απευθείας σιδηροδρομικά δρομολόγια στη γραμμή Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο

Ανακοινώθηκε από τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών Β. Οικονόμου κατά την περιοδεία του …