Αρχική ΠΟΛΙΤΙΚΗ Θέμα Σχολικής Στέγης στο δήμο Ξάνθης θέτει προς συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο η Λαϊκή Συσπείρωση

Θέμα Σχολικής Στέγης στο δήμο Ξάνθης θέτει προς συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο η Λαϊκή Συσπείρωση

0

Ο Γ. Κολλάρος απαριθμεί προβλήματα και ελλείψεις στις υποδομές καλώντας τη δημοτική αρχή να διεκδικήσει χρηματοδότηση και λύσεις

Με ανακοίνωσή της, η Λαϊκή Συσπείρωση του δήμου Ξάνθης ζητά να συζητηθεί σε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ξάνθης το θέμα «Σχολική στέγη στο Δήμο Ξάνθης».

«Θεωρούμε πως τα προβλήματα με τη σχολική στέγη είναι ιδιαίτερα οξυμμένα στο Δήμο μας και χρειάζεται να συζητήσει το Δημοτικό Συμβούλιο σε ποιες άμεσες ενέργειες θα προβεί για τη δρομολόγηση λύσεων σε αυτά, διεκδικώντας και την αναγκαία κρατική χρηματοδότηση και τις νομοθετικές πρωτοβουλίες που απαιτούνται για την επίλυση του προβλήματος», αναφέρει ο επικεφαλής της παράταξης Γιώργος Κολλάρος, σημειώνοντας μεταξύ άλλων, ότι: «με βάση το αντιπαιδαγωγικό όριο των 25 νηπίων ανά τμήμα, σχεδόν 20 νέες αίθουσες απαιτούνταν για να υπάρξει 2χρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή στον Δήμο Ξάνθης. Παράλληλα, μια σειρά νηπιαγωγεία στεγάζονται σε ακατάλληλους χώρους (π.χ. 9ο – 13ο, 7ο, κ.τ.λ.). Ταυτόχρονα, αν ληφθεί υπόψη πως για να λειτουργούν με παιδαγωγικούς όρους τα νηπιαγωγεία πρέπει ο αριθμός νηπίων στα τμήματα να μην υπερβαίνει τα 15, αντιλαμβανόμαστε ότι οι ανάγκες για ανέγερση νέων αιθουσών στα νηπιαγωγεία είναι ακόμη μεγαλύτερες». Ακόμη προσθέτει: «στα Δημοτικά Σχολεία χρόνια έχουν καταστεί τα προβλήματα στέγασης στα 9ο-18ο Δημοτικά σχολεία στο συνοικισμό Κυψέλης, καθώς και στα Δημοτικά σχολεία στην περιοχή του Δροσερού (15ο – 20ο). Στην πρώτη περίπτωση, το παλιό κτίριο, σε οικόπεδο στο συνοικισμό Κυψέλης που παραχώρησε ο Δήμος, εγκαινιάστηκε και λειτούργησε τον Απρίλιο του 1960, ενώ το 1985 κατασκευάστηκε το νέο διδακτήριο, Ενώ υπάρχει το οικόπεδο, όλα μένουν στάσιμα. Στη δεύτερη περίπτωση, των δύο 12/θέσιων συστεγαζόμενων σχολείων στον οικισμό Ρομά του Δροσερού. η κατάσταση βρίσκεται ακόμη πιο πίσω. Ακολουθούνται ατελέσφορες μακρόσυρτες διαδικασίες, αν και το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα οξυμμένο, όπως ανέδειξε την περυσινή χρονιά ο Διδασκαλικός Σύλλογος Ξάνθης». Τέλος, όπως επισημαίνει: «στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, χρονίζει το ζήτημα του 4ου ΓΕΛ, αφού ενώ υπάρχει οικόπεδο, καρκινοβατεί η διαδικασία για τη χρηματοδότηση του έργου και την ανέγερση του κτηρίου. Το 4ο ΓΕΛ ιδρύθηκε το 1999 ως συνέχεια του 1ου Τεχνικού Λυκείου Ξάνθης και τις 3 πρώτες χρονιές συστεγάστηκε με το 1ο ΕΠΑΛ Ξάνθης. Από το 2002 και μετά συστεγάζεται με το 5ο Γυμνάσιο Ξάνθης με την υπόσχεση ότι θα μεταφερθεί σε δικό του κτίριο, υπόσχεση η οποία έμεινε στα λόγια. Το 2011 παραχωρήθηκε από το Δήμο Ξάνθης οικόπεδο. Έκτοτε εκπονούνται μελέτες κατασκευής του κτιρίου, αλλά τα χρήματα στους προϋπολογισμούς και στα Τεχνικά Προγράμματα προϊδεάζουν για νέες πολύχρονες αναμονές. Το πρόβλημα αφορά όλη την κοινωνία. Επομένως οφείλουμε να καταθέσουμε τις απόψεις μας και να αναλάβουμε όλες τις πρωτοβουλίες για να μην μας βρει και η επόμενη σχολική χρονιά στην ίδια άσχημη κατάσταση».

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Ένας νέος ΣΥΡΙΖΑ υπό διαμόρφωση: Πολιτικές αντιπαραθέσεις στο debate των υποψήφιων προέδρων

Διάθεση ενότητας, αλλά και ουσιαστικές διαφορές αναδείχθηκαν στην τηλεμαχία της Τετάρτης Ω…