Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Τα δημόσια βιβλία μπαίνουν στις τάξεις των μειονοτικών σχολείων

Τα δημόσια βιβλία μπαίνουν στις τάξεις των μειονοτικών σχολείων

0

Τέλος το πρόγραμμα Φραγκουδάκη. Συστάθηκε Επιτροπή που θα διερευνήσει το επίπεδο γλωσσομάθειας των μαθητών στα μειονοτικά – 15 Οκτωβρίου νέα συνάντηση με το ΙΕΠ

 

Άνοιξαν τα σχολεία – Ικανοποίηση από Χ. Ζεϊμπέκ

 

Λειτούργησαν κανονικά την Παρασκευή τα μειονοτικά σχολεία της Ξάνθης αφού βγήκε …λευκός καπνός από την σύσκεψη της Τετάρτης μεταξύ του προέδρου του ΙΕΠ κ. Κουζέλη και των εκπροσώπων του Συνδέσμου Σχολικών Εφορειών και του υπουργείου.

Συστάθηκε Επιτροπή που θα διερευνήσει το επίπεδο γλωσσομάθειας των μαθητών στα μειονοτικά – 15 Οκτωβρίου νέα συνάντηση με το ΙΕΠ

Η λύση που δόθηκε και ικανοποίησε τις Σχολικές Εφορείες είναι η δημιουργία μιας Επιτροπής στην οποία θα συμμετέχουν στελέχη του ΙΕΠ και εκπρόσωποι από τις Σχολικές Εφορείες καθώς επίσης και εκπαιδευτικοί, οι οποίοι θα είναι επιφορτισμένοι με τη διερεύνηση του επιπέδου γλωσσομάθειας των παιδιών σε κάθε σχολείο ξεχωριστά. Τα στοιχεία της έρευνας θα αποτυπωθούν σε ένα πόρισμα με βάση το οποίο θα αποφασιστεί αν τα παιδιά μπορούν να παρακολουθήσουν την διδακτέα ύλη των δημόσιων σχολείων ή όχι και αναλόγως θα δοθούν κατευθύνσεις.  Κι επειδή αναγνωρίστηκε ότι οι δάσκαλοι είναι αυτοί που γνωρίζουν όσο κανείς το επίπεδο των παιδιών τους δίνεται πλέον η δυνατότητα να αποφασίζουν να διδάσκουν μέρος ή όλον από τα βιβλία του δημόσιου σχολείου. Αποφασίστηκε επίσης στις 15 Οκτωβρίου να γίνει μια συνάντηση της Επιτροπής με το ΙΕΠ για να γίνει αποτίμηση των στοιχείων. Αυτό που έγινε σαφές σ’ ότι αφορά το πρόγραμμα Φραγκουδάκη είναι ότι έχει ολοκληρώσει τον κύκλο του.

Zeibek xousein-emprosΙκανοποίηση από Χ. Ζεϊμπέκ

Την ικανοποίησή του για την λύση που δόθηκε εξέφρασε ο βουλευτής Ξάνθης Χ. Ζεϊμπέκ επισημαίνοντας πως έγινε ένα εποικοδομητικός και ουσιαστικός διάλογος για την μειονοτική εκπαίδευση, η οποία όπως είπε: «κάνει ένα βήμα μπροστά. Ελπίζω η δυνατότητα που δόθηκε στους εκπαιδευτικούς να αντλούν υλικό από τα δημόσια βιβλία να την αξιοποιήσουν με βάση εκπαιδευτικά κριτήρια και όχι πολιτικές σκοπιμότητες. Πιστεύω ότι η εκπαίδευση πρέπει να είναι ανεξάρτητη από πολιτικές σκοπιμότητες», τόνισε. χαρακτηριστικά.

Μαριάννα Ξανθοπούλου

mxanthopoulou@empros.gr

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Επιστροφή 1055 αρχαίων νομισμάτων στην Τουρκία

Μία συμβολική κίνηση μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας στο πλαίσιο της προστασίας της πολιτιστικ…