Φούντωσαν τα σενάρια για πώληση της ΠΑΕ
Έναν μήνα πριν οι πάντες στην Ξάνθη ζούσαν στον αστερισμό της επικείμενης πώλησης της ΠΑΕ από τον Χρήστο Πανόπουλο σε ρωσικά συμφέροντα, σύμφωνα με τα δημοσιεύματα που εμφανίστηκαν σε σειρά διαφορετικών ιστοσελίδων.
Εμφανίστηκε μάλιστα το όνομα του Μπορις Μουζενίδη, δεν διαψεύστηκε αλλά έγινε γνωστό ότι ο ελληνορώσος μεγιστάνας του τουρισμού και προσωπικός φίλος του Ιβάν Σαββίδη αρνήθηκε τελικά την προσφορά, που περιελάμβανε και το ξενοδοχείο Le Chale επικαλούμενος την άγνοιά του περί του ποδοσφαίρου.
Την ίδια στιγμή αναφερόταν ότι «πάντως, το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών της ΠΑΕ της Θράκης έχει βγει «στο σφυρί» από τον Χρ.Πανόπουλο και εμφανίστηκε άμεσα Ρώσος επενδυτής», με την επισήμανση ότι «γίνεται προσπάθεια η μεταβίβαση να ολοκληρωθεί εντός του μήνα».
Ο μήνας αυτός ήταν ο Αύγουστος, πέρασε και η περίφημη ανακοίνωση της μεταβίβασης του ιδιοκτησιακού καθεστώτος της ΠΑΕ Ξάνθη δεν έχει ακόμα γίνει. Ωστόσο αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δεν θα γίνει. Παρατηρητικοί φίλοι της ομάδας επισήμαναν στο κάτι πρωτόγνωρο, που μπορεί να μην είναι άσχετο με τις (κυοφορούμενες;) διοικητικές εξελίξεις.
Στους πρώτους δύο αγώνες του πρωταθλήματος η φανέλα της Ξάνθης ήταν καθαρή από χορηγούς, πλην φυσικά της Joma που προμηθεύει το αθλητικό υλικό. Δεν υπήρχε ούτε ΟΠΑΠ με το «Πάμε Στοίχημα» όπως τα προηγούμενα χρόνια αλλά ούτε καν οι εταιρείες του Πανόπουλου «Viagas» και «Special Cars», που ανήκουν στην «Βιαμάρ» που είναι επισήμως η ιδιοκτήτρια της Ξανθης.
Οι εταιρείες αυτές ή έστω η ίδια η Βιαμάρ μέχρι την περσινή σεζόν εικονίζονταν σε διάφορα σημεία της επίσημης εμφάνισης της ομάδας, μπροστά, πίσω, στα σορτσάκια, παντού. Πλέον όχι, ούτε στην κόκκινη εμφάνιση κόντρα στον Παναθηναϊκό ούτε στην πορτοκαλί απέναντι στον Ατρόμητο. Ακόμα πιο παρατηρητικοί τόνισαν ότι οι συγκεκριμένες εταιρείες δεν εμφανίστηκαν ούτε στις διαφημιστικές πινακίδες του αγώνα της πρεμιέρας στο Ξάνθη Arena με αντίπαλο τον Παναθηναϊκό.
Πρόκειται για κίνηση αν μη τι άλλο περίεργη, αν κρίνει κανείς ότι επρόκειτο για τηλεοπτικό παιχνίδι που μεταδόθηκε από την ΕΡΤ, δηλαδή από ελεύθερη συχνότητα και μάλιστα εναντίον ενός εμπορικού αντιπάλου. Η λογική λέει ότι ο οποιοσδήποτε θα ήθελε να διαφημιστεί σε αυτό το παιχνίδι και πολύ περισσότερο οι εταιρείες του Πανόπουλου, που τόσα χρόνια εξαργύρωναν με αυτόν τον τρόπο την ιδιοκτησία της Ξάνθης από την «Βιαμάρ».
Κάποιοι λένε ότι είναι και αυτό ένα δείγμα ότι τα πράγματα είναι σοβαρά και οι άνθρωποι που τρέχουν το μάρκετινγκ της Ξάνθης και πρωτίστως ο ίδιος ο Πανόπουλος δεν είχαν καν τον χρόνο να ασχοληθούν με τέτοια ζητήματα, τα οποία προφανώς θεωρούνται «ασήμαντα» μπροστά στο επικείμενο σοβαρό deal.
Κάποιες άλλες πηγές ωστόσο εκτίμησαν ότι ενδεχομένως το deal να έχει γίνει και απλά να μην το έχουμε μάθει ακόμα, όπως πολλές φορές στο παρελθόν έχει συμβεί με σαφώς μικρότερης σημασίας ζητήματα σχετικά με τις επιχειρηματικές δράσεις του Χρήστου Πανόπουλου, όταν οι ανακοινώσεις έρχονταν τελευταίες…
Πηγή: ThrakiSportS