Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Διαπραγματεύσεις για την «χρυσή τομή» στο πρόγραμμα για τα Νηπιαγωγεία

Διαπραγματεύσεις για την «χρυσή τομή» στο πρόγραμμα για τα Νηπιαγωγεία

0

Μαραθώνια συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΔΟΕ για το ζήτημα των νηπιαγωγείων σε Ξάνθη – Ροδόπη μετά την συνάντηση με τον υπουργό Παιδείας Κ. Γαβρόγλου

 

Μιλά στο «Ε» ο πρόεδρος της ΔΟΕ Α. Κικίνης. Ανοιχτά τα νηπιαγωγεία από την Τετάρτη χωρίς την παρουσία διαμεσολαβητών

 

Προς εξομάλυνση βαίνει η κόντρα της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΔΟΕ) με το Υπουργείο Παιδείας για το θέμα της πιλοτικής εφαρμογής του πολύκροτου προγράμματος του ΙΕΠ “Δράσεις Υποστήριξης Μουσουλμανοπαίδων στα Νηπιαγωγεία της Θράκης” σε έξι συνολικά νηπιαγωγεία, τρία στην Ξάνθη και τρία στην Ροδόπη.

 Μαραθώνια συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΔΟΕ για το ζήτημα των νηπιαγωγείων σε Ξάνθη – Ροδόπη

Παρά το γεγονός ότι στην πρόσφατη συνάντηση που είχαν εκπρόσωποι της ΔΟΕ με τον υπουργό Παιδείας κ. Κώστα Γαβρόγλου δεν υπήρξε πρόοδος ωστόσο όπως αναφέρει στο «Ε» ο πρόεδρος τη ΔΟΕ κ. Αθανάσιος Κικίνης μέχρι την προσεχή Τρίτη θα λήξει το θέμα.

Το Δ.Σ. της ΔΟΕ συνεδρίασε την Παρασκευή προκειμένου να ετοιμάσει τις αναθεωρημένες προτάσεις της και με βάση τις προτάσεις του υπουργού. Οι προτάσεις θα κατατεθούν εκ νέου και αντίστοιχα αναμένεται απάντηση από το υπουργείο Παιδείας, ώστε σε προσεχή συνάντηση, το πιθανότερο μέσα στην επόμενη εβδομάδα, να βρεθεί σημείο σύγκλησης.

Ανοιχτά τα νηπιαγωγεία από την Τετάρτη χωρίς την παρουσία διαμεσολαβητών

Όπως ανέφερε ο κ. Κικίνης τα νηπιαγωγεία λειτουργούν από την Τετάρτη που ήταν η συνάντηση με τον υπουργό χωρίς την παρουσία των διαμεσολαβητών που ήταν για μετεκπαίδευση , όπως ισχυρίστηκε. «Εξ’ αρχής εκφράσαμε την διαφωνία μας για το πρόγραμμα και αντιδράσαμε επειδή έγινε χωρίς σχεδιασμό με απουσία διαλόγου και ήταν εξ’ αρχής προβληματικό. Καταθέσαμε μια σειρά από προτάσεις για το θέμα γιατί για μας το ζητούμενο ήταν και παραμένει η στήριξη και η γλωσσική ενίσχυση των παιδιών της μειονότητας, η ομαλή μετάβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσω της καλύτερης εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας. Γι αυτό ζητήσαμε αύξηση των οργανικών θέσεων στα νηπιαγωγεία και γλωσσική επιμόρφωση των νηπιαγωγών . Ζητάμε να ξεκαθαρίσει το υπουργείο το ρόλο των διαμεσολαβητών καθώς και μια σειρά άλλα ζητήματα που αφορούν στην μητρική γλώσσα των παιδιών και περιγράφονται θολά. Στις προτάσεις μας θέτουμε ζητήματα επίσης εργασιακά ζητώντας να μην υπάρχει μοριοδότηση των διαμεσολαβητών γιατί έτσι αλλοιώνονται οι πίνακες κατάταξης», σημείωσε ο κ. Κικίνης.

Πομακική η μητρική γλώσσα σε 2 νηπιαγωγεία της Ξάνθης

Σ’ ότι αφορά το επίμαχο θέμα της μητρικής γλώσσας ο κ. Κικίνης ανέφερε πως στη συνάντηση που είχαν με τον υπουργό διευκρινίστηκε από τον ίδιο ότι σε 2 από τα 6 νηπιαγωγεία που εφαρμόζεται το πρόγραμμα η μητρική γλώσσα είναι η πομακική και στα υπόλοιπα η τουρκική. Συμπλήρωσε δε: «Εμείς δεν ζητάμε δίγλωσσα νηπιαγωγεία. Η στόχευσή μας είναι η διευκόλυνση και η ενίσχυση της ελληνομάθειας στα νηπιαγωγεία».

Μαριάννα Ξανθοπούλου

mxatnhopoulou@empros.gr

 

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Επιστροφή 1055 αρχαίων νομισμάτων στην Τουρκία

Μία συμβολική κίνηση μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας στο πλαίσιο της προστασίας της πολιτιστικ…