Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Τι να κάνει η Uber στην Ξάνθη;

Τι να κάνει η Uber στην Ξάνθη;

0

Μακριά από τον «πονοκέφαλο» των οδηγών ταξί της Αθήνας οι ξανθιώτες, που δεν έχουν να ανταγωνιστούν εταιρείες που προσφέρουν υπηρεσίες μετακίνησης με ιδιώτες οδηγούς

 Ο Σ. Γουναρίδης σχολιάζει τις αντιδράσεις των επαγγελματιών και τον τρόπο που οι εταιρείες αυτές λειτουργούν σε βάρος των τελευταίων, αλλά και του κράτους

Κινητοποίηση, απ’ όπου δεν έλειψαν και οι εκρήξεις, πραγματοποίησαν χθες οι οδηγοί ταξί της Αθήνα, προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για τη δραστηριοποίηση της UBER και άλλων αντίστοιχων εταιριών, οι οποίες λειτουργούν ανταγωνιστικά και με αθέμιτο τρόπο στη δική τους επαγγελματική δραστηριότητα.

Οι εταιρείες αυτές στην ουσία λειτουργούν μέσω πλατφόρμας, με την οποία συμβάλλονται ιδιώτες και παρέχουν υπηρεσίες ταξιτζή, με το προσωπικό τους όχημα. Στην Ξάνθη, όπως αναμενόταν, αλλά και όπως επιβεβαιώνει ο πρόεδρος του συνεταιρισμού Eurotaxi,Στέλιος Γουναρίδης,  τέτοια φαινόμενα δεν υπάρχουν, καθώς αυτές οι εταιρίες επιλέγουν μεγάλες και τουριστικές πόλεις, όπου υπάρχει «ψωμί».

Ωστόσο, ο κ. Γουναρίδης εξηγεί ότι ανεπιφύλακτα οι οδηγοί ταξί στην περιφέρεια στηρίζουν ως εύλογα και δίκαια τα αιτήματα των ταξιτζήδων της Αθήνας, μιας και πράγματι, θίγεται το δικό τους επάγγελμα. «Για εμάς το ταξί μας είναι το μαγαζί μας. Πληρώνουμε την άδεια και στη συνέχεια επιβαρυνόμαστε, όπως προβλέπεται για όλους τους επαγγελματίες, με φόρο, ΦΠΑ και όλα τα έξοδα που απορρέουν από το επάγγελμά μας, όπως ασφάλιση, συντήρηση του οχήματος κλπ. Οι εταιρίες αυτές λειτουργούν αθέμιτα», σημειώνει ο κ. Γουναρίδης, προσθέτοντας: «το πρόβλημα δεν υπάρχει μόνο στην Ελλάδα και δεν ξεκίνησε τώρα. Εμείς το πολεμάμε χρόνια γι’ αυτό πιστεύω άργησε και τόσο να έρθει εδώ. Μπορεί μεν ένα επιχείρημα να είναι ότι είναι μία ευκαιρία για τους νέους να δουλέψουν, αλλά δε μπορεί  αυτή ή ευκαιρία να δίνεται στις πλάτες των επαγγελματιών και κατ’ επέκταση και του κράτους, αφού δε λαμβάνει έσοδα από τη φορολογία». Τέλος, ο ίδιος επισημαίνει και ότι η UBER και οι αντίστοιχες εταιρείες δεν μπορούν να διασφαλίσουν την ασφάλεια των οχημάτων, αλλά ούτε και το ποιόν των οδηγών.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Επανέρχονται τα απευθείας σιδηροδρομικά δρομολόγια στη γραμμή Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο

Ανακοινώθηκε από τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών Β. Οικονόμου κατά την περιοδεία του …