Πρώτη συνάντηση την Παρασκευή 3 Νοεμβρίου. Ξεκίνησαν οι εγγραφές για νέο παιδικό τμήμα
«Το γράψιμο δεν είναι τίποτε άλλο από ένα κατευθυνόμενο όνειρο» είχε πει ο Jorge Luis Borges, και με αυτό το σκεπτικό οι μικροί μας φίλοι μαθαίνουν να δίνουν πνοή στις σκέψεις τους, τις εναποθέτουν στο χαρτί και δημιουργούν κόσμους με τη δύναμη των λέξεων, κόσμους τρελούς, μαγικούς , μέσω των μαθημάτων Δημιουργικής Γραφήςστη ΦΕΞ.
Τα παιδιά ενθαρρύνονται να ασκήσουν το μυαλό τους, απελευθερώνοντας τη φαντασία τους . Να εκφράσουν τα συναισθήματα τους και να μάθουν να επικροτούν τον εαυτό τους για κάθε τους δημιούργημα .
Άρχισαν οι εγγραφές για νέο τμήμα. Λόγω του περιορισμένου αριθμού παιδιών που μπορούν να συμμετάσχουν θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Πληροφορίες στο τηλ 25410- 25421
Πληροφορίες
Διδάσκων: Βασιλική Στρώλη
Τμήμα: Παιδικό
Διάρκεια κάθε συνάντησης: 1 ½ ώρα
Συμμετοχή: 10€ το μήνα
Ημέρες και ώρες εργαστηρίου: Παρασκευή 17.30 – 19.00
1η Συνάντηση – ενημέρωση: Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2017 και ώρα 17.30 στο Λαογραφικό & Ιστορικό Μουσείο Ξάνθης
Ενότητες
– Ασκήσεις ελεύθερης γραφής( τα παιδιά γράφουν ότι επιθυμούν δίνοντας τους μόνο ένα έναυσμα ή βάζοντας τα να ακούν συγκεκριμένη μουσική καθώς γράφουν)
-Δημιουργία έμμετρων και μη ποιημάτων 1 (τα παιδιά καλούνται να συνθέσουν ένα ποίημα παραθέτοντας τους κάθε φορά διαφορετικές λέξεις)
– Δημιουργία ποιημάτων 2( τα παιδιά καλούνται να γράψουν κάποιους στίχους παρατηρώντας ένα πίνακα ή μία εικόνα)
– Παιχνίδια αφήγησης( καλούνται να περιγράψουν ένα μέρος, μια τοποθεσία, χωρίς να ονοματίζουν ποιο ακριβώς είναι αυτό χρησιμοποιώντας στην περιγραφή τους όλες τις αισθήσεις εκτός από την όραση)
-Σύνθεση παραμυθιών( τα παιδιά καλούνται να γράψουν μια ιστορία-παραμύθι όπου το κάθε παιδί γράφει μία σειρά-πρόταση ως συμπλήρωση των προηγούμενων και το παραδίδει στον επόμενο ώστε να δημιουργηθεί μία ενιαία ιστορία )
– «Τι θα έλεγε κανείς ΑΝ η ωραία κοιμωμένη δεν ξυπνούσε ποτέ με ένα φιλί;» – Αλλαγή του τέλους κάθε κλασσικού παραμυθιού( δίνεται η δυνατότητα στα παιδιά να αφηγηθούν ένα κλασικό παραμύθι και να ξαναγράψουν ”το τέλος” της ιστορίας όπως το επιθυμούν.
-Ημέρα Φιλαναγνωσίας Διότι τι είναι η γραφή δίχως την ανάγνωση της; και τι η ανάγνωση δίχως αυτή;