Αρχική ΓΝΩΜΕΣ «Υποκίνηση Ισλαμοφοβικής Βίας» : Μετά την κα Σώτη Τριανταφύλλου ποιός;

«Υποκίνηση Ισλαμοφοβικής Βίας» : Μετά την κα Σώτη Τριανταφύλλου ποιός;

0
soti-triandafyllou

Α. Είναι βέβαιο ότι γνωρίζουμε την υπόθεση του επομένου βιβλίου της Κας Σώτης Τριανταφύλλου : θα αφορά την ποινική δίωξη σε βάρος της για «υποκίνηση ισλαμοφοβικής βίας» (!;) κατόπι …μηνυτήριας αναφοράς του Κου Παναγιώτη Δημητρά, εκπροσώπου του Φορέα «Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι» για δημόσιες δηλώσεις της και γραφόμενά της περί το Ισλάμ στην Ευρώπη και ειδικά στην Γαλλία. Ποινική δίωξη σε συγγραφέα διανοούμενο για τις απόψεις της, είπατε; Στην Ελλάδα της αφασίας και της «Χρυσής Αυγής», της απελπισίας και της μαζικής μετανάστευσης των νέων, της αέναης κρίσης και των αδιεξόδων; Αλήθεια, η κοινωνία μας αυτό χρειαζόταν;

Β. 1. Έχω αναγνώσει έργα της Κας Σώτης Τριανταφύλλου, τόσο δικά της (πχ «Ο χρόνος πάλι-»Αθήνα, 2008, «Αστραφτερά πεδία», Αθήνα- 2017), όσο και μεταφράσεις της, όπως και πολλοί άλλοι, αφού τα έργα της και ευπώλητα είναι και έχουν κάτι να πουν, ανεξάρτητα εάν συμφωνεί κανείς ή όχι με αυτά. Έχω παρακολουθήσει και πολλές από τις δημόσιες δηλώσεις της περί την κρίση στην Χώρα μας, αλλά και περί την ανάγκη αντιμετώπισης του Ισλάμ στην Ευρώπη. Την αυτεπάγγελτη (!) ποινική δίωξή της με βάση τον διαβόητο «αντιρατσιστικό» Νόμο, που θα οδηγήσει την συγγραφέα την 21.07.2017 παραδόξως εν μέσω δικαστικών διακοπών, ενόσω το σήριαλ με την δίκη της «Χρυσής Αυγής» συνεχίζεται επί δύο (2) έτη (!) και δεν λέει να τελειώσει… ενώπιον του Μονομελούς Εφετείου Αθηνών δεν μπορώ να την καταλάβω…

2. Πριν από όλα να προβώ στην εκτίμηση ότι η Κα Τριανταφύλλου θα ΑΠΑΛΛΑΓΕΙ λόγω παύσης της σε βάρος της δίωξης ένεκα του ότι ο «αντιρατσιστικός» Νόμος θα κριθεί αντισυνταγματικός, όπως ήδη έχει κριθεί στην Υπόθεση του Αυστριακού «Καθηγητή» Ιστορίας, Χάιντς Ρίχτερ, που απηλλάγη λόγω αντισυνταγματικότητας του αυτού Νόμου, στην Υπόθεση του «βιβλίου» του για την Γερμανική Κατοχή στην Πατρίδα μας, όπου «υποστήριζε» ότι η Ελλάδα χρωστά στην Γερμανία … αποζημιώσεις (και όχι το αντίστροφο!) και ότι οι θηριωδίες των προγόνων του στην Κρήτη ήταν περίπου «αστυνομικά μέτρα» κατά των Κρητών «τρομοκρατών και εγκληματιών»! Ακόμα όμως και να δικασθεί η συγγραφέας με τον προγενέστερο Ν.927/1979 η απαλλαγή της θα βασισθεί στην Απόφαση της αθώωσης του διαβόητου, Κων.Πλεύρη, για το βιβλίο του με τον εύγλωττο για το περιεχόμενό του τίτλο :»Ας μιλήσουμε για Εβραίους»(!). Σε αμφότερες τις περιπτώσεις η ποινική αξίωση της Πολιτείας αποδείχθηκε ότι κακώς είχε εκκινήσει εξαρχής : θα αρκούσε και μόνο ο χρόνος, απλώς για να λησμονηθούν τα λογής-λογής ψευδοεπιστημονικά φληναφήματα και οι χρήζουσες πολυετούς ψυχανάλυσης παρακρούσεις επίδοξων νοσταλγών του Αυστριακού με το κοντό μουστάκι!

3. Η καταδιωκόμενη προσέξτε το: όχι από βλαπτόμενο μουσουλμάνο, ημεδαπό ή αλλοδαπό, αλλά από Χριστιανό ή άθεο ή ό,τι άλλο δηλώνει (αν δηλώνει) ότι είναι ο Κος ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Δημητράς κατηγορουμένη Κα Τριανταφύλλου έχει αρθρώσει τεκμηριωμένο δημόσιο πολιτικό λόγο για το Ισλάμ ιδίως στην Γαλλία και τους κινδύνους από την ριζοσπαστικοποίηση των γκετοποιημένων ισλαμιστικών ομάδων, που αθρόα προσέτρεξαν αποδεδειγμένα στον ISIS ως δυνητική λύση στα όποια προβλήματα από τον κοινωνικό αποκλεισμό τους. Η αυτή διανοουμένη έχει εκφράσει παρόμοιες απόψεις και για την εξίσου φονταμενταλιστική Χριστιανική «τρίτη τάξη» στην Ελλάδα των «πλατειών των αγανακτισμένων» και των μεθόδων τους και των βίαιων τρόπων κοινωνικής αντίδρασης ιδίως σε περιοχές «φαινόμενα», όπως τα Εξάρχεια Αθήνας : εκεί γιατί ΔΕΝ κινήθηκε καμία αντίστοιχη «αυτεπάγγελτη» ποινική διαδικασία;

Από πότε η συνταγματικώς κατοχυρωμένη ελευθερία της γνώμης και της έκφρασης ποινικοποιήθηκε λόγω τάχα «ισλαμοφοβίας» σε μία Χώρα με ιστορία πολιτικών αγώνων δύο αιώνων για την θέσπιση ευρέων ατομικών δικαιωμάτων στο Σύνταγμά της; Ποίο άραγε είναι το προστατευόμενο έννομο αγαθό, που διακυβεύεται από τον ποινικά ελέγξιμο δημόσιο λόγο της συγγραφέως; Η δημόσια τάξη; Και ποίος είναι ο «άυπνος φρουρός» της ισλαμικής πολιτικής ορθότητας στην κοινωνία μας και στο πολίτευμά μας, που εκκίνησε αυτογνωμόνως (;) την δικαστική διαδικασία σε βάρος των προϊόντων λόγου και νοός της συγγραφέως; Μία …ΜΚΟ; Και από πότε η αντιπαράθεση επιχειρημάτων και ισχυρισμών επί ζητημάτων ευρύτερου επιστημονικού και ακόμα και πολιτικού ενδιαφέροντος αντί του φυσικού χώρου τους, της δημόσιας σφαίρας και του δημόσιου λόγου, μεταφέρθηκαν διά μιάς στο …αφιλόξενο ακροατήριο ποινικού δικαστηρίου; Και τέλος από πότε η όποια δικαστική απόφαση δικαστικού σχηματισμού εκδοθείσα μόνο κατόπιν αυστηρής τήρησης ξερών δικονομικών διαδικασιών και όχι ανταλλαγής σκέψεων και απόψεων θεωρείται το θέσφατο και η μόνη «εξ αποκαλύψεως αλήθεια» επί ιδεολογικά φορτισμένων θεμάτων επιδεχομένων πολλών απαντήσεων;

Γ. Η υπόθεση της κας Σ.Τριανταφύλλου και η διαφαινόμενη, όσο και αυτονόητη, αθώωσή της θα αποδείξει ότι τουλάχιστον στην κοινωνία μας παρά τον «υπερβάλλοντα ζήλο» των κατ’ επίφαση και υποκριτικώς δήθεν θιασωτών της πολυπολιτισμικότητας, αλλά στην πραγματικότητα μετερχομένων πρακτικές ιδεολογικών «ταλιμπάν», που με όπλο τις διώξεις αντί για το χαντζάρι κυνηγούν να σιγήσουν ό,τι το «άλλο», ο ευρωπαϊκός πολιτισμός και οι κοινές αξίες και οι βάσεις του είναι ισχυρότεροι και στερεότεροι του «πολιτισμού» και του προμεσαιωνικού τρόπου ζωής, που ευαγγελίζονται και προπαγανδίζουν οι φονιάδες του ISIS. Ως εκ τούτου δεν κινδυνεύει να εξισλαμισθεί η Ευρώπη ούτε να εξανδραποδισθούν οι πολιτισμικές κατακτήσεις της, διότι, για να κυριαρχήσει ένα πολιτισμικό μόρφωμα δεν αρκεί η βία, οι νεκροί, η επιβολή, ο τρόμος ή έστω η υπόσχεση του «Παραδείσου» μέσω θυσίας. Αλλιώς η αχανής Αυτοκρατορία των Μογγόλων του Τζενγκίς Χαν και του Ταμερλάνου, που εκτεινόταν από την Σινική Θάλασσα έως την Σμύρνη στην Μεσόγειο, θα είχαν εξαλείψει ό,τι το χριστιανικό και το ισλαμικό στο πέρασμά τους στην περιοχή μας τον 15ο Αιώνα μΧ.

Για την πολιτισμική υπεροχή απαιτούνται μακροχρόνιες πρακτικές κοινωνικών συσσωματώσεων στην βάση των αξιών πλήρων διαχρονικών μηνυμάτων και κυρίως η Παιδεία στην ανθρωπιστική βάση της, που οδηγεί στην βελτίωση της ζωής των μελών της κοινωνίας και στην απάντηση επί των βασικών ερωτημάτων του ανθρώπου, φυσικών και μεταφυσικών. Σε αυτά ο διώκτης της Κας Σ.Τριανταφύλλου τι έχει να απαντήσει;

Ιωάννης Ελ. Κυμιωνής
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΔΣΑ Νομική Υπηρεσία ΟΑΕΔ
Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από Ιωάννης Ελ. Κυμιωνής
Περισσότερα άρθρα από ΓΝΩΜΕΣ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

«Ο Μύθος σώζει τη Ζωή» της Έφης Ζάννη

Κρατώ στα χέρια μου το καλαίσθητο βιβλίο ποίησης της αγαπητής και εκλεκτής μαθήτριας και φ…