Αρχική ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Αεροδρόμια και λιμάνια πιστοποιούν το φετινό «καυτό» τουριστικό καλοκαίρι

Αεροδρόμια και λιμάνια πιστοποιούν το φετινό «καυτό» τουριστικό καλοκαίρι

0
paralia thassos

6,5% η αύξηση των πτήσεων από το εξωτερικό στο αεροδρόμιο της Καβάλας. Ανεβασμένες κατά 13% οι πτήσεις εσωτερικού σε «Μέγα Αλέξανδρο» και «Δημόκριτο»

Στοχευμένη και εντατική η προετοιμασία για τη νέα τουριστική χρονιά -Θετικά τα μηνύματα από τις προκρατήσεις


Με την ολοκλήρωση των προγραμματισμένων πτήσεων εξωτερικού στο Αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος» της Καβάλας για το 2016, διαπιστώθηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά αύξηση αφίξεων από το εξωτερικό σε σχέση με το 2015 κατά 6,50%. Ο εντεταλμένος σύμβουλος για τον τουρισμό Μιχάλης Αμοιρίδης, μετέφερε την ικανοποίηση της Περιφέρειας γι’ αυτό το αποτέλεσμα, ιδιαιτέρως διότι οι αφίξεις από χώρες στόχους στις οποίες η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας έκανε ιδιαίτερη προσέγγιση το προηγούμενο διάστημα, σημείωσαν την εντονότερη αύξηση. Συγκεκριμένα οι αφίξεις από τη Γερμανία αυξήθηκαν κατά 16,84% και τη Μ. Βρετανία κατά 37,32%. To ίδιο διάστημα στα 2 αεροδρόμια της ΑΜΘ σημειώθηκε αύξηση και στις αφίξεις εσωτερικού άνω του 13%.

Αυξήθηκαν φέτος οι τουρίστες σε αεροδρόμια και λιμάνια

«Η συγκεκριμένη πολιτική στόχευση της ΠΑΜΘ με δράσεις προβολής-διαφήμισης στο κοινό και προσέγγισης αντίστοιχων τουριστικών πρακτόρων, έδωσε και τη φετινή χρονιά επιτυχημένα αποτελέσματα, πολύ μεγαλύτερα από τον εθνικό μέσο όρο», σημείωσε ο κ. Αμοιρίδης, προσθέτοντας: «επισκέπτες από τις χώρες που η Περιφέρεια προσέγγισε, Ρουμανία, Τουρκία, Σερβία, Βουλγαρία μέσω οδικών αξόνων αλλά και Γερμανοί και Βρετανοί μέσω αεροπορικών συνδέσεων, αύξησαν σημαντικά και φέτος τις διανυκτερεύσεις τους». Χαρακτηριστικό της φετινής κίνησης που δείχνει τη γενικότερη τάση που επικρατεί το 2016, είναι ότι η επιβατική κίνηση κατά τους θερινούς μήνες, στις Πορθμειακές γραμμές σημείωσε ισχυρή αύξηση σε σχέση με το 2015, προς Σαμοθράκη κατά 6,37% και προς Θάσο 7,23% που είναι σχεδόν διπλάσια από την περσινή επίσης αύξηση της κίνησης. Ο κ. Αμοιρίδης, δεν παρέλειψε να επισημάνει επίσης ότι με βάση τις πληροφορίες ακόμη και από καταλύματα ορεινών περιοχών της Ροδόπης όπως η Σταυρούπολη Ξάνθης εμφανίζουν ικανοποιητική αύξηση Ελλήνων και αλλοδαπών επισκεπτών.

Ανοδική η τάση στις ξενοδοχειακές κρατήσεις το 2015 σε σχέση με το 2014

Είναι χαρακτηριστικό ότι με βάση τα επίσημα στατιστικά στοιχεία που ανακοινώθηκαν από την ΕΛΣΤΑΤ, το 2015 στην ΠΑΜΘ οι διανυκτερεύσεις αλλοδαπών αυξήθηκαν σε σχέση με το 2014 κατά 16,46% (εθνικός ΜΟ 4,38%), με τη Ροδόπη να εμφανίζει αύξηση 56,42%, τον Έβρο 39,77%, τη Ξάνθη 31,87%, την Καβάλα 13,14% και να ακολουθεί η Δράμα. «Ήταν σαφής η στόχευση που τέθηκε για εδραίωση στη Βαλκανική και ενδυνάμωση στις κυρίαρχες χώρες της δυτικής Ευρώπης και τα επιτυχή αποτελέσματα επικροτούν την προσήλωση στο σχεδιασμό μας», τονίστηκε από την πλευρά της ΑΜΘ.

Αισιόδοξα τα πρώτα μηνύματα και για το επόμενο καλοκαίρι

Ο ίδιος ο κ. Αμοιρίδης, χωρίς να παραλείψει να υπογραμμίσει τη βαρύτητα που έδωσε ο αείμνηστος Γιώργος Παυλίδης, προκειμένου να επιτευχθούν αυτά τα μεγέθη, αναφορικά με τα προσδοκώμενα αποτελέσματα της νέας χρονιάς, σχολίασε: «τα πρώτα μηνύματα είναι αισιόδοξα, υπάρχει αυξημένη ροή προκρατήσεων ενώ προστίθενται και νέες πτήσεις στο πρόγραμμα αεροπορικών αφίξεων, γίνονται προσπάθειες επέκτασης της δικτύωσης στο εξωτερικό με τουριστικούς πράκτορες και φορείς με σκοπό την περαιτέρω ενδυνάμωση επισκεψιμότητας αλλοδαπών στο σύνολο της ΠΑΜΘ. Παράλληλα οι δράσεις προώθησης θεματικών μορφών όπως για παράδειγμα πεζοπορικός με άξονα τη διαδρομή της αρχαίας VIA EGNATIA, θρησκευτικός με κεντρικό άξονα τα βήματα του Αποστόλου Παύλου είναι σε εξέλιξη σε συνδυασμό με λοιπές προωθητικές δράσεις με σκοπό να δώσουν περαιτέρω ώθηση αλλά και να καλύψουν όλους τους τομείς που απαιτείται ενίσχυση».

Σειρά προγραμματισμένων συναντήσεων στην Philoxenia

Ακόμη ο εντεταλμένος σύμβουλος για τον τουρισμό συμπλήρωσε ότι: «στην 32η Philoxenia που ξεκινά σήμερα η Περιφέρεια ΑΜΘ θα είναι και πάλι παρούσα με περίπτερο στο οποίο θα φιλοξενήσει φορείς και ιδιώτες της περιοχής μας. Παράλληλα την Παρασκευή και το Σάββατο, θα πραγματοποιήσω με τους συνεργάτες μου, 52 προγραμματισμένες συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες του εξωτερικού, αεροπορικές εταιρείες ώστε να προσελκύσουμε νέους και να ισχυροποιήσουμε δεσμούς με υφιστάμενους. Στις εκθέσεις δεν είναι πλέον σκοπός μας απλά η διανομή φυλλαδίων αλλά κυρίως η δικτύωση μέσω προγραμματισμένων συναντήσεων εργασίας με εταιρείες και τουριστικούς πράκτορες ώστε να αναδείξουμε τα πλεονεκτήματα μας και να ανοίξουμε δρόμους για νέες συνεργασίες προς όφελος της τοπικής κοινωνίας». Καταληκτικά, μας ενημέρωσε ότι αυτό το διάστημα είναι σε εξέλιξη και διαδικτυακή διαφημιστική καμπάνια στην Τουρκία, «μία αγορά που εκτιμούμε και αυτή συνεχίζει να μας δείχνει την προτίμηση της παρά τα πολιτικά προβλήματα που αντιμετωπίζει», σχολίασε ο ίδιος.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Πρόγραμμα “Σπίτι μου 2”: Ο χρόνος μετράει αντίστροφα για την έναρξή του

Τα ψιλά γράμματα που πρέπει να προσέξετε O χρόνος για την έναρξη της διαδικασίας υποβολής …