1550 χιλιόμετρα καλωδίων θα απαιτηθούν για το έργο
Ο Διαδριατικός Αγωγός Φυσικού Αερίου (TAP AG) επέλεξε την εταιρεία Himachal Futuristic Communications Ltd. (HFCL) για την προμήθεια και παράδοση περίπου 1.550 χιλιομέτρων καλωδίου οπτικών ινών. Το καλώδιο αυτό θα επιτρέψει την αμφίδρομη επικοινωνία δεδομένων μεταξύ του αγωγού και των συνδεδεμένων του εγκαταστάσεων, όπως ο σταθμός συμπίεσης και τα βαλβιδοστάσια, και του Εποπτικού Κέντρου Ελέγχου.
Ο Ian Bradshaw, Διευθύνων Σύμβουλος του ΤΑΡ, δήλωσε σχετικά: «Συγχαρητήρια στην HFCL που ξεχώρισε σε αυτή τη διαδικασία ανάθεσης σύμβασης, καθώς και σε όλες τις άλλες εταιρείες που κατέθεσαν προσφορές. Το καλώδιο οπτικών ινών αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι εξοπλισμού για τον αγωγό, καθώς επιτρέπει την ασφαλή και αποτελεσματική λειτουργία του».
Η ινδική Himachal Futuristic Communications Ltd., εταιρεία διεθνώς αναγνωρισμένη ως πάροχος ολοκληρωμένων τηλεπικοινωνιακών υποδομών, προσφέρει λύσεις σε διάφορους τηλεπικοινωνιακούς φορείς, παρόχους υπηρεσιών διαδικτύου (IPSs), εταιρείες διαχείρισης υποδομών, αλλά και σε εταιρείες του κλάδου ενέργειας, πετρελαίου και φυσικού αερίου. Πρόκειται για έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές καλωδίων οπτικών ινών, με ισχυρή βάση πελατών σε περισσότερες από 30 χώρες. Â
Το 2015, ο ΤΑΡ ανέθεσε μία σειρά από συμβόλαια: για την κατασκευή και αποκατάσταση οδών πρόσβασης και γεφυρών στην Αλβανία (Απρίλιος 2015), για την προμήθεια σφαιρικών βαλβίδων μεγάλης διαμέτρου και ενεργοποιητών (Ιούλιος 2015), για την προμήθεια υπερ-συμπιεστών αεριοστροβίλων (Σεπτέμβριος 2015), για την προμήθεια εξαρτημάτων σωληνώσεων, μονωτικών αρμών, και αποξεστών (Οκτώβριος 2015), για την προμήθεια χερσαίων σωληναγωγών μήκους 270 χλμ. και γωνιών (Οκτώβριος 2015), για την προμήθεια χερσαίων σωληναγωγών μήκους 495 χλμ. (Νοέμβριος 2015), και για την κατασκευή του χερσαίου τμήματος του αγωγού στην Ιταλία (Δεκέμβριος 2015). Το 2016, ο TAP ανέθεσε συμβόλαια για την κατασκευή των χερσαίων τμημάτων του αγωγού στην Ελλάδα και την Αλβανία (Μάρτιος 2016), για την κατασκευή του υποθαλάσσιου τμήματος του αγωγού στην Αδριατική και για την προμήθεια υποθαλάσσιων σωληναγωγών (Απρίλιος 2016), καθώς και για τους σταθμούς συμπίεσης (Μάιος 2016).