Πολύ θετική η ανταπόκριση των Ξανθιωτών στο νέο σύστημα E@IATREIΑ που εφαρμόζει το νοσοκομείο Ξάνθης από τις 27 Μαρτίου
Απομένουν ακόμη 800 – 1000 διαθέσιμα ραντεβού. Λειτουργεί παράλληλα και η φωνητική πύλη 1535. Ικανοποίηση από τον διοικητή Α. Πάσχου
Πολύ θετική ήταν η ανταπόκριση των Ξανθιωτών στην ηλεκτρονική εφαρμογή E@IATREIA, στο νέο καινοτόμο σύστημα διαχείρισης ραντεβού που εκπόνησε και έθεσε σε λειτουργία το Τμήμα Προγραμματισμού και Ηλεκτρονικών Εφαρμογών σε συνεργασία με τα Εξωτερικά ιατρεία του νοσοκομείου Ξάνθης.
Έκλεισαν 600 ραντεβού σε 3 μέρες!
Ενδεικτικό είναι ότι μέσα σε τρεις μέρες , από την 27 Μαρτίου που έχει τεθεί σε λειτουργία η εφαρμογή έχουν κλειστεί 600 ραντεβού σε γιατρούς διαφόρων ειδικοτήτων του νοσοκομείου, ενώ απομένουν ανοιχτά ακόμη 800 – 1000 ραντεβού. Μιλώντας στο «Ε» ο διοικητής του νοσοκομείου κ. Α. Πάσχου εξέφρασε τη μεγάλη ικανοποίηση του για την αποδοχή του κόσμου ενώ δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τα τοπικά ΜΜΕ για την συμβολή τους στην προβολή της νέας αυτής υπηρεσίας που είχε σαν αποτέλεσμα την επαρκή ενημέρωση του κοινού Να σημειώσουμε ότι το «Ε» ανέδειξε το θέμα σε εκτενές ρεπορτάζ για το πώς λειτουργεί το νέο σύστημα: «Ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για μας. Δεν περιμέναμε τόσο θετική ανταπόκριση. Αυτό δείχνει ότι ο κόσμος έχει ενημερωθεί σωστά απ’ τα τοπικά ΜΜΕ, ότι έχει γνώση από υπολογιστές αλλά και ότι αποδέχεται αυτό τον τρόπο να κλείνει τα ραντεβού του στα εξωτερικά ιατρεία του νοσοκομείου. Είμαστε ικανοποιημένοι που καταφέραμε να τον εξυπηρετήσουμε και συγχρόνως να αντιμετωπίσουμε τις δυσλειτουργίες που παρατηρήθηκαν μ ε την φωνητική πύλη 1535, όταν κάποιοι συλλήβδην έκλειναν όλα τα ραντεβού για να εμφανίζουν δουλειά στα διάφορα Κέντρα τους. Τώρα υπάρχει ένας επιμερισμός καθώς λειτουργούν παράλληλα τα δύο συστήματα και εξυπηρετείται καλύτερα ο πολίτης», σημειώνει ο κ. Πάσχου.
Ραντεβού με τον γιατρό σε 5 λεπτά ηλεκτρονικά!
Όπως ανακοινώθηκε από το νοσοκομείο: Από τα στοιχεία που συλλέχτηκαν από τους πολίτες που χρησιμοποίησαν την εφαρμογή, το 65% των πολιτών έκλεισε ραντεβού σε λιγότερο από 5 λεπτά (το 35% σε λιγότερο από 1 λεπτό!) ενώ το 82,6% των πολιτών θεωρεί ότι ο χρόνος αυτός ήταν αποδεκτός. Το 95% των πολιτών είναι ικανοποιημένο από την εφαρμογή ενώ από αυτούς το 47,8% τη θεωρεί «άριστη».
Παράλληλα λειτουργεί και το 1535
Ανακοινώνεται επίσης ότι τα ραντεβού στη φωνητική πύλη (Iasis 1535) έχουν σχεδόν εξαντληθεί ενώ υπάρχουν αρκετά ελεύθερα ραντεβού στην εφαρμογή E@IATREIA. Για την εξυπηρέτησή τους οι πολίτες μπορούν να προσφεύγουν στον ιστότοπο του Νοσοκομείου προκειμένου να συνδεθούν στην εφαρμογή ή να απευθύνονται σε κάποιον επαγγελματία υγείας (ιατρείο, φαρμακείο, κέντρο υγείας, περιφερειακό ιατρείο κα).