Αρχική ΠΟΛΙΤΙΚΗ Τοπική Αυτοδιοίκηση «Η υπογειοποίηση της Τσιμισκή θα σώσει την πόλη»

«Η υπογειοποίηση της Τσιμισκή θα σώσει την πόλη»

0
sxediagrama-web

Αυτό είπε ο δήμαρχος Ξάνθης κατά την παρουσίαση των συμπληρωματικών στοιχείων της Κυκλοφοριακής Μελέτης όπου και περιλαμβάνεται σαν προτεινόμενο σενάριο

Προτάσεις των Μελετητών για δημιουργία Εσωτερικού Δακτυλίου για ρυθμίσεις στην Π. Πόλη και για δημιουργία χώρων στάθμευσης. Ήπιας κυκλοφορίας η 28ης Οκτωβρίου

Επεισοδιακά και με αρκετή καθυστέρηση ξεκίνησε η συνεδρίαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής την Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου που είχε κύριο και βασικό θέμα την ενημέρωση από την Ομάδα των μελετητών της Κυκλοφοριακής Μελέτης για τις συμπληρωτικές προτάσεις του πρώτου σταδίου της μελέτης. Υπενθυμίζουμε ότι αυτές έρχονται να καλύψουν τις επισημάνσεις του και τις πρόσθετες διερευνήσεις που ζητήθηκαν από τον δήμαρχο στην προηγούμενη τακτική συνεδρίαση (21/10/2014) και αφορούσαν μεταξύ άλλων: Προτάσεις για χώρους στάθμευσης, κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για την Π. Πόλη, κάθετο άξονα που θα συνδέει την Σάρδεων με την Λ. Στρατού, εναλλακτικά σενάρια πεζοδρομήσεων, αποκατάσταση εσωτερικού δακτυλίου. Να σημειώσουμε ότι μετά την έγκριση αυτών των συμπληρωτικών στοιχείων από τις υπηρεσίες και την πρόκρισή τους η μελέτη εισέρχεται στο Β’ στάδιο που θα περιλαμβάνει την υλοποίηση και εφαρμογή του προτεινομένου σεναρίου.

Μπένης: «Άλλα είπαμε άλλα γράψατε στο πρακτικό…»

Να σημειώσουμε ότι η παρουσίαση των συμπληρωματικών στοιχείων πραγματοποιήθηκε από τον κ. Αργύρη Πλέσια (λόγω ασθενείας της υπεύθυνης της Ομάδας κας Μαρίας Δόσιου) αφού προηγουμένως ο κ. Μπένης δημιούργησε ζήτημα αμφισβητώντας ευθέως την νομιμότητα και τη γνησιότητα του πρακτικού Νο 12 της συνεδρίασης της 21/10/2014 το οποίο κατήγγειλε ως «πλαστό» ζητώντας την απόσυρση του θέματος, νέα εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας και την διόρθωση του πρακτικού. Ο κ. Μπένης υποστήριξε ότι η δημοτική αρχή «έκοψε και έραψε» το πρακτικό κατά πως ήθελε ενώ άλλα ειπώθηκαν στην συνεδρίαση με σκοπό να προταθούν οι θέσεις της. Μάλιστα είπε ότι υπάρχει βίντεο που αποδεικνύει ότι το πρακτικό δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια ενώ κάλεσε τον κ. Πλέσια να πει πότε το πήρε. Ο κ. Πλέσιας είπε ότι το πήρε μετά ένα μήνα ενώ ο δήμαρχος υποστήριξε ότι οι προτάσεις κατατέθηκαν στους μελετητές γραπτώς την ίδια μέρα. Ο κ. δήμαρχος ζήτησε την «βοήθεια» της κας Μανά η οποία και υποστήριξε τη θέση του δημάρχου χωρίς όμως να πείσει τον κ. Μπένη, ο οποίος μετά απ’ αυτό παρέμεινε μεν αλλά αρνήθηκε να συμμετάσχει στη συζήτηση επί των συμπληρωματικών στοιχείων.

Ποια είναι τα συμπληρωτικά στοιχεία της Κυκλοφοριακής Μελέτης

Κομβικός ο ρόλος της Τσιμισκή

Σ’ ότι αφορά τα εναλλακτικά σενάρια πεζοδρομήσεων προτάθηκε η διαμόρφωση της 28ης Οκτωβρίου σε οδό ήπιας κυκλοφορίας με διαπλατύνσεις στις θέσεις «πιάτσας» για να διευκολύνονται φορτώσεις και εκφορτώσεις των καταστημάτων και απαγόρευση της στάθμευσης των αυτοκινήτων ενώ θα διατηρηθεί η πιάτσα των ΤΑΞΙ. Κομβικός ρόλος για την εξομάλυνση του κυκλοφορικού της πόλης αποδίδεται στην οδό Τσιμισκή η οποία αναγορεύεται στον κάθετο άξονα. Στις άμεσες παρεμβάσεις για την λειτουργία της προτείνεται η αντιδρόμησή της από την 28ης μέχρι την οδό Μιαούλη και όχι σ’ όλο το μήκος της. Στις μεσοπρόθεσμες παρεμβάσεις προτείνεται η διάνοιξή της προς την Λ. Στρατού και η άμεση σύνδεσή της με την οδό Βλαχοπούλου με παράκαμψη της Ηρώων και της Δημοτικής Αγοράς. Στο στάδιο Β των μεσοπρόθεσμων παρεμβάσεων προτείνεται η άμεση σύνδεση της Τσιμισκή με την Βλαχοπούλου με υπογειοποίησή της από την 28ης Οκτωβρίου και Βλαχοπούλου (δίπλα από τον πάρκιγκ και μέχρι την Στέγη )για την εξυπηρέτηση και των δύο ρευμάτων κυκλοφορίας και χωρίς να παρεκκλίνει από το τοπικό Ρυμοτομικό. Ο κ. Πλέσιας επεσήμανε ότι αυτή η επιλογή είναι κοστοβόρα όχι όμως έξω από τις οικονομικές δυνατότητες του δήμου Ξάνθης.

Εσωτερικός δακτύλιος

Σ΄ ότι αφορά την δημιουργία εσωτερικού δακτυλίου προτάθηκε: 1)Η αντιδρόμηση της Βενιζέλου από την Βόγδου έως την Ανθ. Μιλτιάδη Γεωργίου 2) Αντιδρόμηση της Ανθ. Μιλτιάδη Γεωργίου έως την Βασ. Κωνσταντίνου 3) Πεζοδρόμηση της Στογιαννίδου

Ρυθμίσεις για την Π. Πόλη

Σ’ αυτές περιλαμβάνονται: 1) Απαγόρευση της κυκλοφορίας οχημάτων πλην των μονίμων κατοίκων 2) Εφαρμογή του μέτρου της κάρτας κατοίκου 3) σημεία ελέγχου των καρτών 3)Σήμανση διαδρομών 4) Σμίκρυνση διαδρομών 4) Κυκλοφορία Οχημάτων έκτακτης ανάγκης 5) Πρόσβαση ειδικών περιπτώσεων (υπερήλικες)

Χώροι στάθμευσης

Προτείνονται: 1) Επέκταση του δημοτικού πάρκινγκ 2) Δημιουργία υπαίθριου Στάθμευσης Οχημάτων στην περιοχή της Π. Πόλης (είσοδος από την Λ. Πύργου) 3) Διερεύνηση κατασκευής πολυώροφου πάρκινγκ επί της οδού 28ης Οκτωβρίου (μηχανικά συστήματα).

Ικανοποίηση του δημάρχου – Θετικός και ο Κολλάρος

Ικανοποιημένος από τα συμπληρωματικά στοιχεία φάνηκε ο δήμαρχος χαιρετίζοντας μάλιστα με εμφατικό τρόπο την πρόταση για υπογειοποίηση της Τσιμισκή: «Η υπογειοποίηση της Τσιμική θα σώσει την πόλη», είπε χαρακτηριστικά και ζήτησε περισσότερες διευκρινήσεις. Επίσης φάνηκε να εξετάζει θετικά την πρόταση του κ. Κολάρου να μην καταργηθεί το Π.,Δ. στην Π. Πόλη και να υπάρχει διέλευση των οχημάτων από την Χασιρτζόγλου. Επίσης ο κ. Κολλάρος επεσήμανε ότι πρέπει να γίνει κάτι με τα πολλά φανάρια που υπάρχουν στην πόλη και είδε θετικά επίσης και την υπογειοποίηση της Τσιμισκή λέγοντας όμως ότι έχει τεχνικές δυσκολίες.

Μαριάννα Ξανθοπούλου

Mxanthopoulou@empros.gr

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Τοπική Αυτοδιοίκηση
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Στοχευμένη τουριστική προώθηση σε τρεις χώρες από την ΠΑΜΘ

Δράσεις Β2Β και επαφές σε Βελιγράδι, Ουτρέχτη και Αμβέρσα. «Θα συνεχίσουμε με αμείωτο ενδι…