Αρχική ΠΟΛΙΤΙΚΗ Πολιτική Επικαιρότητα Τα «δώρα» του Λοβέρδου στην Ξάνθη

Τα «δώρα» του Λοβέρδου στην Ξάνθη

0
loverdos drosero

Εξήγγειλε σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας στην Μάνταινα, δεσμεύτηκε για έγκαιρη εκταμίευση των πιστώσεων για τους μουσουλμάνους εκπαιδευτικούς

 

Καλοείδε το αίτημα για ένα καινούργιο Μουσικό σχολείο στο Δροσερό. Δεσμεύτηκε επίσης ότι θα καλυφθούν τα κενά που υπάρχουν

 
 
Η ίδρυση σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας στην Μάνταινα καθώς και η δέσμευση ότι θα έρχονται άμεσα οι αναγκαίες πιστώσεις των μουσουλμάνων εκπαιδευτικών στα μειονοτικά σχολεία, ένα χρονίζων πρόβλημα, ήταν οι δυο βασικές εξαγγελίες του Υπουργού Παιδείας Ανδρέα Λοβέρδου που κυριολεκτικά «όργωσε» την ορεινή μας περιοχή την Πέμπτη 28 Αυγούστου στα πλαίσια της περιοδείας σύσσωμης της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας στην Θράκη. Μια περιοδεία με στόχο την ενημέρωση επί τόπου για τα λειτουργικά κενά των σχολικών μονάδων με στόχο την κάλυψή τους μέχρι την έναρξη της σχολικής χρονιάς στις 11 Σεπτεμβρίου που ξεκίνησε την Τετάρτη στην Ξάνθη με την συνάντηση με το προεδρείο του Σωματείου Εκπαιδευτικών Μουσουλμανικής Θρησκείας Θράκης και με εκπροσώπους Ιεροδιδασκάλων και μουσουλμάνων θεολόγων και ολοκληρώνεται την Κυριακή στην Αλεξανδρούπολη.
 
Ο υπουργός Παιδείας στα σχολεία της Σμίνθης, Γλαύκης , Εχίνου και στο τέμενος στης Σμίνθης
loverdos tzamiΠρώτος σταθμός της περιοδείας του στο δήμο Μύκης το δημαρχείο όπου τον υποδέχθηκε ο απερχόμενος δήμαρχος Μουσταφά Τζουκάλ και ο νέος Τζεμήλ Καπζά. Στην συνέχεια μετέβη στο τέμενος της Σμίνθης όπου ενημερώθηκε από τον Ντελή Γιουσούφ για τις «περιπέτειες» του θρησκευτικού κτιρίου αναφορικά με την διαγραφή του προστίμου και την νομιμοποίησή του. Ο υπουργός συνοδεία του Υφυπουργού Αλέξανδρου Δερμεντζόπουλου, του Γενικού Γραμματέα Θρησκευμάτων, Γιώργου Καλαντζή, του Γενικού Γραμματέα Δια Βίου Μάθησης, Δημήτρη Τσιρώνη, του Γενικού Γραμματέα Έρευνας και Τεχνολογίας, Χρήστου Βασιλάκου, του προέδρου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Σωτήρη Γκλαβά και του διευθύνοντα συμβούλου του Εθνικού Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης, Παναγιώτη Μανούρη, του περιφερειακού διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σάββα Μελισσόπουλου και του Διευθυντή του Γραφείου Πολιτικών Υποθέσεων Νίκου Πιπερίγκου επισκέφτηκε τα σχολεία της Σμίνθης, Γλαύκη και το Ιεροσπουδαστήριο, το νηπιαγωγείο και το μειονοτικό του Εχίνου όπου είχε διαδοχικές συναντήσεις με διευθυντές των σχολείων και σχολικούς συμβούλους προκειμένου να ενημερωθεί για τα προβλήματα της κάθε σχολικής μονάδας.
 
Κατατέθηκε αίτημα για Μουσικό Σχολείο στο Δροσερό
Αμέσως μετά το κλιμάκιο μετέβη στα 15ο και 20ο δημοτικά σχολεία στο Δροσερό. Εκεί ο υπουργός ενημερώθηκε από τις δύο διευθύντριες για την ιδιαιτερότητα των προβλημάτων των δύο σχολείων. Όπως ειπώθηκε το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η σχολική διαρροή – αν και τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει μείωση – και ως εκ τούτου ζητήθηκε να εφαρμόζεται ένα πιο ολιγόωρο και πιο συμπυκνωμένο πρόγραμμα. Κατατέθηκε επίσης η πρόταση από την κα Αριάννα Παπαϊωάννου να λειτουργήσει ως Μουσικό σχολείο ώστε ν καταστεί πιο «ελκυστικό» μιας και οι Ρομά έχουν ταμπεραμέντο, μια πρόταση που υπεραμύνθηκε και ο κ. Μελισσόπουλος και την καλοείδε ο υπουργός αλλά ζήτησε χρόνο για να δεσμευτεί. Μάλιστα ο κ. Δερμεντζόπουλος του εξήγησε ότι αυτό έχει εφαρμοστεί σε παρόμοιες περιπτώσεις με πολύ θετικά αποτελέσματα αλλά χρειάζεται νομική ρύθμιση καθώς δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο για Μουσικά σχολεία στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
 
…και για ένα ολοκαίνουργιο σχολείο!
Το βασικότερο όμως αίτημα που κατατέθηκε στον υπουργό είναι η ίδρυση ενός νέου ενιαίου σχολείου στο Δροσερό. Η κα Παπαϊωάννου εξήγησε την αναγκαιότητα που το υπαγορεύει όπως: προβληματικές συνθήκες στα προκάτ, προβληματικές συνθήκες υγιεινής κ.λ.π..
 
Μετρημένα λόγια από τον υπουργό…
Ανέφερε επίσης ότι υπάρχει διαθέσιμο οικόπεδο του δήμου. Ο κ. υπουργός ήταν μετρημένος στα λόγια και τις δεσμεύσεις του: «Θέλουμε να αγκαλιάσουμε όλα τα προβλήματα Ήρθαμε με μετρημένες εξαγγελίες και μόνο για αυτά που μπορούμε να κάνουμε άμεσα Έχουμε και ενημέρωση και σκέψη. Κρατάμε αυτά τα δύο θέματα είμαστε οπαδοί του μουσικού σχολείου και θεωρώ ότι δεν είναι δύσκολο να το ρυθμίσουμε. Μας απασχολεί σοβαρά και η ίδρυση νέου σχολείου. Δώστε μου όμως λίγες μέρες μέχρι να κάνουμε συγκεκριμένες εξαγγελίες».
 
Δεσμεύτηκε ότι θα καλυφθούν τα κενά που υπάρχουν
Αποχωρώντας ο κ. υπουργός απάντησε σε ερώτηση του «Ε» για το που αποσκοπεί η έμφαση που έδωσε με τις επισκέψεις του στα μειονοτικά σχολεία και αν εμπεριέχει ένα μήνυμα για την μειονοτική εκπαίδευση: «Δεν εστιάζω πουθενά. Όλη η επικράτεια της χώρας έχει σχολεία και μεις πρέπει να είμαστε δίπλα σ’ όλα. Είμαι εδώ όπως ήμουν και στην Κρήτη γιατί πρέπει στις 11 Σεπτεμβρίου να’ ναι όλα μας τα σχολεία ανοιχτά με βιβλία, δασκάλους, νηπιαγωγούς και καθηγητές». Ερωτηθείς τέλος για τα κενά που υπάρχουν τόνισε με βεβαιότητα: Θα τα καλύψουμε όλα τα κενά με αναπληρωτές». Στη συνέχεια μετέβη στο 3ο Λύκειο όπου ολοκλήρωσε την περιοδεία του στην Ξάνθη με συναντήσει με τους συνδικαλιστικούς φορείς των εκπαιδευτικών.
 
Μαριάννα Ξανθοπούλου

mxanthopoulou@empros.gr

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Πολιτική Επικαιρότητα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Η ελληνική απάντηση στα τουρκικά σενάρια για ΑΟΖ με τη Συρία

Διπλωματική εγρήγορση και πρωτοβουλίες στην Ε.Ε. για τις εξελίξεις στην Ανατολική Μεσόγειο…