Αρχική ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Επιχειρείται άνοιγμα προς τη Θράκη του εμπορικού δικτύου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Επιχειρείται άνοιγμα προς τη Θράκη του εμπορικού δικτύου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

0
ose gefura

Απεστάλησαν ερωτηματολόγια στις εβρίτικες βιομηχανίες για να διαγνωστεί αν υπάρχει ενδιαφέρον. Θα γίνει το ίδιο και μέσω των ΕΒΕ Ξάνθης και Ροδόπης

 
 
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιχειρεί μία ακόμη σταθερή σύνδεση, με εμπορική αμαξοστοιχία, αυτή τη φορά μεταξύ Θεσσαλονίκης- Έβρου δύο φορές την εβδομάδα με στόχο να εξυπηρετούν και μεταφορές προς Τουρκία και Βουλγαρία
Μετά την επιτυχημένη δρομολόγηση, σε καθημερινή βάση, εμπορικής αμαξοστοιχίας στη γραμμή Αθήνας- Θεσσαλονίκης, γραμμή που σημειωτέον συνδέει και το λιμάνι του Ικονίου με το δίκτυο του τρένου, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιχειρεί μία ακόμη σταθερή σύνδεση, με εμπορική αμαξοστοιχία, αυτή τη φορά μεταξύ Θεσσαλονίκης- Έβρου.
Όπως έχει ήδη γίνει γνωστό, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απέστειλε, μέσω του Επιμελητηρίου Έβρου, ερωτηματολόγιο προς τις εβρίτικες βιομηχανίες, ζητώντας πληροφορίες για τις μεταφορές υλών, υλικών και προϊόντων τους. Σκοπός είναι, να βγει συμπέρασμα για το εάν και κατά πόσο η δρομολόγηση μίας τέτοιας αμαξοστοιχίας θα είναι βιώσιμη.
«Για να βάλουμε εμπορικό τρένο σε τακτική βάση, από Θεσσαλονίκη για Έβρο, θα πρέπει εβδομαδιαίως να έχουμε φορτία τουλάχιστον 1.200 τόνων. Το ίδιο αυτό ερωτηματολόγιο, θα το στείλουμε και στα Επιμελητήρια Ξάνθης και Ροδόπης, προκειμένου να φτάσει και στις εταιρείες – μέλη τους, που θα είχαν ενδιαφέρον για μία τέτοια υπηρεσία», πρόσθεσε ο κ. Ζηλιασκόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας.
Όπως είπε ο επικεφαλής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το τρένο, εφόσον μπει το δρομολόγιο, θα φεύγει από Θεσσαλονίκη, θα κάνει στάσεις σε Δράμα, Ξάνθη, Κομοτηνή, Αλεξανδρούπολη και θα ανεβαίνει μέχρι Ορεστιάδα. Η εμπορική αμαξοστοιχία θα μπορεί να εξυπηρετεί και φορτία προς και από Τουρκία, μέσω Πυθίου ( εκεί που ενώνονται οι γραμμές των δύο χωρών), αλλά και να διοχετεύει ξηρό φορτίο προς Σβιλεγκράδ και Βουλγαρία.
Η αμαξοστοιχία αυτή, εφ’ όσον δρομολογηθεί, θα μεταφέρει ξηρό φορτίο, είτε χύδην, είτε containers.
Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Τα τρία στεγαστικά προγράμματα που ξεκινούν το 2025 ύψους 2,56 δισ.ευρώ

Προβλέπουν είτε την ανακαίνιση υφιστάμενης κατοικίας, είτε την αγορά νέας Τρία στεγαστικά …