Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επίκαιρα Η τοπική ιστορία στα σχολεία της ΑΜΘ, τέλος του χρόνου

Η τοπική ιστορία στα σχολεία της ΑΜΘ, τέλος του χρόνου

0
Sxoleio Mathites-empros
 

Δεν θα είναι ένα τυπικό εγχειρίδιο αλλά μια πρωτοποριακή ηλεκτρονική πλατφόρμα

 

Θα διδάσκεται στην ευέλικτη ζώνη για τα δημοτικά και στην ζώνης των ερευνητικών εργασιών στα γυμνάσια – λύκεια

 
 
Με γοργούς ρυθμούς ολοκληρώνεται το πολύ αξιόλογο εγχείρημα της συγγραφής, της εισαγωγής και της διδασκαλίας της τοπικής ιστορίας στα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της περιφέρειάς μας. Μια ιδέα και μια πρωτοβουλία του περιφερειακού διευθυντή κ. Σάββα Μελισσόπουλου που εξήγγειλε και έθεσε σε εφαρμογή αμέσως μετά την ανάληψη των καθηκόντων του με την σύσταση της επιστημονικής επιτροπής η οποία εκπονεί το έργο σε συνεργασία με το Εθνολογικό Μουσείο
 
Δεν θα είναι ένα τυπικό εγχειρίδιο αλλά μια πρωτοποριακή ηλεκτρονική πλατφόρμα
Η επιτροπή – όπως μας ενημερώνει η γραμματέας κα Γκιούρογλου Χαρά – είναι 11μελής έχοντας ως επίτιμο μέλος τον πρώην Περιφερειακό διευθυντή Εκπαίδευσης Αθηνών κ. Ιωάννη Κουμέντο. Τα τακτικά μέλη της επιτροπής είναι καθηγητές από τα Τμήματα Γλώσσας και Φιλολογίας των Παρευξείνιων Χωρών και Ιστορίας και Εθνολογίας του ΔΠΘ καθώς επίσης και σχολικοί σύμβουλοι: «Δεν θα είναι ένα τυπικό εγχειρίδιο αλλά μια πρωτοποριακή τράπεζα θεμάτων σε ηλεκτρονική μορφή. Μια σύγχρονη μέθοδος η οποία βασίζεται στην ερευνητική προσέγγιση της γνώσης», επισημαίνει ο κ. Μελισσόπουλος.
 
Τέλος του χρόνου θα μπει πιλοτικά στα σχολεία
Όπως αναφέρει η κα Γκιούρογλου το project θα τρέξει πιλοτικά στο τέλος της σχολικής χρονιάς σε κάποια σχολεία όλων των Περιφερειακών Ενοτήτων της Περιφέρειας: «Στα δημοτικά σχολεία το μάθημα της τοπικής ιστορίας θα ενταθεί στην ευέλικτη ζώνη και στα γυμνάσια και λύκεια στην ζώνη των ερευνητικών εργασιών», σημειώνει η κα Γκιούρογλου. Σύμφωνα με τον κ. Μελισσόπουλο η ηλεκτρονική πλατφόρμα που ετοιμάζεται περιλαμβάνει όλες τις περιόδους της τοπικής ιστορίας με έμφαση την νεώτερη ιστορία ώστε να καλυφθούν τα κενά γνώσης. Να σημειώσουμε ότι το εγχείρημα είναι πρωτοποριακό και δεν υπάρχει κάτι ανάλογο σ’ όλη τη χώρα και έχει τη στήριξη του υπουργείου Παιδείας και του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής του οποίου ο αντιπρόεδρος είναι μέλος της Επιστημονικής ομάδας.
 
Μαριάννα Ξανθοπούλου

mxanthopoulou@empros.gr

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επίκαιρα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Ερευνάται η διαχείριση και οι δαπάνες της εταιρείας Ανακύκλωση Συσκευών Α.Ε.

Έρευνα αποκαλύπτει παρατυπίες και αμφισβητεί τη διαφάνεια στο πρόγραμμα «Ανακυκλώνω – Αλλά…