Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επίκαιρα Ο ταχυδρόμος «χτυπά» 2 φορές …την εβδομάδα στην Ξάνθη!

Ο ταχυδρόμος «χτυπά» 2 φορές …την εβδομάδα στην Ξάνθη!

0
taxydromos
 

 ΕΛΤΑ: καθυστερούν και ταλαιπωρούν! Καθυστερούν οι λογαριασμοί και μένουν απλήρωτοι…Διαμαρτύρονται οι συμπολίτες μας

 

Οι 8 εποχικοί 4ωρης απασχόλησης δεν καλύπτουν τα κενά. Θέλουν τρεις μέρες για να κάνουν την δουλειά μιας μέρας!

 
 

 
Γεμάτο από… παράπονα θα πρέπει να είναι το «κυτίον παραπόνων» των ΕΛΤΑ Ξάνθης (αν υπήρχε) από συμπολίτες μας και όχι γιατί οι υπάλληλοι και στην διανομή και στην συναλλαγή δεν κάνουν καλά την δουλειά τους αλλά γιατί δεν επαρκούν για να εξυπηρετήσουν σωστά και στην ώρα τους. Η δραματική υποστελέχωση των ΕΛΤΑ Ξάνθης – πρόβλημα που τείνει να γίνει χρόνιο – και η μερική αναπλήρωση των κενών με εποχικούς και με 4ωρη απασχόληση δεν μπορεί να καλύψει τον μεγάλο όγκο τόσο στη διανομή όσο και στη συναλλαγή και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μια προβληματική λειτουργία που με τη σειρά της μετακυλίεται στους πολίτες δημιουργώντας σωρεία προβλημάτων και ταλαιπωρία.
 
Καθυστερούν οι λογαριασμοί και μένουν απλήρωτοι…
Συχνό είναι το φαινόμενο οι λογαριασμοί ΔΕΗ – ΟΤΕ κ.λ.π. που διακινούνται μέσω ΕΛΤΑ να φτάνουν με μεγάλη καθυστέρηση στα χέρια των παραληπτών τους και λίγο πριν λήξουν ή και αφού έχουν λήξει με αποτέλεσμα να μην πληρώνονται στην ώρα τους(ακόμη και αν υπάρχουν τα λεφτά για να εξοφληθούν) και οι παραλήπτες να έχουν προβλήματα με τους αποστολείς Οργανισμούς. Αυτό έχει σαν συνέπεια οι πολίτες να χάνουν την εμπιστοσύνη τους στα ΕΛΤΑ, ένα Οργανισμό που παραδοσιακά ήταν ψηλά στην εκτίμηση του κόσμου για τις υπηρεσίες του παρείχε. Δεν είναι μακριά η εικόνα του ταχυδρόμου στην μεταπολεμική Ελλάδα που πήγαινε μέχρι το τελευταίο …κατσάβραχο και ήταν η μοναδική επαφή των ανθρώπων με τον έξω κόσμο. Την ώρα λοιπόν που ο ανταγωνισμός   στην…πιάτσα φουντώνει και οι ιδιωτικές ταχυδρομικές υπηρεσίες αναβαθμίζονται κι εξελίσσονται διαρκώς, οι πρακτικές των ΕΛΤΑ υποβαθμίζονται και ο Οργανισμός αποψιλώνεται από προσωπικό!
 
Με 7 άτομα λειτουργεί η υπηρεσία Συναλλαγών στα ΕΛΤΑ Ξάνθης
Σύμφωνα με πληροφορίες μας από την υπηρεσία Συναλλαγών το 2008 το τμήμα λειτουργούσε με 18 υπαλλήλους και σε μόλις 5 χρόνια έμειναν 7! Οι υπάλληλοι υπερβάλουν εαυτόν προκειμένου να εξυπηρετήσουν τον αυξημένο όγκο συναλλαγών ενώ τώρα θα δουλεύουν και απογευματινή βάρδια. Η ίδια κατάσταση επικρατεί και στο τμήμα Διανομής. Υπάρχουν 6 μόνιμοι διανομείς την στιγμή που – σύμφωνα με την χαρτογράφηση που έγινε πρόσφατα η Ξάνθης χρειάζεται 14 για να καλυφθεί. Η υπηρεσία έκανε αίτημα από τον Αύγουστο για πρόσληψη διανομέων και προσλήφθηκαν 8 τον Δεκέμβριο, όμως με 4ωρη απασχόληση και αυτό είναι το κομβικό σημείο που αντί να επιλύει εντείνει το πρόβλημα. Και ιδού πως….
 
1 μέρα μοιράζουν γράμματα και την άλλη κάνουν ταξινόμηση
Όπως επισημαίνουν υπάλληλοι που γνωρίζουν το αντικείμενο μέσα σε τέσσερις ώρες ο διανομέας δεν προλαβαίνει και να κάνει τις διαδρομές του και την ταξινόμηση. Έτσι την μια μέρα μοιράζει γράμματα και την άλλη κάνει ταξινόμηση. Θέλουν τρεις μέρες για να κάνουν την δουλειά μιας μέρας κατά συνέπεια ο ταχυδρόμος στην Ξάνθη «χτυπά» δυο φορές …την εβδομάδα! Το αποτέλεσμα είναι να συσσωρεύεται η δουλειά και να δημιουργούνται αυτές οι καθυστερήσεις. Αν αυτοί οι υπάλληλοι ήταν έστω και 6ωρης απασχόλησης τότε θα επιλύονταν το πρόβλημα, όπως επισημαίνουν αρμόδιοι από την υπηρεσία οι οποίοι έχουν καταθέσει κα έγγραφη έκθεση στα κεντρικά επισημαίνοντας το πρόβλημα της Ξάνθης: «Προσπαθούμε να βγάλουμε το φίδι απ’ την τρύπα …όμως δουλειά σωστή έτσι δεν γίνεται…Ο κόσμος έχει δίκιο που διαμαρτύρεται. Έχουμε πολύ σοβαρό πρόβλημα», επισημαίνουν υπάλληλοι αναγνωρίζοντας τη σοβαρότητα του προβλήματος όπως και την αναρμοδιότητα της τοπικής υπηρεσία να το επιλύσει καθώς είναι θέμα των κεντρικών των ΕΛΤΑ.
 
Μαριάννα Ξανθοπούλου

mxanthopoulou@empros.gr

 
Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επίκαιρα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αντίδραση του Σωματείου Εργαζομένων Γ.Ν. Ξάνθης σε καταγγελία για μη εξυπηρέτηση στρατιωτικού

Η υπάλληλος του Νοσοκομείου ακολούθησε τον κανονισμό, ενώ το Σωματείο καταγγέλλει την υποσ…