Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επίκαιρα Στο μέσον της σχολικής χρονιάς με 40 κενά σε δασκάλους

Στο μέσον της σχολικής χρονιάς με 40 κενά σε δασκάλους

0
nipiagogeio-empros

Οξεία διαμαρτυρία από το Διδασκαλικό Σύλλογο Ξάνθης

Κάνει λόγο για «ανυπαρξία εκπαιδευτικής πολιτικής» και «ανεπαρκή διοίκηση στο υπουργείο Παιδείας». Απαξίωση και της ειδικής αγωγής, έκλεισε το σχολείο τυφλών  

Σαράντα συνολικά είναι τα κενά στις θέσεις δασκάλων στα δημοτικά, νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία του νομού Ξάνθης, ενώ βρισκόμαστε ήδη στο μέσο της σχολικής χρονιάς, σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε ο Διδασκαλικός Σύλλογος Ξάνθης και στην οποία ασκεί σκληρή κριτική για την αναποτελεσματικότητα των χειρισμών του υπουργείου και τις επιπτώσεις που αυτή έχει στην ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
Αναλυτικά τα κενά έχουν ως εξής:
-Μειονοτικά Σχολεία: Αγγλικών: 6, Ειδικής Αγωγής: 1, Παράλληλη Στήριξη: 2 , Φυσικής Αγωγής: 1 και Πληροφορικής: 3 ΑΜΩ.
-Δημόσια Σχολεία: Δάσκαλοι: 2, Νηπιαγωγοί: 5, Αγγλικών :1, Μουσικής: 3, Πληροφορικής: 2, Θεατρική Αγωγή: 1, Εικαστικών: 1, Γερμανικών : 1, Ειδικής Αγωγής: 9, Παράλληλη Στήριξη: Δάσκαλοι 1 και Παράλληλη Στήριξη: Νηπιαγωγοί 1
Στην ανακοίνωσή τους οι δάσκαλοι της Ξάνθης αναφέρουν: «μπορεί η έλευση του νέου χρόνου να αποτελεί πραγματικότητα, δυστυχώς, όμως ,δε συνοδεύτηκε και με τις απαραίτητες προσλήψεις εκπαιδευτικών για την κάλυψη των λειτουργικών κενών της εκπαίδευσης.
Η ανακοίνωση, που εξεδόθη πριν λίγες μέρες από το υπουργείο παιδείας, με τη δημοσίευση όλων των κενών επιβεβαιώνει την ύπαρξη τους, αλλά ταυτόχρονα καταμαρτυρεί, αν μη τι άλλο, και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει η ίδια η πολιτεία τη δημόσια εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς.
Η ανυπαρξία εκπαιδευτικής πολιτικής και η έλλειψη εκπαιδευτικών των σχολικών μονάδων δεν είναι αποτέλεσμα ενός κακού σχεδιασμού και μιας ανεπαρκούς διοίκησης του υπουργείου παιδείας, αλλά είναι μια συνειδητή πολιτική επιλογή που εντάσσεται γενικότερα στις αποφάσεις της ΕΕ και του ΔΝΤ. για περαιτέρω μείωση του μισθολογικού κόστους του δημοσίου, αδιαφορώντας για τις συνέπειες στην εκπαίδευση των παιδιών.
Αν και φέτος κερδίσαμε το αυτονόητο με τα βιβλία να βρίσκονταν κανονικά στα σχολεία με την έναρξη του νέου σχολικού έτους, σήμερα όμως, αν και βρισκόμαστε στο μέσο περίπου της σχολικής χρονιάς οι ελλείψεις των εκπαιδευτικών (που δεν καλύφθηκαν εξαρχής, αλλά και αυτές που δημιουργήθηκαν) στα δημόσια και μειονοτικά σχολεία στο νομό, δημιουργούν προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων, μετακινήσεις εκπαιδευτικών και μαθητών, άνισες ευκαιρίες μάθησης και που αποβαίνουν τελικά σε βάρος της μόρφωσης των μαθητών.
Ιδιαίτερα, δε, θα πρέπει να τονιστεί η συνεχιζόμενη απαξίωση της Ειδικής Αγωγής, αφού οι ελλείψεις στα σχολεία αυτά έχουν οδηγήσει ακόμα και στο κλείσιμο του Ειδικού Σχολείου Τυφλών και Βαρηκόων, λόγω της μη πρόσληψης εκπαιδευτικού στη νοηματική γλώσσα.
Καλούμε τη διοίκηση και το Υπουργείο Παιδείας να προβεί στη διάθεση των αναγκαίων πιστώσεων για την άμεση κάλυψη και στελέχωση όλων των κενών σε εκπαιδευτικό προσωπικό και να σταματήσει επιτέλους η απαξίωση της Δημόσιας εκπαίδευσης και του έργου των εκπαιδευτικών».

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επίκαιρα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

ΔΠΔ: Ένταλμα σύλληψης για Νετανιάχου και Γκάλαντ για εγκλήματα πολέμου

Η κατηγορία που απαγγέλθηκε κατά των δύο Ισραηλινών ηγετών αφορά τη δημιουργία συνθηκών λι…