Αρχική ΓΝΩΜΕΣ Εχθρός της Γερμανίας είναι ο ίδιος ο εαυτός της

Εχθρός της Γερμανίας είναι ο ίδιος ο εαυτός της

0

Ο γερμανικός ρεβανσισμός κατά της Ελλάδος

Αλλεπάλληλα είναι τα κτυπήματα που δέχεται η Πατρίδα μας από τις ορδές της γερμανικής βαρβαρότητας. Από την έναρξη της κρίσης χρέους, πριν από 3 και πλέον χρόνια, ο Ελληνικός Λαός ανέχεται με απίστευτη υπομονή και αδιαμαρτύρητα τους εκβιασμούς του Βερολίνου και τα ταπεινωτικά μνημόνια που προσβάλλουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Όμως η συμπεριφορά των εκφραστών μίας άθλιας πολιτικής απέναντι ενός Λαού με μεγάλο ιστορικό παρελθόν και τεράστια συνεισφορά εις τον παγκόσμιο πολιτισμό, αναγνωρισμένη διαχρονικά και διεθνώς, δημιουργεί σοβαρές ανησυχίες. Ότι εις το παρασκήνιο της ελληνικής κρίσης χρέους, η οποία θα μπορούσε εξ αρχής να αντιμετωπισθεί άμεσα και εύκολα, λόγω του ασήμαντου μεγέθους και της ουραγού θέσεως της Ελλάδος εις την Ευρωπαϊκή Ένωση, κρύβεται ο ρεβανσισμός της Γερμανίας και κατά της Πατρίδος μας.
Όσο περισσότερο βαθαίνει η κρίση εις την Ευρώπη, λόγω του αρνητισμού, της σκληρής και ανυποχώρητης πολιτικής του Βερολίνου, τόσο περισσότερο ανατρέχει κανείς εις την Ιστορία της Ευρώπης των τελευταίων εκατονταετηρίδων, για να αντλήσει συμπεράσματα και να εξηγήσει την συμπεριφορά της Γερμανίας απέναντι των Ευρωπαϊκών Λαών.
Ο Γερμανικός Λαός, εργατικός, δραστήριος και πολύ πειθαρχημένος, σε πολλούς τομείς της τέχνης και της επιστήμης, μετά από επίπονες προσπάθειες δύο εκατονταετηρίδων, πέτυχε να καλύψει τις αποστάσεις έναντι των αντιπάλων του, ως π.χ. της Μεγάλης Βρετανίας, Ισπανίας, Πορτογαλίας, Ολλανδίας, Γαλλίας. Χώρες οι οποίες δια των εξερευνήσεων των διεύρυναν τον γεωγραφικό χάρτη του πλανήτη και ενσωμάτωσαν εις την παγκόσμια ιστορία και γίγνεσθαι και άλλους πολιτισμούς. Αυτή η επαφή με άλλους λαούς και πολιτισμούς και η ανταλλαγή ιδεών και αρχών, εμπλούτισε τον τρόπο σκέψης των ανθρώπων, αλλά ταυτόχρονα μετέφερε σε όλο τον πλανήτη τις δημοκρατικές αξίες, την αξιοπρέπεια και σεβασμό προς την διαφορετικότητα και πολυπολιτισμικότητα των άλλων εθνών. Αρχές και αξίες που έχουν τις ρίζες τους εις Ελληνικό Πολιτισμό και μεταλαμπαδεύθηκαν με επιτυχία και σεβασμό από τους Ρωμαίους, αργότερα μέσω της Ισπανίας από τους Άραβες, και εις το δυτικό τμήμα της Ευρώπης.
Η συμβολή των προγόνων μας στον πολιτισμό ήταν η θάλασσα. Η ναυπηγική και η ναυτική τέχνη, η ικανότητα να κουμαντάρουν τα πλοία ανάλογα με τους καιρούς, που μόνον αυτοί μπορούσαν να γνωρίζουν. Διάβαζαν τα άστρα, αναγνώριζαν τα σημάδια, μιλούσαν με τα κύματα, είχαν προσωποποιήσει όλες τις θαλασσινές δυνάμεις. Ήταν τολμηροί, φιλομαθείς, περίεργοι και προπάντων πανανθρώπινοι. Άλλωστε για αυτούς θάλασσα σήμαινε φώς, διάφανα νερά, φιλόξενοι όρμοι και καλοί λιμένες, άπειρα νησιά και νησίδες, σύντομα περάσματα, κοντινές αποστάσεις. Το Αιγαίο δεν προκαλούσε τρόμο. Ήταν ερέθισμα για μετακίνηση, κίνητρο για την ανάπτυξη της ζωής και των εμπορικών δραστηριοτήτων. Έτσι, ενώ η άνυδρη γη δεν είχε να προσφέρει πολλούς καρπούς και τα δύσβατα βουνά ήταν κατάλληλα μόνο για να φιλοξενούν θεούς, ημίθεους και ιερά τεμένη, η θάλασσα έγινε ο στίβος των Ελλήνων. Εκεί καλλιεργήθηκε η ελληνική ιδιοφυία. Εκεί αναπτύχθηκε η αγάπη της περιπέτειας. Εκεί ανδρώθηκαν τα ναυτόπουλα και δοκιμάστηκαν οι αρετές ενός ολόκληρου λαού. Από εκεί ήρθε το κάλεσμα να τολμήσουν και να ξεχυθούνε εις την εξερεύνηση του άγνωστου κόσμου. Να δημιουργήσουν χιλιάδες αποικίες εις το τότε κόσμο, πυρήνες ενός απίστευτου πολιτισμού, ο οποίος έγινε αποδεκτός και οι Έλληνες αγαπητοί από τους γηγενείς και την Οικουμένη. Ο οποίος εμπλούτισε τον δικό τους πολιτισμό, αλλά ταυτόχρονα σεβάστηκε τα δικά τους ήθη και έθιμα, την διαφορετικότητα και πολιτισμικότητά των.
Μετά από μερικές εκατονταετηρίδες η εκστρατεία του Μεγάλου Αλεξάνδρου καθιέρωσε θεμελιώδεις έννοιες επάνω στις οποίες αναπτύχθηκε ένα σύστημα αξιών του πολυσύνθετου κόσμου της Ανατολής. Οι άγραφοι και οι θεσμοθετημένοι κώδικες του Οικουμενισμού, της ανεκτικότητας και του αλληλοσεβασμού, που διασφαλίζουν την συνέχιση του ειρηνικού βίου, αλλά και την διατήρηση των πολιτισμικών χαρακτηριστικών των αλλογενών και αλλόδοξων στοιχείων που συνομολογούν την γεωπολιτική τους συνάφεια και την πνευματική τους συγγένεια.
Αυτή η Ελληνιστική περίοδος κληρονομήθηκε εις τους Ρωμαίους και επεκτάθηκε εις τον Δυτικό τμήμα της Ευρώπης και Βορείου Αφρικής, και ο Ελληνικός Πολιτισμός μεταλαμπαδεύθηκε εις την Οικουμένη.
Δυστυχώς το γερμανικό έθνος, δεν κατόρθωσε να αξιοποιήσει τις δικές του ικανότητες, και την δύναμη που αντλείται από την εργατικότητα, την εφευρετικότητα και την πειθαρχία του, να συμβάλλει και αυτό θετικά και εποικοδομητικά προς όφελος της συνέχισης της οικουμενικής κοσμολογίας.
Μετά τους ναπολεόντειους πολέμους, με την δυναμική της εμφάνιση η Γερμανία έγινε αντίπαλος των γειτόνων της. Το 1870/71 νίκησε και ταπείνωσε την Γαλλία, ανακηρύσσοντας πανηγυρικά από τον Καγκελάριο Bismarck την Γερμανική Αυτοκρατορία, μάλιστα εις τα ανάκτορα των Βερσαλλιών, χαράσσοντας αυτόνομα μια ιμπεριαλιστική και επιθετική πολιτική, η οποία τηρείται με αποφασιστικότητα και βαρβαρότητα. Με την ακραία λογική των διαχωριστικών γραμμών και της εθνικής περιχαράκωσης έπληξε θανάσιμα τον κατεξοχήν φορέα των οικουμενικών αντιλήψεων της μακραίωνης κληρονομιάς της σοφίας του Ελληνισμού. Και με τα οξύμωρα ιδεολογήματα και επικίνδυνες ιδεοληψίες μίας ιμπεριαλιστικής δύναμης και ενός γερμανικού εθνικισμού έσυρε την Ευρώπη και την Ανθρωπότητα σε δύο παγκόσμιους πολέμους, με ανυπολόγιστες απώλειες σε ανθρώπινες ζωές, ηθικές και υλικές αξίες.
Η διαίρεση του κόσμου όμως σε Δυτικό και Ανατολικό και η έναρξη του Ψυχρού Πολέμου όχι μόνον ευνόησε αναπάντεχα και ταυτόχρονα απήλλαξε την Γερμανία από κάθε ευθύνη, αλλά παράλληλα την βοήθησε σε τάχιστη ανόρθωση της και την ένταξή της εις τους ευρωπαϊκούς θεσμούς, το ΝΑΤΟ και την Ευρωπαϊκή Ένωση. Από την οποία, μέσω μίας πολύ έξυπνης και αυστηρής δημοσιονομικής πολιτικής, απεκόμισε πολλαπλά οφέλη και μία τεράστια οικονομική δύναμη, την οποία χρησιμοποιεί τώρα και πάλιν εις την υλοποίηση των σχεδίων της για την υποταγή της Ευρώπης.
Ως γνωστόν, η διάλυση της Γιουγκοσλαβίας και ο 89ημερος σφοδρότατος βομβαρδισμός της Σερβίας έγινε κατά προτροπή και υπόδειξη της Γερμανίας και της Αυστρίας, που έπρεπε να τιμωρήσουν τους Σέρβους για την σθεναρά αντίσταση τους και τις σοβαρές απώλειες των γερμανικών στρατευμάτων κατά την εκστρατεία των προς την Ελλάδα. Η δε πολιτική των επαχθών μνημονίων και η εξάντληση του Ελληνικού Λαού, είναι η συνέχιση της ρεβανσιστικής πολιτικής του Βερολίνου, να τιμωρήσει τώρα και την Ελλάδα για την σθεναρή αντίσταση της κατά της Γερμανίας, που οδήγησε εις την κατάρρευση των γερμανικών στρατευμάτων εις το Ανατολικό Μέτωπο κατά της Σοβιετικής Ένωσης και ως εκ τούτου εις την ήττα της Γερμανίας.
Με την ρεβανσιστική του πολιτική, αλλά παράλληλα και με τον αρνητισμό του για την επίλυση των ευρωπαϊκών κρίσεων το Βερολίνο στέλνει επιδεικτικά τα μηνύματά του και προς τους άλλους λαούς της Ευρώπης. Ότι όποιος αντιστέκεται κατά της εθνικής βούλησης και δύναμης της Γερμανίας, θα υποστεί τις οδυνηρές συνέπειες μίας οικονομικής ταπείνωσης και υποταγής. Όμως αυτό το επαναλαμβανόμενο σύνδρομο της επιθετικότητας κατά της αξιοπρέπειας άλλων λαών, καθιστά την Γερμανία διαρκή εχθρό του ίδιου του εαυτού της.  

Γεώργιος Εμ. Δημητράκης

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από Γεώργιος Εμ. Δηµητράκης
Περισσότερα άρθρα από ΓΝΩΜΕΣ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Έπος Καραγκιοζιάδα – Εθνική Φαρσοκωμωδία*

«Τα λόγια του παράλογα, μα τόσο λογικά σε εποχές απέραντης απερισκεψίας» Δημήτρης Αβούρης …