Αρχική Αρχείο Παλαιότερων Άρθρων Αρχείο Αρθρογραφίας 2008 Στο 5% του προϋπολογισμού του Υπουργείου Παιδείας να αυξηθούν οι δαπάνες για την παιδεία, ζητούν οι εκπαιδευτικοί.

Στο 5% του προϋπολογισμού του Υπουργείου Παιδείας να αυξηθούν οι δαπάνες για την παιδεία, ζητούν οι εκπαιδευτικοί.

0

Συνέντευξη τύπου παραχώρησε το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Ξάνθης και η ΕΛΜΕ, σε αίθουσα του ξενοδοχείου «Ορφέας» την Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου.
Στο πάνελ ο κ. Δημήτρης Ντούμος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών, ο γραμματέας της ΕΛΜΕ κ. Ιωαννίδης Χρήστος και η κυρία Τάτσιου Έλενα πρόεδρος.
Τα θέματα που κυριάρχησαν κατά την διάρκεια της συνέντευξης αφορούσαν τα νηπιαγωγεία, την επιτυχία και τις αδυναμίες του νεοεισαχθέντος θεσμού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, την οικονομική πολιτική της Κυβέρνησης σε ότι αφορά την εκπαίδευση και γενικότερα τα εισοδήματα των εκπαιδευτικών.
1400 ευρώ το μήνα, ενσωμάτωση επιδομάτων και ενιαία κοινωνική Ασφάλιση είναι το βασικό οικονομικό αίτημα τους.
Την αυλαία της συνέντευξης άνοιξε ο κ. Ντούμος, ο οποίος ανέφερε ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί στήριξαν τον θεσμό των νηπιαγωγείων.
Τόνισε ότι φέτος έγιναν οι τοποθετήσεις των δασκάλων και των νηπιαγωγών έγκαιρα καθώς επίσης των αναπληρωτών. Άξιο αναφοράς είναι ότι τοποθετήθηκαν 200 εκπαιδευτικοί αγγλικών και μουσικής σε πανελλήνια κλίμακα.
Ο χαρακτήρας της δημόσιας παιδείας είναι το ζητούμενο και ο αριθμός των νηπίων ανά αίθουσα να παραμείνει στα 15 παιδιά καθώς και η αύξηση ωραρίου των νηπιαγωγών.
Ένα πάγιο έτοιμα της εκπαιδευτικής κοινότητας είναι η επιμόρφωσή τους με ή χωρίς απαλλαγή από τις διδασκαλικές τους υποχρεώσεις. Θέλουν να γίνει θεσμός, καθώς επίσης επιμήκυνση του χρόνου όπως 3μηνη, εξάμηνη και υπό προϋποθέσεις 12μηνη. Άλλο θέμα που έθιξαν οι εκπαιδευτικοί είναι η αύξηση των αποδοχών των ωρομισθίων από 7 σε 15 ευρώ και επί τέλους σύσταση των οργανικών θέσεων για την απάλειψη του φαινομένου των ωρομισθίων.
Αναφερόμενοι στην αξιολόγηση των νέων σχολικών βιβλίων ζητούν να γίνεται από εκπαιδευτικούς.

Κινητοποιήσεις. Αναμένεται «Καυτός» χειμώνας.

Αναφορά έκανε ο κ. Ντούμος στις κινητοποιήσεις και στο τελευταίο συλλαλητήριο που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή των εκπαιδευτικών. Βρίσκονται σε στενή συνεργασία με την ΔΟΕ με σκοπό την σύμπραξη αγωνιστικού μετώπου. Σε αυτό το πλαίσιο, στην ανάδειξη και προβολή των εργασιακών σχέσεων ανακοινώθηκε η 24ωρη απεργία στις 22 Οκτωβρίου.
Επίσης από τις 24 Οκτωβρίου έως και τις 10 Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθούν συνελεύσεις οι οποίες θα καθορίσουν τις αγωνιστικές τους κινητοποιήσεις.
Ο κ. Χρήστος Ιωαννίδης Γραμματέας ΕΛΜΕ αναφερόμενος στις κινητοποιήσεις, είπε ότι στις 11 Οκτωβρίου θα συναντηθούν όλες οι Συνδικαλιστικές οργανώσεις στην Αθήνα για να εξετάσουν τις κινητοποιήσεις της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Ανέφερε ότι στην Ξάνθη, η συνεργασία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με όλους τους φορείς του νομού είναι σε πολύ ικανοποιητικό επίπεδο.
Εξέφρασε την ικανοποίησή του, και εξήρε τις προσπάθειες του Νομάρχη, για το γεγονός ότι πλέον η εκπαίδευση γίνεται το πρωί και όχι σε βάρδιες όπως παλαιότερα. Το 3ο Λύκειο δεν έλυσε για φέτος τουλάχιστον το πρόβλημα, γιατί δεν έγινε σωστή χωροταξική κατανομή των μαθητών, παρ όλο που έχει την δυνατότητα να φιλοξενήσει περισσότερους μαθητές.
Επεσήμανε την ιδιαιτερότητα των παιδιών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μεταξύ των μαθητών της πόλης και του ορεινού όγκου. Ζήτησε από την πολιτεία να γίνεται ειδική προετοιμασία στους νεοτοποθετημένους καθηγητές που διδάσκουν εκεί.
Τονίστηκε ιδιαίτερα ότι λόγο έλλειψης χρηματοδότησης η ωριαία αποζημίωση αποδοχών των διδασκόντων στην ενισχυτική διδασκαλία μειώθηκε από 19 σε 9 ευρώ, είναι ένα σοβαρό πρόβλημα και ζητείται από το Υπουργείο Παιδείας η ένταξή του στον ετήσιο προϋπολογισμό του.
Ζητείται από την διεύθυνση της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να ενταθούν , οι ενέργειες των φορέων για το μουσικό σχολείο της Ξάνθης και η επίσπευση των διαδικασιών.
Χαρακτήρισε έντονο το πρόβλημα της στέγασης των μαθητών στην Γλαύκη η κ. Τάτσιου Ελένη, πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ξάνθης, σχετικά με την συστέγαση τριών σχολείων σε ένα με πολλά προβλήματα.
Επίσης ο προγραμματισμός της ενισχυτικής διδασκαλίας πρέπει να είναι έγκαιρα γνωστός στην μαθητική κοινότητα, πριν την λήξη του εκπαιδευτικού έτους και με την λογική ότι την 1η Σεπτεμβρίου με την έναρξη τού σχολικού έτους να ξεκινάει και η ενισχυτική διδασκαλία.
Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα τον καλύτερο προγραμματισμό από τις οικογένειες των μαθητών δηλαδή την έγκαιρη επιλογή φροντιστηριακής εκπαίδευσης ή ενισχυτικής διδασκαλίας.

Αλέξανδρος
Παυλικιάνος

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Αρχείο Αρθρογραφίας 2008
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

«Μαύρα τα μαντάτα» για την επιχειρηματικότητα

Εμβόλιμο: Μόνο κα …