Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Με 112 νέους μόνιμους εκπαιδευτικούς ενισχύονται τα σχολεία της Ξάνθης

Με 112 νέους μόνιμους εκπαιδευτικούς ενισχύονται τα σχολεία της Ξάνθης

0

Συνολικά με 762 μόνιμους και 108  αναπληρωτές ξεκινά το νέο σχολικό έτος η Δευτεροβάθμια

 

Επτά τμήματα των 22 μαθητών η Α’ Λυκείου του 1ου Πρότυπου ΕΠΑΛ Ξάνθης

Χωρίς κενά η πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Ξεκινούν φέτος τα Αγγλικά στα νηπιαγωγεία

 

 

Με 112 νεοδιορισμένους μόνιμους εκπαιδευτικούς στελεχώνονται οι δύο πρώτες βαθμίδες της εκπαίδευσης στην Ξάνθη. Ήδη έχουν ορκιστεί και έχουν τοποθετηθεί στης σχολικές μονάδες  που θα υπηρετήσουν 50 δάσκαλοι και 62 καθηγητές. Από την 1η  Σεπτεμβρίου ανοίγουν τα σχολεία για τους εκπαιδευτικούς και από τις 13 Σεπτεμβρίου ξεκινούν τα μαθήματα της σχολικής περιόδου 2021 – 2022.

762 μόνιμοι και 108  αναπληρωτές στην Δευτεροβάθμια της Ξάνθης

Το εκπαιδευτικό δυναμικό στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση ανέρχεται σε 700 μόνιμους καθηγητές, στους οποίους προστίθενται οι 62 νεοδιοριζόμενοι. Ωστόσο ο αριθμός δεν επαρκεί και καλύπτεται από τους αναπληρωτές που κάνουν συμβάσεις για ένα έτος. Όπως μας ανέφερε ο Διευθυντής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ξάνθης Χρήστος Ιωαννίδης, εξηγώντας γιατί παρότι υπάρχει σημαντικός αριθμός οργανικών θέσεων παρά ταύτα πάντα υπάρχουν κενά που καλύπτονται από τους αναπληρωτές: «Κενά είχαμε έχουμε και θα έχουμε πάντα γιατί ο χώρος της εκπαίδευσης παρουσιάζει μια μεγάλη δυναμική και κινητικότητα. Έχουμε πολλές αποσπάσεις, μεταθέσεις και άδειες λοχείας. Περισσότερες από άλλους χώρους. Έτσι και φέτος παρότι έχουμε 62 νεοδιοριζόμενους μόνιμους που θα προστεθούν στο υπάρχον δυναμικό των 700,  έχουμε κενά που θα καλυφθούν από αναπληρωτές . Ήδη δηλώσαμε 21 για την Ειδική Αγωγή, 51 για την Γενική Παιδεία , 16 εκπαιδευτικούς για  την Παράλληλη 20 μουσικούς. Περιμένουμε τους αναπληρωτές εντός των δύο ημερών.  Φέτος η προετοιμασία ξεκίνησε πολύ νωρίς και όταν ανοίξουν τα σχολεία όλοι θα είναι στις θέσεις τους», τονίζει ο κ. Ιωαννίδης.

Επτά τμήματα των 22 μαθητών η Α’ Λυκείου του 1ου Πρότυπου ΕΠΑΛ Ξάνθης

Φέτος για πρώτη φορά θα λειτουργήσει ως Πρότυπο το 1ο ΕΠΑΛ Ξάνθης, ξεκινώντας από την Α’ Λυκείου. Όπως ανέφερε ο κ. Ιωαννίδης φέτος θα λειτουργήσουν επτά τμήματα των 22 μαθητών στην Α΄ Λυκείου του 1ου ΕΠΑΛ προκειμένου να καλύψουν τον αριθμό των μαθητών που δήλωσαν ενδιαφέρον. Όπως ανέφερε δε οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν ότι ένας αριθμός 20 παιδιών από όσα ζήτησαν να εγγραφούν στο 1ο και στο 2ο ΕΠΑΛ θα μείνει εκτός και από τα δύο και ενδεχομένως να φοιτήσει σε ΓΕΛ την Α΄ Λυκείου. Ωστόσο επιφυλάχθηκε γιατί δεν έχουν οριστικοποιηθεί ακόμη οι εγγραφές και οι μεταγραφές.

Σ’ ότι  αφορά τα ΕΠΑΛ να προσθέσουμε ότι ο Γενικός Γραμματέας της Τεχνικής Εκπαίδευσης κ. Βούτσινος που επισκέφτηκε την Ξάνθη τον Ιούλιο ανακοίνωσε ότι θα τρέξει ένα πολύ μεγάλο πρόγραμμα 120 εκ. ευρώ για αναβάθμιση εργαστηρίων στα ΕΠΑΛ της χώρας που είναι από την δεκαετία του 1950!

 

 

Χωρίς κενά η πρωτοβάθμια εκπαίδευση – Ξεκινούν φέτος τα Αγγλικά στα νηπιαγωγεία

Πενήντα νεοδιορισμένοι  δάσκαλοι έρχονται να προστεθούν στο ήδη υπάρχον εκπαιδευτικό προσωπικό. Μαζί με ένα σημαντικό αριθμό αναπληρωτών θα καλυφθούν όλα τα κενά. Όπως ανέφερε η Διευθύντρια της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κα Εύη Στυλιαννίδου: «Φέτος από πολύ νωρίς ολοκληρώσαμε την προετοιμασία. Ήδη έχουμε καλύψει τις θέσεις καθηγητών αγγλικής για τα Νηπιαγωγεία που εισάγονται από φέτος και για τις εργαστηριακές δεξιότητες στα σχολεία. . Έχουν τοποθετηθεί στις σχολικές μονάδες οι νεοδιορισμένοι. Όλα θα είναι έτοιμα στη 1/9. Ξεκινάμε με τους καλύτερους οιωνούς».

Σ’ ότι  αφορά τις εγγραφές στα Πειραματικά, δημοτικό και νηπιαγωγείο η κα Στυλιαννίδου ανέφερε πως δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη η διαδικασία των εγγραφών και μεταγραφών.

Μαριάννα Ξανθοπούλου

mxanthopoulou@empros.gr

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Συνεδρίασε η Επιτροπή Παρακολούθησης του Π.ΑΛ.Υ.Θ. για την Ενίσχυση της Αλιείας και Υδατοκαλλιέργειας

Συζητήθηκαν τα επόμενα βήματα και η αξιοποίηση του προγράμματος για τη θωράκιση της αλιευτ…