Αναλυτικό απολογισμό για τα αιτήματα που διεκπεραιώθηκαν και όσα εκκρεμούν δημοσίευσε ο δήμος Ξάνθης
Τον απολογισμό των δύο πρώτων μηνών της εφαρμογής «Βελτιώνω το Δήμο μου» δημοσιοποίησε ο δήμος Ξάνθης, προκειμένου αφενός να ενημερώσει για τα αποτελέσματα της λειτουργίας του και αφετέρου να ενθαρρύνει και άλλους πολίτες να ενεργοποιηθούν, προκειμένου να αντιμετωπίζονται αποτελεσματικότερα τα προβλήματα καθημερινότητας στην πόλη.
Στο χρονικό διάστημα των δύο μηνών λειτουργίας της εφαρμογής, οι χειριστές δέχθηκαν περισσότερα από 260 αιτήματα πολιτών. Τα περισσότερα αιτήματα διεκπεραιώθηκαν άμεσα, για όσα όμως χρήζουν ιδιαίτερης μέριμνας και αντιμετώπισης, οι πολίτες ενημερώνονται σταδιακά για την εξέλιξη τους.
Ειδικότερα: 172 αιτήματα έχουν διεκπεραιωθεί και απαντηθεί, 41 αιτήματα έχουν γνωστοποιηθεί και είναι σε εξέλιξη και 6 αιτήματα, λόγω πολυπλοκότητας και χρονοβόρας διαδικασίας από την ισχύουσα νομοθεσία, έχουν προγραμματιστεί για υλοποίηση.
Ορισμένα αιτήματα δεν εμφανίζονται στο σύστημα, διότι είτε έχει προηγηθεί η καταχώρησή τους από άλλο δημότη, είτε δεν αφορούν την σχετική υπηρεσία.
«Η βελτίωση της ποιότητας ζωής είναι υπόθεση όλων μας. Η άμεση συνεργασία των υπηρεσιών μας με τους ενεργούς πολίτες φέρει μόνο θετικά αποτελέσματα», σημειώνεται σχετικά από την πλευρά του δήμου.
Υπενθυμίζουμε ότι στην περίπτωση που κάποιος πολίτης δε δύναται να χρησιμοποιήσει τη διαδικτυακή εφαρμογή, μπορεί να απευθυνθεί τηλεφωνικά στη «Γραμμή Εξυπηρέτησης του Δημότη» στο 25413-50800, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 09:00 – 12:00.