Αρχική ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Επιχειρηματικότητα Ψηφιακό πελατολόγιο: Ποιοι κλάδοι παίρνουν σειρά

Ψηφιακό πελατολόγιο: Ποιοι κλάδοι παίρνουν σειρά

0

Σύντομα αναμένεται να εφαρμοστεί το μέτρο του ψηφιακού πελατολογίου και σε επιπλέον επαγγελματικές δραστηριότητες. Αυτό αφορά τις εταιρείες catering, τους διοργανωτές εκδηλώσεων, τις επιχειρήσεις που εκμεταλλεύονται αίθουσες και τα κτήματα δεξιώσεων αλλά και τις  επιχειρήσεις ηχητικού και φωτιστικού εξοπλισμού.

Υπενθυμίζεται πως το ψηφιακό πελατολόγιο εφαρμόζεται ήδη από την 1η Ιουλίου σε επαγγελματίες του κλάδου του αυτοκινήτου (όπως σε συνεργεία, σε φανοποιεία, σε πλυντήρια, σε χώρους στάθμευσης και σε εταιρείες ενοικίασης οχημάτων). Επίσης επισημαίνεται πως οι επαγγελματίες του κλάδου αυτοκινήτου καταγράφουν σε καθημερινή βάση μέσω κινητού ή tablet τα στοιχεία οχημάτων, ενώ με την παράδοση του αυτοκινήτου γίνεται και η έκδοση της αντίστοιχης απόδειξης ή του τιμολογίου.

Με αυτόν τον τρόπο θα εφαρμοστεί και το ψηφιακό πελατολόγιο και στις επιχειρήσεις εκδηλώσεων. Δηλαδή αυτό θα ισχύσει από την πρώτη επικοινωνία που θα έχει μια τέτοια επιχείρηση με τον πελάτη έως και την ολοκλήρωση της υπηρεσίας.

Μόλις η επιχείρηση εγγραφεί στο e-πελατολόγιο, μετά θα αρχίσει άτυπα η «μέτρηση» του χρόνου για την υποχρεωτική έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου.

Αν ο πελάτης βρεθεί στον χώρο χωρίς να έχει προηγηθεί καταχώριση, τότε  η παράβαση θα επισύρει πρόστιμα και θα ενεργοποιηθεί η διαδικασία του φορολογικού ελέγχου.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την νομοθεσία επιβάλλεται πρόστιμο ύψους 100 ευρώ σε κάθε αυτοκίνητο που δεν έχει καταγραφεί ή που έχει δηλωθεί εκπρόθεσμα στα συνεργεία, στα πλυντήρια, στα πάρκινγκ, στα φανοποιεία και στις εταιρείες ενοικίασης οχημάτων.

Με την συγκέντρωση των στοιχείων αυτών,  ο  φοροελεγκτικός μηχανισμός μπορεί να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο τη ροή πελατών, να εντοπίζει ασυνήθιστες μεταβολές αλλά και να στοχεύει τους ελέγχους όπου υπάρχουν ενδείξεις φορολογικής απόκλισης.

Ταυτόχρονα επισημαίνεται πως διασταυρώνονται τα δεδομένα του ψηφιακού πελατολογίου με τις αποδείξεις που διαβιβάζονται στο myDATA. Ο στόχος είναι διαπιστωθεί αν υπάρχει αντιστοίχιση μεταξύ των πελατών που δηλώθηκαν και των παραστατικών που εκδόθηκαν. Εάν υπάρξουν αποκλίσεις, τότε η  επιχείρηση θα μπει άμεσα στο μικροσκόπιο των φορολογικών αρχών.

Υπενθυμίζεται πως το ψηφιακό πελατολόγιο που εφαρμόζεται ήδη στους κλάδους της οικονομίας έχει καταργηθεί η υποχρέωση υποβολής των συμφωνητικών με πελάτες.

Εάν η υποχρέωση τήρησης ψηφιακού πελατολογίου επεκταθεί και σε άλλους κλάδους πλην των οχημάτων, τότε  θα υπάρξει απαλλαγή από την υποβολή συμφωνητικών και για τις επιχειρήσεις των εν λόγω κλάδων.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επιχειρηματικότητα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Ιστορική στιγμή η συμφωνία για έρευνα υδρογονανθράκων στο Ιόνιο μέσα στο 2027

Με την Κοινοπραξία της ExxonMobil με Helleniq Energy και Energean   Μια ιστορική συμφ…