
«Αγωνιζόμαστε και διεκδικούμε μέσα από τους Συλλόγους Γονέων για το χαμόγελο που πρέπει να έχει κάθε μαθητής όταν περνάει την πόρτα του σχολείου του»
Με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, η Ομοσπονδία Γονέων και Μαθητών της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης έδωσε τις ευχές της σε όλους τους μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς μέσω ανακοίνωσης της. Ταυτόχρονα, μέσα από την εν λόγω ανακοίνωση, η Ομοσπονδία θέλησε να θίξει και ορισμένα καίρια ζητήματα, όπως τα κτηριακά προβλήματα και η υποχρηματοδότηση των σχολικών μονάδων, κάνοντας λόγο για κοντέινερ, κακοσυντηρημένες αίθουσες, ακατάλληλες αυλές και ελλείψεις σε ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις. «Το κράτος «νίπτει τας χείρας του» και βγαίνει από το κάδρο της αποκλειστικής ευθύνης που έχει ώστε να παρέχει υψηλού επιπέδου μόρφωση στα παιδιά μας, σε σύγχρονα, ασφαλή και εξοπλισμένα κτίρια. Οι ανάγκες των παιδιών μας αντιμετωπίζονται ως «δημοσιονομικό κόστος» που δεν το «αντέχει η οικονομία», όμως μια χαρά αντέχει να δίνονται δις ευρώ για τις πολεμικές δαπάνες και τα εμπλεκόμενα συμφέροντα…», επισημαίνεται στην ανακοίνωση. Παράλληλα, όπως αναφέρει η Ομοσπονδία, μέσα από συνεργασία με τους κατά τόπους Συλλόγους Γονέων, τις Ενώσεις, αλλά και την Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων, θα διεκδικήσει ένα σχολείο:
- Που δεν θα διαχωρίζει τους μαθητές ανάλογα με την τσέπη των γονιών.
- Που θα εκπληρώνει δημιουργικά τον παιδαγωγικό και κοινωνικό του ρόλο για όλα τα παιδιά.
- Που θα στεγάζεται σε κτίρια και θα έχει υποδομές που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των παιδιών μας.
- Που θα χρηματοδοτείται πλήρως και επαρκώς από τον Κρατικό Προϋπολογισμό και όχι από τους γονείς, και τις «φιλανθρωπίες» επιχειρηματικών ομίλων.
- Που θα έχει όλους τους εκπαιδευτικούς, όλων των ειδικοτήτων και όλο το απαιτούμενο επιστημονικό και βοηθητικό προσωπικό.
- Που δεν θα διαχωρίζει τη μόρφωση των παιδιών μας (π.χ. Ωνάσεια και Πρότυπα Σχολεία), ούτε θα βάζει «κόφτες» στην παιδαγωγική τους εξέλιξη (π.χ. Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, Τράπεζα Θεμάτων, Τμήμα με 27-30 μαθητές, χωρίς Τμήματα Ένταξης και ενισχυτική διδασκαλία)