Αρχική ΠΟΛΙΤΙΚΗ Άμεση ενημέρωση για τις διακοπές νερού ζητά από τη ΔΕΥΑΞ ο Σ. Μελισσόπουλος

Άμεση ενημέρωση για τις διακοπές νερού ζητά από τη ΔΕΥΑΞ ο Σ. Μελισσόπουλος

0

Επισημαίνει το πρόβλημα που δημιουργούν οι έκτακτες διακοπές νερού ειδικά το καλοκαίρι, το οποίο και επιτείνεται λόγω του ελλείμματος ενημέρωσης των πολιτών

 

Στο ζήτημα των έκτακτων διακοπών υδροδότησης κατά τους θερινούς μήνες, εξαιτίας των βλαβών που παρουσιάζονται στο δίκτυο αναφέρεται σε ανακοίνωσή του ο επικεφαλής της παράταξης «Μπροστά», Σάββας Μελισσόπουλος υπογραμμίζοντας ότι το πρόβλημα επιτείνεται για τους πολίτες λόγω της έλλειψης ενημέρωσης. Για το λόγο αυτό ζητά από τη διοίκηση της ΔΕΥΑΞ να υιοθετήσει μία άμεση και αποτελεσματική πρακτική πληροφόρησης των πολιτών, με το σκεπτικό ότι κάτι τέτοιο είναι απολύτως στοιχειώδες για την ένδειξη σεβασμού προς τους πολίτες και μπορεί να υλοποιηθεί χωρίς κόστος μέσω των ψηφιακών οδών και εργαλείων.

Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει: «Για άλλη μία χρονιά, εν έτει 2025 και ιδιαίτερα την καλοκαιρινή περίοδο  οι κάτοικοι της Ξάνθης, βρέθηκαν αντιμέτωποι με προβλήματα έκτακτων διακοπών του νερού λόγω επαναλαμβανόμενων βλαβών του δικτύου της ΔΕΥΑΞ. Ενός δικτύου παλαιού, προβληματικού και ακατάλληλου σε πολλά σημεία του.

Εκείνο όμως που είναι ιδιαίτερα αδιανόητο και εξοργιστικό είναι η έλλειψη άμεσης και υπεύθυνης ενημέρωση των δημοτών από τη ΔΕΥΑΞ σχετικά με τις έκτακτες διακοπές νερού και τον εκτιμώμενο χρόνο αποκατάστασης.

Η διακοπή νερού δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην καθημερινότητα των κατοίκων, ενώ επιφέρει ακόμη μεγαλύτερες δυσκολίες και οικονομικό κόστος στους επαγγελματίες της εκάστοτε περιοχής, οι οποίοι αδυνατούν να προγραμματίσουν τη λειτουργία των επιχειρήσεών τους.

Οι συμπολίτες μας αναγκάζονται να ζουν στο «σκοτάδι» σε όλη τη διάρκεια της διακοπής, χωρίς να γνωρίζουν πότε θα αποκατασταθεί η βλάβη, πώς να οργανώσουν τις ανάγκες τους και πώς να λειτουργήσουν στοιχειωδώς τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις τους. Η μόνη ενημέρωση που ευτυχώς έχουν είναι από τα τοπικά ΜΜΕ και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΥΑΞ είναι συνήθως κατειλημμένο και το επίσημο site της επιχείρησης – το οποίο χρυσοπληρώνουμε – παραμένει σιωπηλό.

Η ΔΕΥΑΞ δείχνει να αντιμετωπίζει τους πολίτες της Ξάνθης ως πολίτες δεύτερης κατηγορίας, αφού η μη ύπαρξη έγκαιρης και υπεύθυνης ενημέρωσης αποτελεί προσβολή προς τους δημότες και πλήγμα για την τοπική κοινωνία.

Η λύση είναι πολύ απλή ειδικά στην σημερινή εποχή της άμεσης μετάδοσης και διάδοσης της είδησης μέσω ψηφιακών συστημάτων».

Απαιτείται μια στοιχειώδης οργάνωση έτσι ώστε σε κάθε έκτακτη διακοπή, να εκδίδεται μια άμεση και επίσημη ανακοίνωση μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΥΑΞ και του Δήμου, αλλά και γιατί όχι μέσω ενός ομαδοποιημένου – αυτοματοποιημένου – μηνύματος SMS προς τους καταναλωτές, το οποίο μπορεί για παράδειγμα να έχει την εξής απλή μορφή:

«Έκτακτη διακοπή νερού στην περιοχή [όνομα περιοχής] λόγω βλάβης. Η αποκατάσταση αναμένεται έως [ώρα/ημερομηνία].»

Δεν απαιτείται ούτε κόπος ούτε χρόνος για τέτοιες αυτονόητες διαδικασίες, που απαλλάσσουν το τηλεφωνικό κέντρο από εκατοντάδες τηλεφωνήματα πολιτών που ζητούν να ενημερωθούν. Αντίθετα δείχνουν σεβασμό προς τους δημότες και καταναλωτές της ΔΕΥΑΞ και επίσης αναδεικνύουν τη σύγχρονη λειτουργία μιας δημοτικής Επιχείρησης με υπεύθυνο σχεδιασμό και σωστή διαχείριση του δημόσιου χρήματος.

Καλούμε, λοιπόν, τη ΔΕΥΑΞ να σοβαρευτεί, να αφήσει πίσω της τους ερασιτεχνισμούς και να δείξει τον ανάλογο σεβασμό προς τους δημότες της Ξάνθης εφαρμόζοντας, μαζί με όλα τα άλλα που πρέπει να διορθώσει, άμεσα ένα σύστημα έγκαιρης και υπεύθυνης ενημέρωσης».

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Ισχυρό ρήγμα στη διπλωματία της Μέσης Ανατολής μετά την ισραηλινή επίθεση στη Ντόχα

Με αντίποινα απειλεί το Κατάρ. Καταδικαστική ανακοίνωση και από το ελληνικό ΥΠΕΞ   Μι…