Αρχική ΓΝΩΜΕΣ Αναζητούνται Χορηγοί! Γιατί;

Αναζητούνται Χορηγοί! Γιατί;

0

Ανώνυμος εκπαιδευτικός της Ξάνθης*

Αλήθεια γιατί με τόσα χρήματα το Ωνάσειο Ίδρυμα που θέλει , λέει, να βοηθήσει αδύναμες κοινωνικοοικονομικά περιοχές :

  1. δεν κατασκευάζει εξ αρχής ένα σχολείο με τις προϋποθέσεις που θέλει;
  2. Γιατί επιλέγει να αναβαθμίσει το Λύκειο μας με τόσες ήδη διακρίσεις , προγράμματα, δράσεις, με την εθελοντική και άμισθη πάντα εργασία των εκπαιδευτικών του οι οποίοι το υπηρετούν χρόνια;
  3. Γιατί δεν επιλέγει να κάνει τους Ομίλους αναβάθμισης της σχολικής ποιότητας σε σχολεία που υπολείπονται;
  4. Γιατί δεν παρέχει βοήθεια στα ειδικής αγωγής σχολεία της περιοχής μας καθώς και στο 8ο Γυμνάσιο στην περιοχή των Ρομά ώστε να κάνουν ένα ελκυστικό σχολείο για τα παιδιά αυτά για να θελήσουν να ολοκληρώσουν την δευτεροβάθμιου τύπου εκπαίδευση τους και να αρχίσουν να μπαίνουν και στα πανεπιστήμια για να είναι αργότερα με προσόντα, ανταγωνιστικά άτομα στην αγορά εργασίας και επιπλέον να διευρυνθούν και οι πνευματικοί τους ορίζοντες αλλά και να μειωθεί το ποσοστό της παραβατικότητας;
  5. Γιατί δεν λύνει το κτιριακό ζήτημα του Μουσικού σχολείου Ξάνθης αφού ενδιαφέρεται για τις τέχνες και τον πολιτισμό;
  6. Γιατί δεν λύνει το κτιριακό θέμα του 4ου Λυκείου που φιλοξενείται στην ουσία στον χώρο του 5ου Γυμνασίου, χωρίς ούτε μια περίσσεια αίθουσα και με προκάτ μάλιστα αίθουσες στην αυλή;
  7. Ποια Λύκεια είναι αυτά ή Γυμνάσια που θα υποδεχτούν τον επιπλέον αριθμό μαθητών, συνωστιζόμενοι μέσα στις αίθουσες, γιατί δεν θα έχουν κριθεί ικανοί από τις εξετάσεις να εισαχθούν στο 2ο Λύκειο- Ωνάσειο;

Ένα Λύκειο που θα λειτουργεί ιδανικά βέβαια με 15 μαθητές ανά τμήμα αλλά με μειωμένο κατά πολύ των αριθμό των μαθητών του, αδικώντας έτσι τα άλλα σχολεία και μαθητές;

  1. Γιατί δραστήριοι εκπαιδευτικοί με προσόντα που έκαναν το σχολείο αυτό που είναι ώστε για το λόγο αυτό βεβαίως να επιλεγεί από το Ωνάσειο ,να αναζητούν θέσεις εργασίας είτε οργανικών χαρακτηρισθέντων κενών ή λειτουργικών και να περιφέρονται, ακόμη πιο έντονα ειδικότερα κάποιων ειδικοτήτων σε τρία η και παραπάνω σχολεία , επειδή δεν επιθυμούν τέτοιες αγχωτικές , πιεστικές και ανασφαλείς εργασιακές συνθήκες;
  2. Οπουδήποτε στο εξωτερικό οι εκπαιδευτικοί κρίνονται από τα πόσα ναι και όχι έχουν πει στην διοίκηση του σχολείου αν έχουν πει όχι, εργαζόμενοι πάρα πολλές ώρες , με πολύ στρες, ανασφάλεια μήπως δεν κριθούν για τον Χ ή ψ λόγο αρεστοί ώστε να επιλεγούν την επόμενη φορά, μη τολμώντας να διαφοροποιηθούν σε κάτι από την γραμμή του σχολείου και του διευθυντή στην μάθηση ,διδασκαλία και παιδαγωγική σχέση με τους μαθητές και ακόμη χειρότερα από την συμπάθεια του οικονομικού μάνατζερ… Εξάλλου ο όρος burn out  των εκπαιδευτικών από τέτοια εκπαιδευτικά συστήματα μας έγινε γνωστός στις επιμορφώσεις μας και τα μεταπτυχιακά, ακόμη και από ταινίες.

Στο εξωτερικό δεν είναι  από τα δημοφιλή επαγγέλματα, αυτό του εκπαιδευτικού αλλά είναι πολύ καλύτερα αμειβόμενοι και τα σχολεία τους είναι περισσότερο προσεγμένα από το ίδιο το κράτος.

  1. Όλα οδεύουν προς την ιδιωτικοποίηση και της παιδείας από τις ήδη χαμηλότερες βαθμίδες , εκτός της υγείας.

Οι ιδιώτες θα αποφασίζουν για το παρεχόμενο πρόγραμμα σπουδών αναλόγως των αντιλήψεων τους και του οικονομικού τους κέρδους .

Το κράτος ξεπουλάει την δημόσια παιδεία , στην συγκεκριμένη περίπτωση υιοθετώντας μεσοβέζικη λύση με λεφτά από τη μια του φορολογούμενου πολίτη και τα χρήματα του ιδιώτη, ο οποίος επιλέγει βεβαίως σχολεία με σημαντικό παραγόμενο έργο για να βάλει την ετικέτα του αλλά χωρίς πια τους εκπαιδευτικούς του που το έφτασαν εκεί που είναι.

  1. Οι γονείς θα μπουν στην διαδικασία επιλογής σχολείων για τα παιδιά τους, πιέσεων στην δευτεροβάθμια και τους διευθυντές των σχολείων ώστε να δεχτούν τους επιπλέον μαθητές, θα μετακινούν καθημερινά τα παιδιά τους με το όχημα τους αφού ο Δήμος δεν διαθέτει μέχρι στιγμής αρκετά αστικά .
  2. Γιατί τέλος δεν ενισχύει τα ΕΠΑΛ , με εργαστήρια, μηχανήματα, περισσότερες ειδικότητες ώστε να αναβαθμιστούν κι ένας μεγάλος αριθμός μαθητών να βρίσκει διέξοδο στα τμήματα τους και να προετοιμάζονται εργασιακά.

Απ’ όλα αυτά, γίνεται σαφές νομίζω σε μεγάλο βαθμό ότι οι προθέσεις δεν είναι και τόσο αγαθές και ποιοτικές παρά μετακυλίονται απλά οι υποχρεώσεις του Δημοσίου κι ο ιδιώτης βρίσκει πρόσφορο έδαφος, νέο μάλιστα έδαφος κερδοσκοπίας, φήμης και φυσικά τρόπο των φορολογικών του απαλλαγών η διευκολύνσεων από το κράτος για την “δωρεά” του!

*Τα στοιχεία του γράφοντος είναι στη διάθεση της εφημερίδας. Έχει γίνει σεβαστή η επιλογή της ανωνυμίας.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΓΝΩΜΕΣ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

η παλιά γενιά

φυλλομετρητής Δόθηκε αφορμή για ανασκόπηση μέσα στις γιορτές. Θυμήθηκα εκείνα τα πλούσια, …