Αρχική Ρεπορτάζ Προσπάθειες για να ανοίξει η τουριστική «βεντάλια» στην ΑΜΘ

Προσπάθειες για να ανοίξει η τουριστική «βεντάλια» στην ΑΜΘ

0

Το νέο σχέδιο περιλαμβάνει ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος γραμμικά σ’ όλες τις περιφερειακές ενότητες


Πεδίο τουριστικής ανάπτυξης για την Ξάνθη το Καρναβάλι και η γαστρονομία της – Ανοίγουν δρόμοι του κρασιού  – Ενδιαφέρον από τους Δυτικοευρωπαίους για εναλλακτικές μορφές τουρισμού


Σε μια προσπάθεια να μπει στον χάρτη των τουριστικών προορισμών στην μεγάλη αγορά της Δυτικής Ευρώπης, να αναδείξει και να προβάλλει το τουριστικό της προϊόν αλλά και να ανοίξει την τουριστική «βεντάλια» για διάφορες μορφές τουρισμού επιδίδεται η νέα περιφερειακή αρχή. Στο πλαίσιο αυτό έχει ήδη καταρτίσει νέο σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης, ανοίγοντας «φτερά» στον αεροπορικό τουρισμό.


Ο θεματικός αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Παναγιώτης Αρχοντής

Ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος γραμμικά σ’ όλες τις περιφερειακές ενότητες

Ο θεματικός αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Παναγιώτης Αρχοντής μίλησε στο «Ε» για την προσπάθεια αυτή: «Από την αρχή με την διοίκηση του Χριστόδουλου Τοψίδη αποφασίσαμε να επενδύσαμε σε μια καινούργια στρατηγική και να καταρτίσουμε ένα νέο σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης και όχι μόνο προβολής. Εκεί λοιπόν είδαμε την ανάγκη ότι πρέπει να αναπτύξουμε τον θεματικό τουρισμό για να αναδείξουμε όλες τις ομορφιές του τόπου μας, πέρα από το κλασικό μοντέλο ‘Ήλιος –  θάλασσα’.

Στο πλαίσιο αυτό σχεδιάσαμε και ήδη καταρτίζουμε μια βάση δεδομένων του θεματικού τουρισμού που αφορά θρησκευτικό, πολιτιστικό, ιστορικό, μαθητικό, ορειβατικό, ιαματικό, από τους οποίους θα μπορούσαν να ωφεληθούν όλες οι περιφερειακές ενότητες. Σκοπός μας είναι να αναπτύξουμε τουριστικό προϊόν γραμμικά σ’ όλες τις περιφερειακές ενότητες αναδεικνύοντας κάποιες ως τις βάσεις».

Πεδίο τουριστικής ανάπτυξης για την Ξάνθη το Καρναβάλι και η γαστρονομία της – Ανοίγουν δρόμοι του κρασιού

Όπως εξήγησε ο κ. Αρχοντής κάθε περιφερειακή ενότητα έχει ένα τουριστικό προϊόν να αναδείξει: « Για την Ξάνθη το περιβόητο καρναβάλι που πραγματικά έχει να δώσει πολλά και η Ξάνθη πρωτοστατεί είναι και θα είναι η βάση που κινούνται τα πολιτιστικά δρώμενα αλλά έχουμε σκοπό να βάλουμε τις περιφερειακές ενότητες πέρα του παραλιακού χώρου σ’ ένα καινουργιο προϊόν που πάμε να στήσουμε τους δρόμους του κρασιού και το γαστρονομικό μας προϊόν όπου και εκεί και η περιφέρεια Ξάνθης όπως και όλες οι άλλες στον τόπο μας όπου έχουμε πολλά να αναδείξουμε. Δεν θα σταματήσουμε να δράττομε των ευκαιριών . Έχουμε την πολιτική βούληση να κάνουμε αυτό που πρέπει να κάνουμε».

Ενδιαφέρον από τους Δυτικοευρωπαίους για εναλλακτικές μορφές τουρισμού

Ο κ. Αρχοντής αναφέρθηκε επίσης στις ενέργειες που έχουν γίνει με τις εκθέσεις και συνεχίζουν να γίνονται, τα αποτελέσματά τους καθώς και την προσπάθεια για την ανάπτυξη του αεροπορικού τουρισμού: «Δεν είναι μόνο οι εκθέσεις είναι και τα ταξίδια τουριστικού ενδιαφέροντος που γίνονται be to be.  Αυτά που κάνουμε με τουριστικούς πράκτορες που είναι ακόμη πιο αποτελεσματικό γιατί στοχεύουμε στη χώρα που επισκεπτόμαστε. Θα πάμε στην Πολωνία και τις αρχές Δεκεμβρίου στην Φρανκφούρτη. Από το προηγούμενο ταξίδι στην Αμβέρσα διαπιστώσαμε το τεράστιο ενδιαφέρον από τους δυτικοευρωπαίους να επισκεφτούν περιοχές πέρα από την θάλασσα, αυτές που έχουν αναδείξουν ιστορικό ενδιαφέρον να δείξουμε την παράδοση τον ορεινό μας όγκο  και η Ξάνθη σ’ αυτά είναι πλούσια

Προσέγγιση των low cost εταιρειών

Σε συνεργασία με τον ΕΟΤ που είναι πρωτεργάτης στο θέμα της σύναψης εταιρειών αλλά και με δικές μας πρωτοβουλίες προσπαθούμε να υλοποιούσε αυτό το… όνειρο θερινής νυκτός πολλών χρόνων και των ταξιδιωτικών φορέων και των θεσμών, να δουν οι  αεροπορικές εταιρίες τα αεροδρόμια μας σαν ελκυστικούς προορισμούς.

Δείχνουμε την πολιτική μας βούληση και πλέον οι αεροπορικές εταιρείες δείχνουν μεγαλύτερη προσοχή σε κάποιον που θα έχει ένα θεσμό μαζί του όπως την περιφέρεια και όχι ένα τουριστικό πράκτορα. Έτσι θα αναδείξουμε τα αεροδρόμιά μας, της  Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης. Σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ θα υπάρχουν και τα συγκεκριμένα χρηματοδοτικά εργαλεία γιατί υπάρχει ένας συγκεκριμένος μηχανισμός με την συνδιαφήμηση  στα περιοδικά».

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από Μαριάννα Ξανθοπούλου
Περισσότερα άρθρα από Ρεπορτάζ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Ευλογιά στην Ξάνθη: 14 νέες εστίες σε μια εβδομάδα!

«Θερίζει» η ζωονόσος – Πλησιάζουν τις 10.000 οι απώλειες ζώων στο νομό Ξάνθης Ατελείωτο θρ…