Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επίκαιρα 8 στους 10 μουσουλμάνους μαθητές παρακολούθησαν το μάθημα των ιεροδιδασκάλων

8 στους 10 μουσουλμάνους μαθητές παρακολούθησαν το μάθημα των ιεροδιδασκάλων

0
ierodidaskaloi vouli1

Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Μουσουλμανικής Θρησκείας Θράκης στη Βουλή

Αντιπροσωπεία συμμετείχε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, που πήραν μέρος ο Λοβέρδος, ο Δερμεντζόπουλος και ο Καλαντζής

Αντιπροσωπεία του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Μουσουλμανικής Θρησκείας Θράκης αποτελούμενη από τον πρόεδρο, τον αντιπρόεδρο και τον γραμματέα, επισκέφτηκε στις 6 Αυγούστου 2014 την Βουλή των Ελλήνων προκειμένου να συμμετάσχει στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, κατά τη συζήτηση του άρθρου 6 «Θέματα Ιεροδιδασκάλων Ισλαμικής Θρησκείας» του νομοσχεδίου του ΥΠΑΙΘ «Ίδρυση και οργάνωση Συμβουλίου Εθνικής Πολιτικής για την Παιδεία και άλλες διατάξεις». Στην Επιτροπή πήραν μέρος, μεταξύ άλλων, ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Ανδρέας Λοβέρδος, ο Υφυπουργός, κ. Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος και ο Γενικός Γραμματέας Θρησκευμάτων, κ. Γεώργιος Καλαντζής.
Στη συζήτηση συμμετείχαν οι πρόεδροι της ΟΛΜΕ και της ΠΟΣΔΕΠ. Ο πρόεδρος της Επιτροπής στην συνέχεια έδωσε τον λόγο στον εκπρόσωπο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Μουσουλμανικής Θρησκείας Θράκης ο οποίος, αφού ευχαρίστησε την Επιτροπή για την τιμή και την πρόσκληση, μίλησε για τον θεσμό των Ιεροδιδασκάλων και τόνισε την ανάγκη της λειτουργίας αυτού του θεσμού. Στην συνέχεια παρενέβησαν μέλη της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων, ανάμεσα τους και η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, κα Παναγιώτα Δριτσελή η οποία ενδιαφέρθηκε να ενημερωθεί περισσότερο για τον θεσμό των Ιεροδιδασκάλων.
Μετά την λήξη της συνεδρίασης τα μέλη του Συλλόγου είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ανδρέα Λοβέρδο, τον Υφυπουργό Παιδείας κ. Αλέξανδρο Δερμεντζόπουλο, με τη Βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων κα Έλενα Κουντουρά, τον βουλευτή Ν. Δωδεκανήσου της Ν.Δ. κ. Μάνο Κόνσολα και άλλους συμμετέχοντες βουλευτές.
Ειδικότερα στην ομιλία του, ο πρόεδρος των ιεροδιδασκάλων εισαγωγικά αναφέρθηκε στην «άβολη» ώρα των θρησκευτικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση τα προηγούμενα χρόνια, όταν οι μαθητές της μουσουλμανικής μειονότητας αναγκάζονταν να αποχωρίσουν. Σχετικά με τις αντιδράσεις που συγκέντρωσε ο νέος θεσμός, αναρωτήθηκε: «Δεν έχουμε, άραγε, το δικαίωμα να διδαχθούμε την θρησκεία μας εμείς οι Μουσουλμάνοι Έλληνες πολίτες που συμμετείχαμε σε κάθε αγώνα της χώρας μας, που συμμετείχαμε σε κάθε χαρά και σε κάθε λύπη αυτής της πατρίδας μαζί με τους Χριστιανούς Έλληνες πολίτες;» και σχολίασε: «αυτοί που αντιτίθενται χρησιμοποιούν το επιχείρημα ότι σε καμιά άλλη χώρα της Ευρώπης ή αλλού δεν γίνεται κάτι παρόμοιο. Ξεχνούν όμως ότι εμείς στην Θράκη δεν είμαστε μετανάστες από μακρινές χώρες με άλλους πολιτισμούς. Υπογραμμίζοντας δε την κατάκτηση της Θράκης στην μακρά αρμονική συμβίωση χριστιανών και μουσουλμάνων, ανέδειξε τη σημασία της λειτουργίας του θεσμού των ιεροδιδασκάλων και πρόσθεσε ότι παρόλο που το μάθημα των θρησκευτικών δεν είναι υποχρεωτικό και δε βαθμολογείται, το 83% των μουσουλμάνων μαθητών το παρακολούθησε.
Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επίκαιρα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

ΑΔΕΔΥ Ξάνθης: Αντιδρά στην ατυχή καταγγελία ΕΣΠΕΕΞ και καλεί σε ανάκληση

Η ανακοίνωση-καταγγελία, σύμφωνα με την ΑΔΕΔΥ, βασίζεται σε ελλιπή στοιχεία και αποπνέει δ…