Πήραν μπρος τα εκσκαπτικά στην οδό Μ. Ασίας – Αναθερμαίνεται το ενδιαφέρον των Ξανθιωτών
300 – 500 όλες κι όλες οι συνδέσεις στην Ξάνθη
Πήραν μπρος και πάλι οι μηχανές και ξεκίνησαν από την Παρασκευή οι εργασίες διάνοιξης ορυγμάτων για την τοποθέτηση του δικτύου φυσικού αερίου. Έτσι μετά από μια ανάπαυλα …έξι μηνών ξεκίνησε και πάλι το έργο.
Εργασίες φυσικού αερίου στην οδό Μικράς Ασίας
Όπως αναφέρθηκε σε προηγούμενο ρεπορτάζ του «Ε», η διακοπή των εργασιών οφειλόταν στο γεγονός ότι ο εργολάβος (ΑΚΤΩΡ) που ανέλαβε το έργο από την ΔΕΔΑ εξαγοράστηκε από την εταιρεία ΙΝΤΡΑΚΑΤ και επειδή η ΑΚΤΩΡ είχε υπεργολαβία με μια άλλη τοπική εταιρεία χρειάστηκε κάποιος μεταβατικός χρόνος. Η νέα εταιρεία ΙΝΤΡΑΚΑΤ ανέθεσε στον ίδιο υπεργολάβο που. όπως μας ανέφερε όμως ο μηχανικός, ιδιοκτήτης της εταιρείας ΕΝΕΡΓΟΜΗΧΑΝΙΚΗ Θράκης με εξειδίκευση στις συνδέσεις φυσικού αερίου, Γιάννης Ιατράκης ξεκίνησε τις εργασίες από την Παρασκευή στην οδό Μικράς Ασίας, ενώ μετά το καρναβάλι θα γίνουν εργασίες διάνοιξης στο τρίγωνο των οδών Ανδρέου Δημητρίου, Καβάλας και Αγίου Ελευθερίου: «Έχουμε την πληροφόρηση ότι μέσα στον μήνα θα ξεκινήσουν οι νέες συνδέσεις σε πολυκατοικίες. Είναι γεγονός ότι υπήρξαν καθυστερήσεις αφού μέσα σε τρία χρόνια έγινε μόνο το 30% του έργου αλλά όπως μας έχουν διαβεβαιώσει είναι αποφασισμένοι να” τρέξουν” το έργο και μέσα σ’ αυτό τον χρόνο να κατασκευαστεί το 30% του υπόλοιπου τμήματος, όσο δηλαδή έχει γίνει στα τρία χρόνια», σημειώνει ο κ. Ιατράκης.
Αναθερμαίνεται το ενδιαφέρον των Ξανθιωτών για το φυσικό αέριο
Αναφορικά με το ενδιαφέρον του κόσμου ο κ. Ιατράκης ανέφερε πως αναθερμαίνεται: «Υπάρχει ενδιαφέρον του κόσμου αλλά είχε “μουδιάσει” όταν έβλεπε ότι δεν προχωρούν οι εργασίες. Τώρα που ξεκίνησαν θα ξαναμπούμε σ’ έναν καλό ρυθμό και αν “τρέξει” και με γρήγορους ρυθμούς το έργο θα αυξηθούν πολύ οι συνδέσεις οι οποίες ομολογουμένως είναι σε χαμηλό επίπεδο.
300 – 500 όλες κι όλες οι συνδέσεις στην Ξάνθη
Χαρακτηρίζεται ως πολύ μικρό το ποσοστό των Ξανθιωτών που έχουν συνδεθεί με φυσικό αέριο. Και για αυτό ευθύνονται δύο παράγοντες. Πρώτον, η Ξάνθη είναι η μόνη πόλη που έχει υπεργολάβο, γεγονός που δημιούργησε όλο αυτό το θέμα με τις καθυστερήσεις. Δεύτερον, η διόγκωση της τιμής του φυσικού αερίου με τον πόλεμο στην Ουκρανία που «ξεφούσκωσε» το ενδιαφέρον. Να σημειώσουμε ότι τώρα η τιμή του φυσικού αερίου είναι στα επίπεδα προ πολέμου. Έτσι τώρα αναμένεται μια αναθέρμανση του ενδιαφέροντος.