Υποστηρίζει πως δέχεται καταγγελίες από γονείς και Συλλόγους Γονέων και προβάλλει τα αιτήματά της
Τι απαντά ο Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας
Έπειτα από την ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας για αλλαγή της λήξης ωραρίου του ολοήμερου προγράμματος από τις 15.00 στις 15.50 ή 17.30, η Ομοσπονδία Γονέων Μαθητών ΑΜΘ υποστηρίζει πως έχει δεχτεί σωρείας καταγγελιών από γονείς και Συλλόγους Γονέων «γιατί, εκτός των άλλων, ο οικογενειακός προγραμματισμός τινάζεται στον αέρα», όπως σημειώνει.
Επιπροσθέτως, υποστηρίζει: «Το διευρυμένο– ‘’αναβαθμισμένο’’ ολοήμερο, θα μπορούσε να αποτελεί διέξοδο για γονείς και μαθητές, εφόσον όντως παρείχε τη δυνατότητα για επιπλέον ποιοτικές, δωρεάν δραστηριότητες, σε σύγχρονα, αναβαθμισμένα κτίρια με όλες τις απαιτούμενες υποδομές. Δραστηριότητες για τις οποίες οι γονείς σήμερα πρέπει να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη για να τις προσφέρουν στα παιδιά τους».
Τέλος, θέτει το ερώτημα αναφορικά με τον σκοπό της κυβέρνησης: «Ποιος είναι ο σκοπός της κυβέρνησης για το διευρυμένο ολοήμερο; Να μετατραπεί σε ‘’παιδοφυλακτήριο’’, ώστε εμείς οι γονείς να είμαστε ‘’διαθέσιμοι’’ στην εργασία μας περισσότερες ώρες, χωρίς το άγχος ότι ‘’δεν έχουμε πού να αφήσουμε τα παιδιά’’; Ή πραγματικά να στηρίξει τις οικογένειες και την ολόπλευρη μόρφωση και ανάπτυξη των παιδιών μας;»
Η απάντηση του Γ.Γ.
Μιλώντας στο GRTimes ο Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας, κ. Αλέξανδρος Κόπτσης, εξήγησε ότι το σχόλασμα στις 15.00 στο κανονικό ολοήμερο δεν θα καταργηθεί.
«Θα καταργηθεί για όσα παιδιά ενταχθούν στο διευρυμένο ολοήμερο, στο οποίο υπάρχουν δύο επιλογές. Να σχολούν οι μαθητές στις 16, ή στις 17.30. Μάλιστα, πρόκειται για ένα νόμο, ο οποίος ψηφίστηκε εδώ και δύο χρόνια και καταχρηστικά φέτος δεν τέθηκε σε ισχύ, προκειμένου να υπάρξει ένα διάστημα προσαρμογής. Οπότε δεν άλλαξε κάτι, δεν αλλάξαμε κάτι. Δεν είναι δική μας υπαιτιότητα, αν ορισμένοι δεν διαβάζουν τους σχετικούς νόμους», ανέφερε ο κ. Κόπτσης.
Το νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα – σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας, θα περιλαμβάνει αναβαθμισμένο περιεχόμενο, μέσω δραστηριοτήτων όπως εκπαιδευτική ρομποτική, πειράματα, ρητορική τέχνη, ασφαλής και δημιουργική πλοήγηση στο Διαδίκτυο, αθλητισμός, παραδοσιακοί ή μοντέρνοι χοροί, εικαστικές τέχνες, χειροτεχνίες και κατασκευές, εκμάθηση μουσικών οργάνων. Επίσης, προβλέπεται επιπλέον χρόνος για μάθηση, μελέτη και παιχνίδι στο σχολείο.