Αρχική ΠΟΛΙΤΙΚΗ “Νέο χαράτσι” για τη Λαϊκή Συσπείρωση Ξάνθης το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης

“Νέο χαράτσι” για τη Λαϊκή Συσπείρωση Ξάνθης το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης

0

 Αντιπροτείνει μέτρα όπως φθηνή, τακτική, ασφαλή αστική συγκοινωνία που να καλύπτει τις ανάγκες μετακίνησης όλων των κατοίκων του δήμου

 Σε ανακοίνωσή της για το νέο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης του Δήμου Ξάνθης, η Λαϊκή Συσπείρωση, χαρακτηρίζει «καραμπινάτο νέο χαράτσι» το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης, απορρίπτοντας το επιχείρημα της αντιμετώπισης του κυκλοφοριακού. Στη σχετική ανακοίνωση του επικεφαλής της δημοτικής παράταξης Κώστας Βογιατζή αναφέρεται: «Στην συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής στις 18 Μαΐου συζητήθηκε θέμα που αφορούσε την «προμήθεια κι εγκατάσταση έξυπνου συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης». Η ‘’ελεγχόμενη στάθμευση’’ όπως προωθείται, είναι ένα μέτρο εισπρακτικά ληστρικό. Εφαρμόζεται με πρόσχημα την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού της πόλης, αλλά στην πραγματικότητα στοχεύει στην αύξηση των εσόδων του Δήμου, όχι μόνο από την πληρωμή για το παρκάρισμα αλλά και από τα τσουχτερά πρόστιμα παραβίασης.

Αυτό το απαράδεκτο μέτρο της ‘’ελεγχόμενης στάθμευσης’’ επί πληρωμή, με το οποίο ο δημόσιος χώρος μετατρέπεται σε πεδίο εμπορευματοποίησης, αποτελεί ένα ακόμα χαράτσι για τα λαϊκά στρώματα, χωρίς να λυθεί το κυκλοφοριακό. Επιβάλλουν νέα χαράτσια σ’ όσους βρεθούν στη ανάγκη να μετακινηθούν για να εξυπηρετήσουν ανάγκες σε μια σειρά από υπηρεσίες που λειτουργούν στο κέντρο της πόλης (ιατρικές, οικονομικές, δημοτικές, νομικές, κ.ά.).

Η δημοτική αρχή όχι μόνο δε διώχνει αυτοκίνητα από το κέντρο, αλλά το μετατρέπει σε ένα απέραντο χώρο στάθμευσης, με εισπρακτική – ανταποδοτική λογική, για την μετατροπή του δήμου σε επιχείρηση και προσφορά υπηρεσιών με ανταποδοτικότητα. Την ώρα που το Δημοτικό Πάρκινγκ παραμένει εκτός λειτουργίας, με όλα τα νομικά και δικαστικά κολλήματα που υπάρχουν ακόμη, αλλά δεν έχει μπει ούτε ο σχεδιασμός της λειτουργίας του παρκινγκ στο αθλητικό κέντρο «Φίλιππος Αμοιρίδης».

Μέτρα όπως φθηνή, τακτική, ασφαλής αστική συγκοινωνία που να καλύπτει τις ανάγκες μετακίνησης όλων των κατοίκων του δήμου, που να λειτουργεί ανταγωνιστικά στη χρήση του αυτοκινήτου, μέτρα για τη διασφάλιση ασφαλούς και απρόσκοπτης διέλευσης των πεζών προς το κέντρο, με κατασκευή, αποκατάσταση και διαπλάτυνση πεζοδρομίων, την αποκέντρωση υπηρεσιών, την κατασκευή δωρεάν χώρων στάθμευσης περιμετρικά του κέντρου, τη δημιουργία δημοτικών χώρων στάθμευσης δωρεάν όπως το Δημοτικό παρκινγκ που δεν λειτουργεί, ή έστω με πολύ μικρό κόστος μετατίθενται στο απώτερο μέλλον.

Θεωρούμε ως «Λαϊκή Συσπείρωση» ότι το ζήτημα της στάθμευσης σίγουρα δεν είναι απλό. Ωστόσο, ο λαός της πόλης μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του, αν σκεφτεί ποιος ωφελείται από αυτό το μέτρο.

-Ο Δήμος ναι είναι σίγουρα κερδισμένος οικονομικά, ενώ χαμένοι θα βγουν οι δημότες μας.

-Από την άλλη, οι κάτοικοι της πόλης, οι εργαζόμενοι, οι αυτοαπασχολούμενοι και μικροί επαγγελματίες θα είναι οι χαμένοι για ακόμα μία φορά, μιας και με τα δικά τους χρήματα από τη στάθμευση ή από τις κλίσεις θα κερδίζει Δήμος, την ώρα που οι κάτοχοι ΙΧ ήδη πληρώνουν τεράστια τέλη κυκλοφορίας. Βέβαια, όταν αντιλαμβάνεσαι το Δήμο ως επιχείρηση, κάθε παροχή τη βλέπεις ως εμπόρευμα και τους πολίτες ως πελάτες.

Απέναντι σ’ αυτήν την κατάσταση ο λαός της πόλης χρειάζεται να παλέψει για την ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών του, αλλά ταυτόχρονα να αντιστέκεται σε καθετί που του δυσχεραίνει τη ζωή, να υψώσει τείχος σε κάθε βάρος που του φορτώνουν κυβέρνηση, τοπική διοίκηση και μονοπώλια για να κερδοφορούν τα τελευταία».

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Παρουσιάζει το νέο κόμμα του ο Στέφανος Κασσελάκης

Ο κ. Κασσελάκης σημειώνει ότι οι παρευρισκόμενοι θα είναι οι πρώτοι που θα έχουν την ευκαι…