Αρχική ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Επιχειρηματικότητα Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης προωθεί το τουριστικό προϊόν της στην World Travel Market του Λονδίνου

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης προωθεί το τουριστικό προϊόν της στην World Travel Market του Λονδίνου

0

Στρατηγικές συνεργασίες και προβολή του πολιτισμού στο επίκεντρο της παρουσίας της ΑΜΘ – Προσπάθεια για αεροπορική σύνδεση της ΠΑΜΘ με τη Μεγάλη Βρετανία

 

Ολοκληρώθηκε η συμμετοχή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στην World Travel Market (WTM) του Λονδίνου, μία από τις τρεις σημαντικότερες ετήσιες εκθέσεις τουρισμού παγκοσμίως, που διεξήχθη από τις 4 έως τις 6 Νοεμβρίου 2025.

Η ομάδα Τουρισμού της Περιφέρειας με επικεφαλής τον Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού κ. Παναγιώτη Αρχοντή, συμμετείχε στην έκθεση, προβάλλοντας αποτελεσματικά τον προορισμό και το πλούσιο τουριστικό προϊόν της Περιφέρειας ΑΜΘ. Μαζί τους, παρών έδωσαν και εκπρόσωποι δήμων, ενώσεις ξενοδόχων και τουριστικοί πράκτορες για την μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης με την ομάδα Τουρισμού της Περιφέρειας ΑΜΘ πραγματοποιήθηκαν δεκάδες συναντήσεις, με τουριστικούς πράκτορες, παράγοντες του τουρισμού και αεροπορικές εταιρείες.

Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η συνάντηση με την αεροπορική εταιρεία Jet2, όπου επιβεβαιώθηκε η θετική πρόθεση για συνεργασία με την Περιφέρεια ΑΜΘ. Η συνεργασία αυτή στοχεύει στην έναρξη δρομολογίων της εταιρείας από την Αγγλία προς τον προορισμό της Περιφέρειας μας, με ορίζοντα το 2027.

Η Περιφέρεια είχε πρόσφατα βραβευθεί ως «Κορυφαίος Αναδυόμενος Ευρωπαϊκός Προορισμός» στα World Travel Awards 2025. Το γεγονός αυτό συνέβαλε στην προσέγγιση περισσότερων επισκεπτών και ενδιαφερόμενων κατά τη διάρκεια της παρουσίας της στο περίπτερο της έκθεσης.

Την Ομάδα Τουρισμού της ΑΜΘ επισκέφθηκε και η Υπουργός Τουρισμού, κ. Όλγα Κεφαλογιάννη, όπου ενημερώθηκε για τη συμμετοχή και τις δραστηριότητες της Περιφέρειας.

Στο πλαίσιο του πλάνου τουριστικής προβολής, οι επόμενοι σταθμοί για τον Νοέμβριο περιλαμβάνουν την έκθεση «PHILOXENIA» στη Θεσσαλονίκη και τη διεθνή έκθεση τουρισμού στη Βαρσοβία, με στόχο την προσέγγιση του πολωνικού κοινού.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επιχειρηματικότητα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Στο 2% ο πληθωρισμός τον Οκτώβριο: Μειώσεις σε ελαιόλαδο, ενέργεια

Οι σημαντικότερες ανατιμήσεις Επιταχύνθηκε οριακά ο ρυθμός ανόδου του πληθωρισμού τον Οκτώ…