Αρχική Ρεπορτάζ Κατασκευή Πεζογέφυρας Κιμμερίων: Το πιο σύντομο ανέκδοτο

Κατασκευή Πεζογέφυρας Κιμμερίων: Το πιο σύντομο ανέκδοτο

0

«Αγεφύρωτα»  προβλήματα στην μελέτη – Το έργο απεντάχθηκε – Αναζητείται χρηματοδότηση

«Πεζογέφυρα Κιμμερίων», ένα έργο που στοιχειώνει τις προηγούμενες δημοτικές αρχές και αποτελεί «καυτή πατάτα» για την σημερινή, ενώ παράλληλα δυσκολεύει την καθημερινότητα των κατοίκων των Κιμμερίων. Λάθη επί λαθών και αστοχίες, δύο άγονοι διαγωνισμοί κι όταν επιτέλους ανακηρύχθηκε ανάδοχος και υπογράφηκε η σύμβαση, αυτός παραιτήθηκε μετά από μια εβδομάδα με αποτέλεσμα να διαλυθεί η σύμβαση και να διακοπεί το έργο. Η ιστορία αυτού του έργου θα πρέπει να αποτελεί οδηγό για το τι ΔΕΝ πρέπει να κάνει ένας δήμος για να κάνει έργα!

Αγεφύρωτα  προβλήματα στην μελέτη

Σε συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο τον Μάρτιο του 2024 ο πρώην δήμαρχος Μανώλης Τσέπελης είπε για την συγκεκριμένη γέφυρα: «Τα προβλήματα της γέφυρας είναι δύο: Πρώτον, ότι ο νόμος λέει ότι οι γέφυρες για πεζούς πρέπει να είναι έξι μέτρα και η γέφυρα στα Κιμμέρια είναι πέντε μέτρα και ογδόντα εκατοστά και δεύτερον, η γέφυρα είναι χαρακτηρισμένη ως μονής κυκλοφορίας και πρέπει να ρυθμίζεται η κυκλοφορία με φανάρια αλλά δυστυχώς δεν πήραμε την έγκριση από την Περιφέρεια». Ήταν αυτό το συμβούλιο που αποφασίστηκε η διάλυση σύμβασης του έργου «Κατασκευή πεζογέφυρας Κιμμερίων».

Είναι άκρως αποσαφηνιστική ως προς το γιατί διαλύθηκε η σύμβαση η θέση της αναδόχου εταιρείας. Όπως υποστήριξε το ίδιο συμβούλιο: « η έναρξη εκτέλεσης των εργασιών δεν καθίσταται δυνατή έως σήμερα. Πρώτον, στη θέση του έργου υπάρχουν δίκτυα ύδρευσης, άρδευσης και ηλεκτρισμού τα οποία σύμφωνα με την μελέτη θα έπρεπε να απομακρυνθούν. Έως σήμερα δεν έχει γίνει καμία ενέργεια με αποτέλεσμα να είναι αδύνατη η έναρξη των εργασιών. Επιπλέον στην μελέτη δεν έχει γίνει καμία πρόβλεψη για την μετακίνηση των πεζών ύστερα από την κατάρρευση της υφιστάμενης πεζογέφυρας».

Δηλαδή γίνεται μία πεζογέφυρα και η τεχνική υπηρεσία τέσσερα χρόνια δεν μελετά πώς οι πεζοί θα μετακινηθούν κατά το στάδιο της κατασκευής. Την ίδια στιγμή αναλαμβάνει ο ανάδοχος ενώ δεν έχει προβλεφθεί η απομάκρυνση των σωληνώσεων, παρότι ειπώθηκε ότι είχαν δοθεί 30.000 ευρώ στην ΔΕΥΑΞ για να βγάλει τις σωληνώσεις από την κρεμαστή γέφυρα και να τις περάσει από κάτω.

Το έργο απεντάχθηκε – Αναζητείται χρηματοδότηση

Και ερχόμαστε στο σήμερα και στο ερώτημα τι θα γίνει με την πεζογέφυρα Κιμμερίων και ο αντιδήμαρχος τεχνικών έργων Κυριάκος Παπαδόπουλος απαντά: «Είχε διακοπεί η σύμβαση, το έργο απεντάχθηκε και τώρα με πρωτοβουλίες του δημάρχου θα βρεθεί χρηματοδότηση». Ο δήμαρχος κ. Κοντός προσθέτει: «δεν είναι χρηματοδοτικό το πρόβλημα. Απλά προσπαθούμε να την εντάξουμε σε πρόγραμμα. Πρώτα πρέπει να ξεπεράσουμε τα προβλήματα που υπάρχουν. Δημοπρατήθηκε, υπογράφηκε  και σε μια εβδομάδα ο ανάδοχος δήλωσε αδυναμία εκτέλεσης του έργου. Ζητήματα αναφορικά με την μελέτη που καθιστούσαν αδύνατη την εκτέλεση του έργου με τις τιμές που υπήρχαν. Η μελέτη έχει ελλείψεις και ζητήματα σοβαρά τα οποία προσπαθούμε να τα επιλύσουμε».

 

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από Μαριάννα Ξανθοπούλου
Περισσότερα άρθρα από Ρεπορτάζ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Το δημογραφικό πλήττει την Σταυρούπολη, αλλά ο Δήμος δεν έχει σχέδιο  

Απαντήσεις της δημοτικής αρχής στην Λογοδοσία για την αξιοποίηση ακίνητης περιουσίας δήμου…