Αρχική ΠΟΛΙΤΙΚΗ Τουριστικό μειονέκτημα για την Ξάνθη η απώλεια κλινών

Τουριστικό μειονέκτημα για την Ξάνθη η απώλεια κλινών

0

Μιλά στο «Ε» ο Θεματικός αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Π. Αρχοντής

 

Ανοίγει πλατφόρμα διαβούλευσης για την τουριστική ανάπτυξη της ΑΜΘ

 

Με αισιόδοξους οιωνούς ξεκινά η φετινή τουριστική σαιζόν για την περιφέρειά μας. Ήδη το πρώτο …τεστ του Πάσχα και της Πρωτομαγιάς όπου καταγράφηκε μεγάλη κίνηση Βαλκάνιων και Τούρκων τουριστών σε Θάσο, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη δείχνει τη δυναμική που έχουν αναπτύξει ως τουριστικοί προορισμοί και καλλιεργεί προσδοκίες για μια ακόμη επιτυχημένη τουριστική χρονιά.

Ιδιαίτερα φέτος υπάρχει ένας επιπλέον  παράγοντας που ευνοεί την αύξηση της τουριστικής κίνησης από τα σύνορα και δεν είναι άλλος από την ελεύθερη διακίνηση από τα σύνορα λόγω της ένταξης της Βουλγαρίας στην συνθήκη Σένγκεν.

Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού ΑΜΘ, Π. Αρχοντής: «Ξεκινήσαμε ήδη πολύ δυνατά την φετινή τουριστική σαιζόν»

Ιδιαίτερα αισιόδοξος για την φετινή τουριστική χρονιά εμφανίζεται ο θεματικός αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Παναγιώτης Αρχοντής: «Ξεκινήσαμε ήδη πολύ δυνατά το Πάσχα με μεγάλη επισκεψιμότητα στην Θάσο, στην Καβάλα αλλά και στην Αλεξανδρούπολη και στην Ροδόπη. Φέτος έχουμε το θετικό ότι έχουν ανοίξει τα βόρεια σύνορά μας και θα είναι ευκολότερη η διακίνηση. Δεν θα υπάρχει ταλαιπωρία και περιμένουμε αύξηση της κίνησης.  Τα στοιχεία που έχουμε δείχνουν αύξηση των προκρατήσεων σε σχέση με πέρσι», σημειώνει ο κ. Αρχοντής εκφράζοντας την ικανοποίηση του ότι αποδίδει αποτελέσματα ο στρατηγικός σχεδιασμός της περιφέρειας που έχει τεθεί σε εφαρμογή και δίνει έμφαση στον θεματικό τουρισμό για κάθε περιφερειακή ενότητα ενώ παράλληλα επενδύει στην δημιουργία branding για το συνολικό τουριστικό προϊόν της περιφέρειας: «Δίνουμε έμφαση στον θεματικό τουρισμό γιατί ως περιφέρεια έχουμε χερσαία περιοχή που μπορούμε να αναπτύξουμε διάφορες μορφές τουρισμού, όπως περιπατητικό, προσκυνηματικό, ιαματικό, γαστρονομικό, αθλητικό τουρισμό. Σκοπεύουμε μάλιστα να καθιερώσουμε ως μηνά αθλητικού τουρισμού  τον Απρίλιο – Μάιο με πλήθος εκδηλώσεις. Ήδη έχουν γίνει πολύ επιτυχημένες αθλητικές διοργανώσεις στην Θάσο, στην Κομοτηνή και στην Καβάλα».

Η Ξάνθη δεν έχει τις υποδομές για να στηρίζει μια  αύξηση του τουρισμού

Σ’ ότι αφορά τον σχεδιασμό για την Ξάνθη ο κ. Αρχοντής τόνισε πως ο σχεδιασμός της περιφέρειας αφορά όλες τις περιφερειακές ενότητες και πως η Ξάνθη έχει διοργανώσει και αθλητικές  και πολιτιστικές δράσεις που έχουν επισκεψιμότητα. Ωστόσο έθεσε ένα βασικό μειονέκτημα που έχει η Ξάνθη: «Είναι πολύ βασικός παράγοντας να έχουμε τις ανάλογες υποδομές για να στηρίξουμε το τουριστικό μας προϊόν. Και η Ξάνθη υστερεί σ’ αυτό αφού έχει χάσει κλίνες. Αυτό όμως είναι ένα θέμα που αφορά την ιδιωτική πρωτοβουλία και σ’ αυτό δεν μπορεί να εμπλακεί ένας Οργανισμός της Περιφέρειας Είναι συνδυασμός πολλών παραγόντων. Ωστόσο επιχειρούμε με διάφορους τρόπους να ενισχύσουμε την τουριστική κίνηση της Ξάνθης. Για παράδειγμα κάνουμε προσπάθεια για την ανάπτυξη του τουρισμού κρουαζιέρας και σ’ αυτό έχουμε εντάξει ως προορισμό ημερήσιων επισκέψεων την Ξάνθη».

Ανοίγει πλατφόρμα διαβούλευσης για την τουριστική ανάπτυξη της ΑΜΘ

Κληθείς να απαντήσει αν θεωρεί ότι η προβολή με τοπικό πρόσημο είναι πιο αποτελεσματική από την προβολή σε περιφερειακό επίπεδο ο κ. Αρχοντής σημείωσε: «Το να υποστηρίζει με δράσεις οποιοσδήποτε είτε φορέας είτε ιδιώτης τον τόπο του είναι ότι καλύτερο. Και εννοείται ότι κάθε δήμος κάνει το καλύτερο δυνατό για την προβολή του.  Απ’ την άλλη η στρατηγική της περιφέρειας επιχειρεί να αναδείξει το συνολικό τουριστικό προϊόν της να δημιουργήσει branding και κάθε περιφερειακή ενότητα το δικό της brand name. Είμαστε εδώ για να αναδείξουμε κάθε τόπο τη δυναμική της περιφέρειάς μας. Στο πλαίσιο αυτό ξεκινάμε από τον επόμενο μήνα μια πλατφόρμα διαβούλευσης με τους πολίτες και τους φορείς. Δίνουμε την δυνατότητα να μας καταθέσουν προτάσεις αφού τις επεξεργαστούμε θα τις εντάξουμε στον σχεδιασμό μας. Έχουμε σκοπό επίσης να κάνουμε μια εκστρατεία ενημέρωσης προς όλους τους δήμους για να συνεργαστούμε στον σχεδιασμό ώστε να έχουμε τα μέγιστα αποτελέσματα».

 

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από Μαριάννα Ξανθοπούλου
Περισσότερα άρθρα από ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Προσεχώς «προσωπικός γιατρός» με το …στανιό

Έως τα τέλη Ιουνίου θα εγγραφούν αυτόματα όσοι δεν έχουν εγγραφεί   Τι συμβαίνει στην Ξάνθ…