
Εργασίες στο μάθημα της Τεχνολογίας ανέδειξαν τη σημασία της έρευνας και της ομαδικής εργασίας
Μαθητές της Γ’ Γυμνασίου του 2ου Γυμνασίου Ξάνθης συμμετείχαν σε εκπαιδευτική δραστηριότητα στο πλαίσιο του μαθήματος της Τεχνολογίας, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας ερευνητικές εργασίες με τη μορφή δημοσκοπήσεων. Η δράση είχε ως στόχο την εξοικείωση των μαθητών με βασικά στάδια της επιστημονικής μεθόδου, όπως η συλλογή, η ανάλυση και η ερμηνεία δεδομένων.
Οι μαθητές, οργανωμένοι σε ομάδες, επέλεξαν θέματα που σχετίζονται με την καθημερινότητα και τις ανησυχίες τους, όπως η επίδραση της τεχνολογίας ή η στάση απέναντι σε κοινωνικά ζητήματα. Μέσα από τη διαδικασία της έρευνας, κατέγραψαν απόψεις, επεξεργάστηκαν τις απαντήσεις και παρουσίασαν τα συμπεράσματά τους με τρόπο τεκμηριωμένο.
Η δραστηριότητα λειτούργησε ενισχυτικά στην ανάπτυξη δεξιοτήτων κριτικής σκέψης και συνεργασίας, ενώ ανέδειξε την εφαρμογή της επιστημονικής σκέψης σε πραγματικά ζητήματα. Σύμφωνα με τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς, η δράση συνέβαλε στην καλλιέργεια ερευνητικής στάσης και στην ενίσχυση του ενδιαφέροντος για τη μεθοδολογική διερεύνηση της γνώσης.