Αρχική ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Για ποια οχήματα είναι υποχρεωτική η ασφάλιση για φυσικές καταστροφές από την 1η Ιουνίου

Για ποια οχήματα είναι υποχρεωτική η ασφάλιση για φυσικές καταστροφές από την 1η Ιουνίου

0

Από πυρκαγιές και πλημμύρες

Ειδικά ασφαλιστήρια συμβόλαια που θα καλύπτουν μόνο τον κίνδυνο από φυσικές καταστροφές για τα οχήματα που έχει δηλωθεί ότι βρίσκονται σε ακινησία ετοιμάζουν οι ασφαλιστικές εταιρείες προκειμένου να ανταποκριθούν στην υποχρέωση του νέου νόμου.

Ο νόμος τίθεται σε ισχύ από την 1η Ιουνίου και προβλέπει ότι όλοι οι ιδιοκτήτες οχημάτων υποχρεούνται να διαθέτουν ασφαλιστήριο συμβόλαιο που να καλύπτει ζημιές από φυσικές καταστροφές, δηλαδή δασική πυρκαγιά και πλημμύρα. Η υποχρέωση ασφάλισης για φυσικές καταστροφές ισχύει και για τα οχήματα που έχουν καταθέσει πινακίδες και έχουν τεθεί σε ακινησία, οι ιδιοκτήτες των οποίων δεν θα δικαιούνται αποζημίωση από το κράτος σε περίπτωση ζημιάς. Στα υπόλοιπα ασφαλιστήρια συμβόλαια οι κάτοχοι οχημάτων πρέπει να επεκτείνουν τις καλύψεις τους, ώστε να περιλαμβάνουν και την κάλυψη από φυσικές καταστροφές. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Ενωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών, η ασφάλιση θα γίνεται με βάση την τρέχουσα εμπορική αξία του οχήματος και οι κάτοχοι οχημάτων θα πρέπει να επικοινωνήσουν με την ασφαλιστική τους εταιρεία ή τον διαμεσολαβητή τους για να εντάξουν τις καλύψεις αυτές στην ασφάλιση του οχήματός τους.

Η επιβάρυνση για την ασφάλιση του οχήματος από φυσικές καταστροφές αποτελεί ένα μικρό μέρος του ασφαλίστρου –ανάλογα με το ύψος της απαλλαγής που προβλέπει– και κυμαίνεται μεταξύ 1-1,5 ευρώ για αξία 1.000 ευρώ. Έτσι, για ένα αυτοκίνητο αξίας 10.000 ευρώ το κόστος φθάνει τα 15 ευρώ τον χρόνο κ.ο.κ.

Η ασφάλιση για φυσικές καταστροφές δεν περιλαμβάνεται στις «δημοφιλείς» καλύψεις των ασφαλισμένων, οι οποίοι σε ποσοστό 71,5% επιλέγουν το βασικό πακέτο, της υποχρεωτικής από τον νόμο κάλυψης για την αστική ευθύνη έναντι τρίτων, ενώ μόλις το 23,8% επιλέγει και την κάλυψη από κλοπή ή από φωτιά. Η πιο δημοφιλής πρόσθετη κάλυψη είναι η οδική βοήθεια.

 

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Ταμείο Ανάκαμψης: Ποια έργα προστίθενται και ποια αποσύρονται

Κατατέθηκε στην Κομισιόν το αναθεωρημένο «Ελλάδα 2.0» Στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή υποβλήθηκε η…