
Συμμετοχή της Περιφέρειας σε πέντε σημαντικές εκθέσεις, ενισχύοντας την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων
Κρασί, μέλι, ελαιόλαδο, μπύρα, παραδοσιακά γλυκά, σπαράγγια, ακτινίδια και κεράσια αποτέλεσαν τον πλούτο των τοπικών προϊόντων που παρουσίασε η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης σε πέντε κορυφαίες εκθέσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Με στρατηγικό στόχο την ενίσχυση της τοπικής επιχειρηματικότητας και την προώθηση των προϊόντων της περιοχής, η Περιφέρεια έδωσε δυναμικό «παρών» στις εκθέσεις Ζάππειο Οινόραμα (Αθήνα), Food Expo (Αθήνα), Prowein (Γερμανία), IFE London (Λονδίνο) και Fruit Logistica (Γερμανία). Οι τοπικές επιχειρήσεις είχαν την ευκαιρία να αναδείξουν τη δυναμική τους, να προσελκύσουν το ενδιαφέρον διεθνών αγοραστών και να θέσουν τις βάσεις για νέες εμπορικές συνεργασίες.
Στην Fruit Logistica 2025 στο Βερολίνο (5-7 Φεβρουαρίου), η Περιφέρεια συμμετείχε με τέσσερις επιχειρήσεις και εκθεσιακό χώρο 45 τ.μ., προβάλλοντας προϊόντα όπως σπαράγγια, ακτινίδια και κεράσια, τα οποία προσέλκυσαν το ενδιαφέρον επαγγελματιών του κλάδου.
Στο Ζάππειο Οινόραμα 2025 (7-10 Μαρτίου), 11 οινοποιεία από την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη παρουσίασαν τις ποικιλίες τους, σε μια έκθεση που υποδέχθηκε πάνω από 12.000 επισκέπτες, επαγγελματίες και καταναλωτές, ενισχύοντας τις προοπτικές του τοπικού αμπελώνα.
Η Food Expo 2025 (8-10 Μαρτίου) προσέλκυσε σχεδόν 35.000 επισκέπτες, μεταξύ των οποίων 3.673 διεθνείς αγοραστές. Είκοσι επιχειρήσεις από την Περιφέρεια παρουσίασαν προϊόντα όπως ελαιόλαδο, μέλι, μπύρα και γλυκίσματα, αναδεικνύοντας τη γαστρονομική παράδοση της περιοχής.
Στην Prowein 2025 (16-18 Μαρτίου) στο Ντίσελντορφ, η Περιφέρεια συμμετείχε με εννέα οινοποιεία, προβάλλοντας τις εξαιρετικές ποικιλίες της σε μια έκθεση με 50.000 επισκέπτες.
Τέλος, στην IFE London 2025 (17-19 Μαρτίου), η Περιφέρεια ανέδειξε προϊόντα όπως παραδοσιακά γλυκά, ελαιόλαδο και μέλι, αποσπώντας θετικές εντυπώσεις από διεθνείς αγοραστές.
Η συμμετοχή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στις παραπάνω εκθέσεις συνέβαλε στην ενίσχυση της εξωστρέφειας των τοπικών επιχειρήσεων, στην προώθηση των προϊόντων τους και στη δημιουργία νέων εμπορικών συνεργασιών.
«Τα προϊόντα της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης δεν είναι απλώς εξαιρετικής ποιότητας, είναι κομμάτι της ιστορίας και της παράδοσής μας. Δεσμευόμαστε να στηρίζουμε τους επιχειρηματίες και τους παραγωγούς μας, ενισχύοντας την παρουσία τους στις διεθνείς αγορές», δήλωσε ο περιφερειάρχης, Χριστόδουλος Τοψίδης.