Αρχική ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Επιχειρηματικότητα Αίτημα μετά διαμαρτυρίας για παράταση στην προθεσμία των αιτήσεων για το «ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ 2025» από τον ΣΜΜΙΔΕ Ξάνθης

Αίτημα μετά διαμαρτυρίας για παράταση στην προθεσμία των αιτήσεων για το «ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ 2025» από τον ΣΜΜΙΔΕ Ξάνθης

0

Καταγγέλλονται περιπτώσεις αιτήσεων που δεν έγιναν δεκτές παρότι υποβλήθηκαν πριν τη λήξη της προθεσμίας

 

Με ανοιχτή επιστολή προς τον Σταύρο Παπασταύρου, Υπουργό Περιβάλλοντος & Ενέργειας και τον Γιώργο Στασινό, πρόεδρο του ΤΕΕ ο Σύλλογος Μηχανικών Μελετητών Ιδιωτικών Έργων Ξάνθης (ΣΜΜΙΔΕ), εκφράζει επιφυλάξεις για το κατά πόσον έγιναν δεκτές όλες οι υποβληθείσες μέχρι και τα μεσάνυχτα της Κυριακής 13ης Απριλίου 2025 αιτήσεις στο πρόγραμμα «Εξοικονομώ 2025

Η επιστολή περιγράφει λεπτομερώς τις περιπτώσεις αιτήσεων που δεν έγιναν δεκτές από την πλατφόρμα του προγράμματος παρ’ όλο που υποβλήθηκαν πριν τη λήξη της διορίας, καθώς και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα μικρά τεχνικά γραφεία και οι αυτοαπασχολούμενοι/αυτοαπασχολούμενες μηχανικοί κατά την καθημερινή τους εργασία, η οποία δε συμπεριλαμβάνει μόνο ενασχόληση με προγράμματα ενεργειακής αναβάθμισης κατοικιών.

Για τους λόγους αυτούς, ζητούν τη χορήγηση εύλογου χρονικού διαστήματος για την ολοκλήρωση των αιτήσεων για τις οποίες μέχρι τα ξημερώματα της Κυριακής 13/4/2025 είχε εκδοθεί πιστοποιητικό ενεργειακής απόδοσης για το πρόγραμμα «Εξοικονομώ 2025». Όπως επισημαίνουν άλλωστε, η εν λόγω  πληροφορία είναι γνωστή στους αρμόδιους, καθώς κατά την έκδοση του πιστοποιητικού ενεργειακής απόδοσης εισάγεται από τον ενεργειακό επιθεωρητή ο λόγος έκδοσης.

Στην επιστολή επισημαίνεται καταληκτικά: «οι προθεσμίες του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας για ακόμη μια φορά φορτώνονται στην πλάτη των συναδέλφων/συναδελφισσών για να κάνει διαφήμιση στον εαυτό της η κάθε κυβέρνηση για το πλήθος των προγραμμάτων ενεργειακής αναβάθμισης και το πλήθος των αιτήσεων που υποβάλλονται. Σύμφωνα και με την προηγούμενη εμπειρία οι προθεσμίες που τίθενται στον οδηγό του προγράμματος «Εξοικονομώ 2025» είναι πρακτικά ανεφάρμοστες. Η πλειοψηφία των αιτήσεων θα απενταχθεί και θα μπούμε σε έναν κυκεώνα κλήσης επιλαχουσών αιτήσεων (τις θεωρούμε δεδομένες με βάση το πλήθος των αιτήσεων που έχουν υποβληθεί σύμφωνα με δημοσιεύματα) για ολοκλήρωση της διαδικασίας, την ώρα που οι επιλαχόντες θα τα έχουν παρατήσει απογοητευμένοι από τα αποτελέσματα».

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επιχειρηματικότητα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Οι φοροτεχνικοί ενημερώνουν για απάτες σε βάρος πελατών λογιστικών γραφείων

Οδηγίες για να αντιμετωπιστούν οι απατεώνες Με ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Φορο…