
Ενίσχυση της εξωστρέφειας και προώθηση των τουριστικών προϊόντων της περιοχής σε διεθνές και εγχώριο επίπεδο
Στην συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου της Τετάρτης 26 Μαρτίου, εγκρίθηκε το Σχέδιο Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (ΑΜΘ) για το έτος 2025. Το νέο σχέδιο αποτελεί συνέχεια των στρατηγικών δράσεων που ξεκίνησε η διοίκηση του Περιφερειάρχη Χριστόδουλου Τοψίδη για την ενίσχυση της εξωστρέφειας της περιοχής και την μεγιστοποίηση των τουριστικών αποτελεσμάτων.
Ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Παναγιώτης Αρχοντής, δήλωσε ότι η έγκριση του σχεδίου ανοίγει το δρόμο για τη συνέχιση της τουριστικής προώθησης της Περιφέρειας, με στόχο την ενίσχυση της θέσης της στην τουριστική αγορά. Σημείωσε, επίσης, ότι η θετική ψήφος από το Περιφερειακό Συμβούλιο αναγνωρίζει τις επιτυχίες του πρώτου χρόνου και ανοίγει την πόρτα για περαιτέρω ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος της περιοχής.
Το 2024 υπήρξε έτος θεμελίωσης για την τουριστική στρατηγική της Περιφέρειας ΑΜΘ, το οποίο περιλάμβανε συμμετοχή σε 11 διεθνείς εκθέσεις και την οργάνωση 10 B2B workshops, με στόχο την ενίσχυση των σχέσεων με διεθνείς και τοπικούς τουριστικούς φορείς. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν δράσεις για την προώθηση θεματικών τουριστικών προϊόντων, όπως ο θρησκευτικός, οινοτουριστικός, πολιτιστικός, γαστρονομικός και αθλητικός τουρισμός.